Geweldig donzen dekbed voor onze dochter besteld. Tis echt een feestje om naar bed te gaan, heerlijk!!

Goede klantenservice

De levering was uiteindelijk sneller dan verwacht. De eerste aflevering ging niet volgens planning en werd teruggestuurd door een fout bij de postbezorging. Na kort contact met de klantenservice van dekbedden.com heeft men het pakket direct opnieuw verstuurd. Alles top, enige adviespunt (veranderen van postbezorgbedrijf)

Dankjewel voor de feedback, Guido. Zelf verzenden we altijd met Post-NL, maar onze Duitse en Oostenrijkse ateliers hebben natuurlijk niet die keuze. Gelukkig gaat het bijna altijd goed, en in het spaarzame geval dat dat niet het geval is, lossen we het natuurlijk direct op. We willen natuurlijk iedereen zo snel en zo goed mogelijk laten slapen ;-). Hartelijke groet, Rien Stierman

Geweldig zaak , reageren goed op de klant !

Goede service, onze dekbed was bezorgd bij de buren de koeriersdienst had geen bewijs achtergelaten, na een e-mail aan de zaak werd er gelijk actie ondernomen TOP!!

Klantvriendelijk, servicegericht, eerlijk, snel en behulpzaam

Op zoek naar een dekbed zoals ik al eerder had, kwam ik uit bij Dekbedden.com. Daar vond ik erg goeie informatie en vooral volledige informatie op hun website. Wat koop je nu precies? Het door mij bestelde dekbed bleek niet helemaal overeen te komen met wat ik wilde en samen hebben we gezocht naar wat ik dan wel precies zocht. We zijn er uit gekomen. Geld terugstorten ging super snel, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken als het dekbed toch niet is wat je zoekt. En de nieuwe bestelling is daarna ook weer perfect gegaan. Bedankt Rien voor je adviezen! Ik beveel dit bedrijf absoluut en van harte aan!

Geheel volgens de verwachting

Qua kwaliteit en diensverlening

Heel goed gevoel!

Geen gedoe. Doen wat is beloofd. Bestelling prima afgehandeld en op tijd geleverd.

Voldoet precies aan mijn verwachting zoals telefonisch is beloofd!

Bestelling goed ontvangen, evenals reactie/aankondiging levertijd. Daarna correct de levering aangekondigd, levering was op tijd. Netjes verpakt + bijgesloten product specificaties ter controle. Compleet af dus - nu nog lekker eronder duiken!

Prima site

Goede site Snelle levering Prijs goed

De website is overzichtelijk, en daardoor lees en heb je goede info.

Prima producten en informatieve website. Retourbeleid ook klantvriendelijk

Zero goede service

goede online informatie en persoonlijke service

De website van dekbedden.com sprong er uit door de grote hoeveelheid inhoudelijke informatie. Om door het bos de bomen te blijven zien werden we online geholpen door een selectie tool. De gepresenteerde dekbedden waren nog verder aan te passen aan persoonlijke wensen. Resultaat: zeer mooi dekbed voor reële prijs. Vragen over bestelling werden snel en vriendelijk beantwoord. In een tijd van online bestellingen kwam dit zeer dicht bij een aankoop in een goede speciaalzaak.

100% dons zeer luxe dekbed besteld met twee bijbehorende kussens

De website legt perfect uit wat dons doet en de eigenschappen van veertjes, de vulling, de prijs etc. Mooi selectie schema voor alle eisen zowel voor dekbedden als kussens. Hoede aervice, prachtig product. Zeer tevreden klant.

Mijn ervaring met dekbedden.com is heel goed

Ik had een wollen dekbed besteld. Helaas bleek achteraf met de verkeerde afmeting. Contact opgenomen met de klantenservice per mail. In zeer korte tijd werd na gratis retourneren het bedrag terug gestort op mijn rekening.

Heerlijk kussen, tekst en uitleg op de site

Eindelijk een website met opheldering over kussens, wat voor type slaper ben je en wat heb je nodig. Levering een paar dagen later, fair enough

alles Ok

Zeer goede kwaliteit en stipte levering !

Goed, zoals goed behoort te zijn!

Met dekbedden.com kom je gemakkelijk tot je besluit welk dekbed een goed slapen wordt. De levering binnen de verwachte tijd .. en een vraag wordt dezelfde dag beantwoord. Goed, zoals goed behoort te zijn!

Dankjewel Cis. Uiteraard gaat het ook bij ons wel eens mis, maar over het algemeen doen we onze uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Hartelijke groet, Rien Stierman

Levering volgens planning, goed product

Levering volgens planning, goed product

Uitstekende service en communicatie, perfecte levering

Op een zondag een nieuw dekbed besteld. Direct de maandag al feedback ontvangen dat er vanuit de fabrikant een fabricage- en levertijd van 3 weken werd aangegeven. Omdat dekbedden.com dit zelf wat lang vond, werd er actief contact met me opgenomen om dit even af te checken. Zo'n communicatie en service, dat zouden er meer moeten doen! Het beste nieuws: uiteindelijk het dekbed nog sneller ontvangen dan beloofd. Hier bestel ik in de toekomst nog!

Great service, very happy.

Beautiful product.

Veel keuze, goede uitleg, goede slectiemogelijkheden

Ik vind de uitleg van de verschillende factoren zeer goed op de site, de zoekmigelijkheden zijn ook zeer goed, de keuze is zeer breed. Al bij al zeer goed!

Doe jezelf een groot plezier en ga direct naar dekbedden.com

Ik ben in hun winkel geweest in Leiden. Zij hebben de juiste productkennis en daardoor kunnen zij je heel specifiek adviseren, uitstekende service en een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk en geduldig personeel (ik heb n.l. tijd nodig voor het maken van een keuze!), zowel per telefoon als in Leiden. Eerst had ik een ander dekbed gekocht maar beviel mij minder goed en heb deze kunnen omruilen. Degene die ik nu heb, bevalt uitstekend.