1 dag BE - leerzaam en deskundig

Emanuele zit er bovenop als het gaat om luisteren naar de instructeur, geeft zaken rustig aan, maar als je je eigen manier door blijft voeren, dan wijst hij je er direct op. Heeft gelijk, want je moet wel examen doen aan t einde van de dag. Top instructeur. Dus geslaagd.

Uitstekende rijschool

Een rijschool die ik zeker zou aanbevelen! Ik heb hier zowel mijn C als mijn CE rijbewijs gehaald! Begripvolle en ervaren instructeurs. Klantgericht en zeer vriendelijk.

BE in één keer gehaald!

Nadat ik besloten had om BE te gaan doen een proefles gevolgd met als advies 8 uur opleiding (ik heb B al 25 jaar). Dit werd in 2 stukken geknipt: 1 dagdeel en daarna meteen een hele dag met aansluitend examen. Mijn instructeur was Francesco. Ik had weinig tot géén ervaring met een aanhanger. Ondanks dat ik zelf twijfels had over wel/niet meteen afrijden heeft Francesco erop aangedrongen dat ik het wel zou. Dit onder het motto: als je zakt kan je het als een proefexamen beschouwen. Wonder boven wonder meteen geslaagd vanuit CBR Amsterdam. Achteraf had ik de lessen liever in 4 blokken van 2 uur uitgesmeerd ipv hele dagdelen. Anyway, het resultaat is goed en daar gaat het uiteindelijk om.

goede rijsschool en instructeurs

CE gelest bij Leo en Celal prettige instructeurs en in een keer geslaagd. Planning volgens afspraak en contact met Saskia en Britt is prima kortom ik ben tevreden en positief over van sprang en tempo

Chaotisch en niet betrokken

We hebben onze dochter ruim van te voren aangemeld voor een rijopleiding B. Dan nog veel problemen met planning. LET OP !!!, avond en weekend niet mogelijk. In de 3e poging geslaagd voor theorie (HBO student) en na twee negatieve pogingen in de praktijk is zij nooit meer gebeld voor een vervolgafspraak. Zijn de slagingspercentages dan belangrijker dan het individu ? Je zou toch meer verwachten van een ANWB rijopleiding, echt waardeloos

goede communicatie, veel ervaring opgedaan

administratie dames waren top, duidelijke en snelle communicatie! docenten; nemen de tijd voor je, geven goede en eerlijke adviezen! delen hun opgedane ervaring. waren gezellig tijdens het rijden! ik ga zeker de vervolgopleiding CE bij Van Sprang en Tempo!

Ervaren en prettige instructeurs

Ik heb een pakket afgenomen voor het C1 camperrijbewijs. Prima geregeld door de dames op kantoor die je daarin volledig begeleiden. Alles verliep zeer vlot vanaf de proefles tot en met het afrijden. Dit vond overigens gewoon rond Hoofddorp plaats. ‘Walk in the park’ volgens de examinator. Dat bleek ook zo. Uiteraard was mijn voorbereiding goed. De instructeurs zijn zeer ervaren en vanaf de 1e les verliep het prettig. Streng wanneer dit nodig was. De sfeer was echter altijd goed. Het enige minpuntje was het feit dat ik van meerdere instructeurs les kreeg. Ze verschillen allen van aanpak. Dat werkt verwarrend. Kwestie van beter afstemmen, lijkt me. Verder prima rijschool.

Prettige omgeving aardige instructeurs

Ik heb een goede gedegen opleiding gehad en mede daardoor geslaagd

Klantvriendelijk en resultaatgericht

Vanuit kantoor/binnendienst wordt zeer klantgericht meegedacht en geadviseerd. Hierdoor is een prima korte maar intensieve praktijkopleiding het resultaat. De rij-instructeur Francesco heeft mij op een positief scherpe wijze les gegeven met als resultaat direct geslaagd voor het praktijkexamen.

Super, BE in 1x

Met dank aan Francisco en de evt. extra les is sowieso waardevol om te doen. Gr. Mark

Keurig netjes en snel geholpen niks als lof.

Perfect..

