Veel keuze, goede uitleg, goede slectiemogelijkheden

Ik vind de uitleg van de verschillende factoren zeer goed op de site, de zoekmigelijkheden zijn ook zeer goed, de keuze is zeer breed. Al bij al zeer goed!

Doe jezelf een groot plezier en ga direct naar dekbedden.com

Ik ben in hun winkel geweest in Leiden. Zij hebben de juiste productkennis en daardoor kunnen zij je heel specifiek adviseren, uitstekende service en een heel goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijk en geduldig personeel (ik heb n.l. tijd nodig voor het maken van een keuze!), zowel per telefoon als in Leiden. Eerst had ik een ander dekbed gekocht maar beviel mij minder goed en heb deze kunnen omruilen. Degene die ik nu heb, bevalt uitstekend.

Zeer goed geholpen

Geholpen door iemand met erg veel verstand van zaken en naar huis gegaan met een goed gevoel en een goed dekbed.

Helemaal blij en tevreden!

Ik heb een tweede keer een donzen dekbed besteld. De beschrijving op de website helpt zoeken van wat je wilt en klopt ook bij het geleverde product. Het is top kwaliteit: dons en tijk. Ik heb een heerlijk all year dekbed van Hoffmann. En nu de zomervariant. Heerlijk licht en koel voor deze tijd van het jaar. De levering is conform de afgesproken tijd en wordt zorgvuldig verpakt bezorgd. Helemaal blij en tevreden!!

Prima dekbed en levering

Dekbed is zacht en werd netjes en snel geleverd

Product zoals omschreven top

Dit had ik jaren geleden moeten doen

Ik ben in Leiden op de koffie geweest. Niet alleen was de koffie (en de hele ontvangst) geweldig, ook het dekbed wat wij daar meegenomen, strekt volledig tot genoegen. Ik kan maar 1 ding zeggen, hartelijk dank en ga zo door!

Prettige web site, levering volgens planning en nu heerlijk slapen onder onze nieuwe dekbedden

Prettige web site, Gevonden wat we zochten Na de bestelling is de levering volgens planning gegaan en nu slapen we heerlijk onder onze nieuwe dekbedden

Hele goede service en top kwaliteit dekbed

Ben op kantoor langs gegaan en heb daar de veel uitleg gekregen over de mogelijkheden. Uiteindelijk een custom dekbed met wat meer vulling dan normaal besteld dat heel goed bevalt. Team was vriendelijk in persoon, aan de telefoon en via mail.

Heel goed!

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Ten eerste vanwege de goede en duidelijke website en ten tweede vanwege de prima begeleiding tijdens de bestelling. Een bedrijf dat ik zeker wil aanbevelen.

perfecte service

Fijne service. Correcte voorlichting. Op tijd geleverd. Aan te bevelen!

Prima. Heerlijke dekbedden

Goede ervaring

Alles is verlopen zoals verwacht kleine vertraging bij post nl

Snelle begrip volle servies 2 keer bezorgen zonder ophef dat is servies

goede service

Duidelijk uitleg op de website. Duidelijk aangegeven hoe lang de levering kan duren

Hhel goed

Hele goede syte

Duidelijke informatie en geleverd zoals afgesproken

De website is duidelijk en geeft een goed overzicht over de mogelijke produkten. De nodige informatie is gemakkelijk te vinden.

prima service

Dekbed toch teruggestuurd. Snelle en probleemloze afhandeling. Prima.

Dank voor de lof. We restitueren altijd direct als er een product terugkomt, zoals dat hoort, vind ik. Hartelijke groet, Rien Stierman

is goed

Is goed

top zoals altijd

Al meerdere keren hier besteld. Goed advies, prettig contact en coulant retourbeleid.

Perfecte aankoop

Dekbed ligt prima, niet te warm, lekker comfortabel. 100% ganse dons, heerlijk licht.

Zeer comfortabel

Na veel zoeken en vergelijken kwam ik op de site van dekbedden.com, en begreep meteen dat dit professionelen waren Uitstekende service, snelle levering en een warm, licht en comfortabel dekbed. Ook de hoofdkussens zijn uitstekend, een aanrader.

Dankjewel Marianne. We doen het al twaalf jaar dus inderdaad kun je wel zeggen dat we er inmiddels iets vanaf weten ;-) Fijn dat het dekbed en de kussens goed bevallen. Hartelijke groet, Rien Stierman

Mijn aankoop bleek te dun voor mij, ik mocht mijn dekbed onmiddellijk ruilen tegen een warmer exemplaar. Goede service. Ook geen verzendkosten als je iets terugstuurt. Prima bedrijf!

Mooi warm dekbed!

Mijn zoon is erg blij met dekbed, hij had het altijd koud, nu verleden tijd

Dat is fijn om te horen, Sylvia, er is niets erger dan te koud slapen! Hartelijke groet, Rien Stierman

Top! Deken was super maar te warm. Terug gestuurd en snel geld weer ontvangen.

Zie titel.