Super fijne rijschool erg leerzaam

Mijn ervaring was super met deze rijschool ben erg tevreden ze zijn super aardig netjes en rustig en leggen alles goed en duidelijk uit.

Hele fijne rijschool!

Prima rijschool met ervaren en gemotiveerde instructeurs. Robert, Francesco, Pim en William bedankt voor de instructies en goede uitleg! Vandaag geslaagd en als ik doorga voor CE ga ik weer naar Van Sprang Tempo.

Goede pragmatische rijschool

Ik heb bij van Sprang en Tempo de rij opleiding C1 gevolgd. Na een leuke proefles (kan ik iedereen aanraden) op een iets grotere vrachtwagen (ook leuk!) weer op basis van een goede inschatting het aantal lesuren bepaald. Dat werkte prima. Ik wil Pim en William bedanken voor de goede, deskundige instructie. Ondertussen geslaagd.

Goede en duidelijke instructeurs

In een maand tijd heb ik mijn D rijbewijs kunnen behalen door uitstekende inzet van de instructeurs, met name Jan. Prettige sfeer in het bedrijf en altijd leuke praatjes die je kan maken. Zeker een aanrader!

Ben geslaagd naar derde keer voor c rijbewijs goede instructeur en fijn examinator .

Fantastische rijschool

Ik ben half augustus 2023 gestart met een oefen les. Omdat ik niet de jongste meer ben (69), had ik wat problemen met mijn ogen. Na bezoek oogarts uiteindelijk toch goed gekeurd en mij theorie examen in werking gezet. Dit heb ik 1 februari in 1 keer gehaald, gelijk praktijk examen gepland en ook deze op 19 februari gehaald. Wat een opluchting. Ik wil Robert en Jan dan ook hartelijk danken voor de fijne en goed uitgelegde praktijkessen. Ook het balie personeel waren zeer gastvrij en behulpzaam Dank Dank Dank.. Ik zou Sprang en Tempo iedereen aanraden. Thea Disseldorp

Zeer goede rijschool

Na eerdere ervaring met mijn BE ervoor gekozen om mijn C1 te rijden bij van Sprang en Tempo. Goede instructeurs met een duidelijk verhaal. Ook het feit dat aan het begin een planning kan worden gemaakt heb ik als zeer prettig ervaren!

Een rijschool met een goud randje

Gisteren geslaagd voor mijn CE rijbewijs bij Sprang en Tempo. Ik wil pascalle bedanken voor het direct invullen inplannen van mijn rijlessen en het te woord staan. Ook Celal, Alex en William wil ik bedanken voor hun geduld, uitleg en manier van les geven. Door deze drie heren heb ik mijn rijbewijs in één keer gehaald! Ik kan de rijschool zeker aanraden! Het was het dagelijks op en neer rijden vanuit Groningen meer dan waard! Dank jullie toppers! Florian

Veel dank aan het schoolpersoneel

Alles is goed gegaan. Het schoolpersoneel was aardig en behulpzaam. Speciale dank aan coach Fouad Bin Hadi

Heel prettig

Ik heb mijn complete C en CE rijbewijs behaald dankzij Fouad Ben Haddi. Ik heb heel veel aan hem gehad. Hij heeft mij zeer goed begeleid en ik heb veel van hem geleerd. Ik raad het zeker aan om bij hem rijlessen te nemen, u zult hier geen spijt van krijgen. Sprang en tempo bedankt voor het tijdig inplannen van de rijlessen en jullie flexibiliteit.

Zeer fijne rijschool. Reactietijd perfect en de instructeurs weten waar ze het over hebben

In een keer mijn C1 rijbewijs gehaald. Door de professionaliteit van Sprang en Tempo is dit gerealiseerd.

Goede cursus gehad van leraar en VCA nu geslaagd.