Ben in 1x geslaagd voor het behalen van mijn C/E rijbewijs na 22 uren gelest te hebben bij 2 geweldige instructeurs (Celal ter Hove en Leo Dekkers) Top gedaan heren.Mijn dank daarvoor Ook petje af voor het kantoor personeel waar je ten alle tijde terecht kan.

Zeer goede rijschool met vakbekwaamheid

Super leuke en leerzame lessen gehad met Celal, C en CE in één keer gehaald. Wat een deskundige instructeur, gezellig, wijs, grappig en vakkundig. Bedankt ook voor de vriendelijke dames op kantoor. Zeker een aanrader.

Super goede rijschool

Goede rijschool alles netjes in een planning overzicht naar je toe gemaild en Robert die de theorie les gaf was duidelijk en leerde je het goed en Francisco de instructeur voor de vrachtwagen lessen leerde je het ook duidelijk

Goede rijschool

Administratief personeel zoals ook de motor instructeur Danny zijn vriendelijk behulpzaam en er mag gelachen worden. top!

Uitstekende rijschool

Aardige instructeurs en ik keek er altijd naar uit om te gaan rijlessen 👍👍👍👍

Buitengewoon tevreden

Super relaxte instructeur die de klant goed aanvoelt Bijzonder leuke dag gehad waarbij ik veel heb geleerd en uiteindelijk nog geslaagd ben ook. Ik adviseer gewoon zo doorgaan.

Gewoon een goede rijschool

Aardig maar ook strenge rij instructeur goede uitleg heel duidelijk en geduldig Ik mocht mijn zoon meenemen voor een ritje mee in de vrachtwagen

Duidelijk zonder gedoe.

Goed inhoudelijk bespreken van voorkomende situatie en oplossing hierbij. Om camperrijbewijs te trainen op de site mag van mij wel meer tijd beschikbaar gesteld worden, vond het aan de krappe kant! De administratie was correct en duidelijk en maakte een korte en prettige planning voor de praktijk en het afrijden. Dank voor alles ben helemaal gelukkig met mij c1 rijbewijs.

Slecht voorbeeld slechte begeleiding

Als instructeur heb je volgens mij een voorbeeldfunctie hoe je je hoort te gedragen in het verkeer. Vandaag werd ik tijdens mijn uitparkeeractie klem gereden door een les auto van van sprang en tempo. Hij parkeerde op de stoep. De insructeur stapt uit en loopt weg om zijn leerling te gaan halen. Ik toeter doe de deur open en vraag of hij een halve meter wil doorrijden zodat ik uit kan parkeren. Ik kreeg een opzeen gebaar als antwoord en dat ik niet mag toeteren. Instructeur komt met leerling terug stapt in weer met een opzeen handgebaar.en rijdt over de stoep weg. Volgens mij zijn dit geen goede les voorbeelden. Ik zou er zeker niet gaan lessen. Dit overigens niet de eerste keer dat ik dit soort gedrag opmerk want ik woon er tegen over. Ik heb zelf mijn aanhangrijbewijs gehaald bij van sprang en tempo en ook hier ben ik niet tevreden over. Ondanks het positieve eidresultaat heb ik me nooit echt op mijn gemak gevoeld tijdens de lessen.

Goede rijschool, leuke instructeurs - echte aanrader!

Ik heb mijn motorrijbewijs (A) in 1,5 maand kunnen behalen bij Van Sprang en Tempo. Na het deelnemen aan een opstapdag direct een pakket aangeschaft waarbij leuke korting wordt gehanteerd. Leuke instructeurs met veel ervaring en kennis. lesstof wordt met humor gebracht.

Top rijschool

Mijn motorrijbewijs in 1 keer gehaald dankzij Danny. Lette goed op wat ik fout deed en gaf gestructureerde feedback hierop terug waardoor ik het snel onder de knie kreeg!

Vakkundig met geduld

Nemen geen genoegen met half werk. Af en toe irritant, maar het gaat uiteindelijk om het resultaat. Op mijn 72 ste in één keer voor C1 geslaagd! Dankzij de instructeurs!!

super rijschool

goede mensen in dienst . complimenten zeker voor Leo Dekker