goede zaak

Fijn geholpen door Laura goede info gekregen en goed product ontvangen

Levering van een geweldig dekbed volgens afspraak.

Site duidelijk Levering volgens afspraak Dekbed overtreft onze verwachtingen. Heerlijk.

Heerlijk zacht dekbed!

Vooraf even gebeld voor iets meer informatie en daarbij vriendelijk te woord gestaan door een medewerker. Daarna mijn keuze gemaakt voor een ganzendonzen dekbed van Hoffmann en bepaald geen spijt: het is een heerlijk zacht dekbed en ik ben zeer in mijn nopjes! Ik kan deze zaak van harte aanbevelen.

Goedemorgen Joke. Dankjewel voor de positieve waardering van het dekbed. En, wij zijn inderdaad vriendelijk tegen 'de mensen'. Altijd weer leuk om te lezen dat dat het vermelden waard is ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Top kwaliteit Hoffmann dekbed en goede service van Dekbedden.com

Duidelijke website en zeer informatief. Leveringstermijn wordt goed aangegeven. Dekbed wordt met veel oog voor detail verpakt en verzonden.

Beste Gert, ik ben het helemaal met je eens maar het is natuurlijk beter als iemand anders het zegt ;-) Heel erg hartelijk bedankt en vriendelijke groet, Rien Stierman

Mooie kwaliteit dekbed

Dekbed geleverd op de beloofde datum en ik ben dik tevreden met de kwaliteit en de dikte van het dekbed

Goede kwaliteit en fantastische service

Nu 2x besteld bij dekbedden.com en in beide gevallen erg goed geholpen. ook door klantenservice wb vragen die ik nog had. De dekbedden zijn fantastisch!

zeer tevreden

alles in orde,juiste informatie en op tijd geleverd

Meer dan tevreden klant!

Zeer gebruiksvriendelijke website, uitgebreide algemene informatie over dekbedden, waardoor je haast niet verkeerd kan kiezen. Onder de indruk van de zeer mooie kwaliteit. Alles zeer verzorgd opgestuurd en verpakt. Top service!

Goed advies goede service

Is een betrouwbare leverancier, uitgebreid assortiment

Kwaliteit hand in hand met service

Tijdens een weekendje Leiden werden wij hartelijk ontvangen bij een bezoek aan Dekbedden.com. Rien heeft ons goed van advies voorzien en twee weken later wij onder heerlijke dekbedden. Van harte aanbevolen.

Prima dekbed geleverd en snel

Niets op aan te merken

Ook de tweede keer een prima ervaring

Wij hebben al eerder een dekbed gekocht bij Dekbedden.com. Ook onze tweede aankoop verliep vlekkeloos: Via de website goed kunnen kiezen en bestellen. Levering volgens eerder afgegeven indicatie van levertijd. Netjes verpakt en afgeleverd. Mooi dekbed. Wij zijn tevreden.

Fijn Loek, dank voor de waardering. we blijven gewoon ouderwets ons best doen ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

goede webwinkel, goede producten!

De website geeft veel en duidelijke informatie waardoor een goede keuze kan worden gemaakt. De aan ons geleverde dekbedden van Kaufman zijn heerlijk licht, warm en voldoen prima. Ook de kussens van Hofman voldoen goed. De levering van de Kaufman dekbedden liep vertraging op. Wij hadden daarover prettig contact met Rein van Dekbedden.com die de leverancier daarop aansprak en ons goed op de hoogte hield van de status.

Prima levering

Aan de telefoon goede uitleg gekregen. Het bestelde artikel werd vlot en goed geleverd.

Goede service, deskundig advies

Ik heb een bed met afwijkende maten en zocht daar een dekbed bij. Ik had ook eisen op het gebied van dierenwelzijn (i.v.m. de misstanden die er bestaan bij het 'oogsten' van dons). Ik kreeg op al mijn vragen antwoord en slaap nu onder het perfecte dekbed met de juiste maat.

Uitstekende kwaliteit

Goeie dienstverlening indien er vragen zijn.

Na deskundig advies een heerlijk dekbed gekocht

Geen aanmerkingen, alles verliep zoals het moet. Veel keuze en en een heldere website.

Dekbedden.com levert zeer goede donzen dekbedden en in keurige verpakking

Ik koop altijd mijn dekbedden bij Dekbedden.com omdat ik hier de beste kwaliteit ganzen veren dekbedden kan kopen. De website is duidelijk en geeft veel informatie. Na het bestellen wordt het dekbed in professionele herbruikbare tas verpakt in goede verpakking. Al lange jaren fan van de overheerlijke warme all-year dekbedden.

Fantastische service

Na het overlijden van onze zwager waren de dekbedden die toen in gebruik waren bij de stomerij. Zijn weduwe houdt van zware en dikke dekbedden. Overal gekeken maar levertijden waren erg lang. Gewoon maar eens een telefoontje gepleegd naar deze zaak; we wonen in de buurt dus ophalen was ook een optie. Maar de dame aan de telefoon gaf niet alleen fantastische tips (zoals een 4 seizoenen dekbed kiezen ipv een winterdekbed, zwaarder maar zelfs goedkoper) maar dit was op voorraad, is direct verstuurd en was de volgende dag in huis!! Echt heeeeel fijn in deze niet eenvoudige omstandigheden! Heel veel dank!!

Prettig geholpen, uitstekende kwaliteit en service.

Fijne winkel met een uitgebreid aanbod en uitstekende service.

I

Goeie kwaliteit

Veel keuze, goede uitleg, beloften waargemaakt.

Op de site staat een heel groot aanbod van soorten en maten dekbedden. Moeilijk kiezen? Nee, want ik werd goed geholpen om tot een keuze te komen door de duidelijke uitleg op de site. De bestelling werd na afloop van de beloofde levertijd keurig afgeleverd.

correcte levering ,perfect produkt

Als prettig ervaren en een heel goed dekbed,iedereen aan te raden.

Uitstekend aanbod

Prijs kwaliteit ok. Snelle levering. Zeer tevreden over alles wat ik er kocht

Prima product voor goede prijs

Het duurde vrij lang voordat het dekbed geleverd werd en de communicatie omtrent de verwachtte leverdatum was niet heel duidelijk. Maar het dekbed is uitstekend en daar gaat het uiteindelijk om!

Onze dank voor de lof, Bob. We communiceren waar we maar kunnen de levertijden, maar wellicht was het je ontgaan. De levertijden bij Hoffmann bedragen 8 tot 10 werkdagen, en daar werd bij jou netjes aan gehouden. Toch ga ik bedenken of we het niet NOG duidelijker kunnen maken. Want voor lager dan een 10 doen we het niet natuurlijk ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman