Zeer tevreden over kwaliteit dekbed

Alles keurig volgens afspraak geleverd. Heerlijk soepel dekbed.

Goede producten en goede informatie op de website. Alles word binnen de verwachtte tijd geleverd. Bij een order met producten van verschillende levertijden werd mij gevraagd of ik sommige producten eerder wilde hebben. Ik ben helemaal blij met dekbedden.com.

kwaliteit producten.

Website duidelijk.Priducten van zeer goede kwaliteiten .

Prima firma met goede producten

Alles prima geregeld, geen negatieve zaken kunnen ontdekken

Uitstekende kwaliteit.

Kwaliteit en prijs super. Alsook goeie communicatie. Kan het iedereen aanbevelen.

Goede service en ruim aanbod

Goede service, hulp bij uitzoeken en een zeer ruim aanbod

Na een besluit van mijn partner en ik om nieuwe dekbedden te kopen ,zijn we op zoek gegaan naar kwaliteits dekbedden.En specifiek naar Duitse kwalitiet.Met de bedoeling om daar maar voor naar Keulen of Dusseldorf te reizen.Tot mijn grote verbazing zag op internet Dekbedden.com voorbij komen. Met werkelijk Duitse kwalitiets dekbedden.Na telefonisch kontact werd perfect uitgelegd waar je op moet letten ,met vulgewicht,de hoeveelheid dons en de draad van de tijk en de duurzaamheid.Zo krijg je meer inzicht in je wensen en word je dekbed een maatwerk dekbed.Voor mijn situatie hebben we twee verschillende een persoons dekbedden gekocht voor een lits-jumeuax.Daar wij twee verschillende warmte gevoel hebben. De dekbedden zijn licht van gewicht,voelen enorm luchtig aan ,zien er luxe uit maar geven de warmte die je went om heerlijk te slapen.Ik beveel zeker aan om in telefonisch contact jou wensen te bespreken en daardoor echt een kwaliteis dekbed te kopen.Voordeel van een goed product is ook dat eraan kunt zien dat dit product een lange levensduur gaat hebben.Echte Duitse kwaliteit.

Duidelijke website en ons dekbed bevalt ons uitstekend. Het is heerlijk ligt en toch lekker warm. Ons oude dekbed bestond uit 70% dons en 30% veertjes. Nu 100% dons en we willen nooit meer anders.

Zeer prettige ervaring, klantvriendelijke en behulpzame medewerkers en goede kwaliteit.

Inmiddels ben ik diverse jaren klant en zeer tevreden over dekbedden.com Bij vragen wordt alle tijd genomen om te helpen en een goed advies te geven aan de cliënt. Aftersale is ook prima op orde, oplossing gericht denken op en prettige manier. Kwaliteit is goed, tot op heden onze dekbedden, kussens en overtrekken afgenomen en hier zeer tevreden over. Zeker aan te bevelen!

Top hoge kwaliteit producten en service

uitstekende klantenservice

Ik heb inmiddels 2 dekbedden besteld bij Dekbedden.com. De communicatie verloopt heel soepel de producten zijn van uitstekende kwaliteit.

Really good quality duvet

I bought ganzendons duvet for winterplus. It is really good quality duvet.

Beste winkel als je een dekbed zoekt

Super producten met zeer hoge kwaliteit. In alle prijscategorieën is er wat te verkrijgen. Service is uitstekend. Communicatie is helemaal top. Zeer goede ervaring na aankoop van een donadekbed en 2 kussens. Aanrader zonder twijfel!

Snelle levering, keurig verpakt. Ook aan de telefoon zeer klantvriendelijk.

perfect

Ik heb onlangs een groot winterdekbed besteld bij deze winkel. Allereest is het dekbed van heel goede kwaliteit. Het gehele proces van bestelling t/m bezorging verliep zeer prettig. Er wordt heel snel en vriendelijk gereageerd op emails. Ik zou zo nog een keer bestellen bij dekbedden.com

Goed advies met als gevolg een heerlijk winterdekbed

Goede webshop met ontelbare mogelijkheden. Na goed telefonisch advies een winterdekbed besteld. Al binnen een week was dit in huis. Een heerlijk dekbed, in het verleden hadden we altijd kou in bed. Dankzij dit dekbed is dit verleden tijd. Bedankt voor jullie advies.

Super en vriendelijk

Grote tiewijding en vriendelijke diestverlening

Erg goed.

Goede service door vriendelijke mensen.

Snelle levering!

Onze dekbedden hadden we al heel snel ontvangen. Ze waren prima verpakt in een grote kartonnen doos waarin 2 plastic draagtassen.

Hele fijne winkel om zaken mee te doen.

Wij hadden een dekbed besteld. En alles was keurig geleverd en we kregen er nog een mooie satijnen dekbedovertrek bij cadeau. En daarnaast hebben we heel fijn advies gehad via de telefoon. Kortom een hele fijn aankoopervaring.

Levert conform afspraak

Goede informatie op alle fronten.

Netjes geleverd, prima kwaliteit

Alles was naar wens. Mijn bestelling werd keurig verpakt bezorgd en het kussen is van hoge kwaliteit. Tevreden!

Zeer goed bedrijf

Goede advies en eerlijk behandeld

Prima dekbedden geleverd

Hele fijne dekbedden, gevuld met ganzendons, keurig en op tijd afgeleverd

Super goede accurate dienst!

Ik had wel wat vraagjes en werd zeer professioneel te woord gestaan. De communicatie over telefoon, Whatsapp, en e mail ging voortreffelijk. De levering vanuit Duitsland is net aangekomen en was perfect. Geen kras op de doos, goed verpakt netjes achtergelaten bij afwezigheid - en de inhoud mooi. Nu er nog onder slapen.... Efficiency daar hou ik van!

Langegracht 59

2312NW Leiden