Streng maar rechtvaardig

Heb in vier maanden mijn CE code 95 rijbewijs gehaald ( in 1 keer, alleen praktijkdiploma “laden en lossen” in herkansing, volkomen terecht; is niet mijn ding ;)) Lieve, meedenkende meiden op kantoor, prettige, vakbekwame instructeurs. Ze laten je geen examen doen als ze niet het gevoel hebben dat je er klaar voor bent, maar gaan ook zeker geen extra lessen “melken”, om meer omzet te genereren. Kortom; topbedrijf!!! ( en William, Alex en Tom: super bedankt voor de prettige samenwerking) Groeten van Hedzer.

Francesco is een topper

wil bij deze even een compliment geven aan fransesco top instructeur vrachtwagen c chauffeur let op alles goed uitgelegt duidelijk en een topper bedankt kijk alweer uit naar de volgende les

ik ga met plezier naar de theorie lessen toe

ik ben nu bezig met het theorie gedeelte toen ik er aan begon had ik er een zwaar hoofd in maar nu bent ondertussen voor verkeer en techniek geslaagd mede door de instructeurs heel blij met hun bedankt voor alle input nu op weg naar de laatse module bedankt jan en de andere opleiders met vriendelijke groet peter mulde

Fijne rijschool met goede begeleiding

Hele pakket is goed verzorgd goede instructeurs en fijne backoffice, die altijd voor je klaar staan

Goede instructeurs

Heb voor mijn C1 rijbewijs een drietal instructeurs gehad. Alle drie heel bekwaam. Francesco streng maar rechtvaardig, Celal legt de zaken goed uit en Jan met zijn jaren lange ervaring prima uitleg. Totaal aantal lessen 10 gehad en in 1x geslaagd

Dik voor mekaar

Prima door mijn C/E geholpen. Prima wagenpark en handige instructie op YouTube. Met Sprang & Tempo kun je zonder twijfel zaken doen en resultaat halen. Top!

In een keer geslaagd C gewoon goed geregeld bij van sprang en tempo

Ik heb een mooi strak pakket gehad voor mijn c en moet zeggen dat alles echt duidelijk met je word gecommuniceerd van uit alle kanten en nu mag ik verder voorC-E TOP TOP TOP alles prima en ben helemaal tevreden bedankt VAN SPRANG EN TEMPO!!!!!!!!!

Meegaand, vlotte communicatie

Ze denken met je mee, doen hun best op korte termijn lessen in te plannen. Alleen een aantal instructeurs nemen hun werk minder serieus en zijn vaak te laat en eindigen eerder. Aan Celal heb ik een hele goede gehad, neemt de tijd, is serieus bezig met zijn vak en een gezellig persoon! In grote lijnen tevreden en blij met het eindresultaat, C+CE met code 95

goede service!, puzzels worden opgelost

prettige instructeurs voor C-rijbewijs goede sturing vanuit de back office

Ik ben zeer tevreden

Ben in 1x geslaagd voor het behalen van mijn C/E rijbewijs na 24 uren gelest te hebben. Er werd op tijd aangegeven dat ik 12 uur meer tijd nodig had, maar had door mijn nieuwe baan hier geen mogelijkheid voor. Gelukkig had ik een hele fijne CBR examinator die mij begreep. Ook hier mijn Code 95 en ADR + tank behaald Ook petje af voor het kantoor personeel waar je ten alle tijde terecht kan.

Super goed!

Na eerst mijn C rijbewijs te hebben gehaald ben ik gelijk door gegaan om CE te halen en daar had ik zeker geen spijt van. Het materieel was super en de instructeurs waren ook zeer goed. Bedankt voor alles!

Perfect geregeld!

Communicatie was top! De rijinstructeurs die ik had voor mijn C1 opleiding waren geweldig! Veel geleerd en uiteindelijk in 1x geslaagd. Dank jullie wel!

Prima rijopleiding gehad

Een beetje meer echt beeld en geluid bij de theorielessen zou mooi zijn ipv de computer animatie filmpjes. De praktijk opleiding was prima. De communicatie over lessen die uitvielen of herpland moesten worden was uitstekend. Het enige minpunt vond ik de voertuigen. Daar valt wel wat winst te behalen.