Super goed.

Zojuist geslaagd voor mijn C rijbewijs, dankzij een goede begeleiding van instructeur Fouad Ben Haddi. Al bij al rijschool van Sprang en Tempo is zeker aan te raden. Fijne medewerkers, denken met je mee en staan open voor vragen en sugesties. Ze doen er alles aan om je te laten slagen!

goede rijschool met goede instructeurs.

Rijbewijs C in 1 keer gehaald dankzij de heren van Van Sprang en Tempo. heel erg bedankt voor alles!

Super goed

Hallo daar vandaag m’n e achter b gehaald in 1keer met dank aan mijn instructeur Leo Dekkers. Echte vakman leert je dingen af en bij. Verder door alle lokdowns 3 keer opgeschoven kwa datum maar in goed overleg met britty super goed geregeld. Dus alle lof voor deze rijschool wat mij betreft een aanrader. Hartelijke groet Loek Heil

Waardeloos

Mijn dochter heeft voor 1600 euro vorig jaar een lespakket afgenomen In januari 2020 kon zij na een proefles pas in mei voor haar eerste rijles. Doordat de corona roet in het eten gooide. Had zij 2 juli vorig jaar haar laatste rijles gekregen. In totaal 12 lessen van de 25. In september behaalde zij haar theorie. En daarna niks meer vernomen. Werd er een afspraak gemaakt. Werd het vervolgens weer verzet. Nadat ik voor elkaar kreeg dat ze eindelijk iedere week weer les kon krijgen. Heeft zij deze week met een nieuwe instructeur gelest. Deze zei haar dat ze achter loopt en 20 uur les erbij moet hebben. Verder geen informatie erbij gegeven. Krijgt ze vandaag een rekening van 1140 euro. Voor een Anwb rijschool vind ik dit zeer verwijtbaar. Geen schoonheidsprijs . Vroeger was deze rijschool zeer vertrouwd. Maar de praktijk van zoveel mogelijk zakken laaien door zoveel mogelijk lespakketten te verkopen. Gaat er bij mij niet in.

Heel vervelend om te lezen maar inhoudelijk kan ik er niet op reageren. van Sprang & Tempo richt zich op beroepsopleidingen dus vrachtwagen rijles, heftruck cursussen, code 95 opleidingen en allerlei andere voor de transportsector relevante opleidingen. Wij verzorgen geen autorijlessen.

1 dag BE - leerzaam en deskundig

Emanuele zit er bovenop als het gaat om luisteren naar de instructeur, geeft zaken rustig aan, maar als je je eigen manier door blijft voeren, dan wijst hij je er direct op. Heeft gelijk, want je moet wel examen doen aan t einde van de dag. Top instructeur. Dus geslaagd.

Uitstekende rijschool

Een rijschool die ik zeker zou aanbevelen! Ik heb hier zowel mijn C als mijn CE rijbewijs gehaald! Begripvolle en ervaren instructeurs. Klantgericht en zeer vriendelijk.

BE in één keer gehaald!

Nadat ik besloten had om BE te gaan doen een proefles gevolgd met als advies 8 uur opleiding (ik heb B al 25 jaar). Dit werd in 2 stukken geknipt: 1 dagdeel en daarna meteen een hele dag met aansluitend examen. Mijn instructeur was Francesco. Ik had weinig tot géén ervaring met een aanhanger. Ondanks dat ik zelf twijfels had over wel/niet meteen afrijden heeft Francesco erop aangedrongen dat ik het wel zou. Dit onder het motto: als je zakt kan je het als een proefexamen beschouwen. Wonder boven wonder meteen geslaagd vanuit CBR Amsterdam. Achteraf had ik de lessen liever in 4 blokken van 2 uur uitgesmeerd ipv hele dagdelen. Anyway, het resultaat is goed en daar gaat het uiteindelijk om.

goede rijsschool en instructeurs

CE gelest bij Leo en Celal prettige instructeurs en in een keer geslaagd. Planning volgens afspraak en contact met Saskia en Britt is prima kortom ik ben tevreden en positief over van sprang en tempo

Chaotisch en niet betrokken

We hebben onze dochter ruim van te voren aangemeld voor een rijopleiding B. Dan nog veel problemen met planning. LET OP !!!, avond en weekend niet mogelijk. In de 3e poging geslaagd voor theorie (HBO student) en na twee negatieve pogingen in de praktijk is zij nooit meer gebeld voor een vervolgafspraak. Zijn de slagingspercentages dan belangrijker dan het individu ? Je zou toch meer verwachten van een ANWB rijopleiding, echt waardeloos

van Sprang & Tempo verzorgd geen auto rijopleidingen en kan hier dus ook niet inhoudelijk op reageren.

goede communicatie, veel ervaring opgedaan

administratie dames waren top, duidelijke en snelle communicatie! docenten; nemen de tijd voor je, geven goede en eerlijke adviezen! delen hun opgedane ervaring. waren gezellig tijdens het rijden! ik ga zeker de vervolgopleiding CE bij Van Sprang en Tempo!

Ervaren en prettige instructeurs

Ik heb een pakket afgenomen voor het C1 camperrijbewijs. Prima geregeld door de dames op kantoor die je daarin volledig begeleiden. Alles verliep zeer vlot vanaf de proefles tot en met het afrijden. Dit vond overigens gewoon rond Hoofddorp plaats. ‘Walk in the park’ volgens de examinator. Dat bleek ook zo. Uiteraard was mijn voorbereiding goed. De instructeurs zijn zeer ervaren en vanaf de 1e les verliep het prettig. Streng wanneer dit nodig was. De sfeer was echter altijd goed. Het enige minpuntje was het feit dat ik van meerdere instructeurs les kreeg. Ze verschillen allen van aanpak. Dat werkt verwarrend. Kwestie van beter afstemmen, lijkt me. Verder prima rijschool.

Prettige omgeving aardige instructeurs

Ik heb een goede gedegen opleiding gehad en mede daardoor geslaagd

Klantvriendelijk en resultaatgericht

Vanuit kantoor/binnendienst wordt zeer klantgericht meegedacht en geadviseerd. Hierdoor is een prima korte maar intensieve praktijkopleiding het resultaat. De rij-instructeur Francesco heeft mij op een positief scherpe wijze les gegeven met als resultaat direct geslaagd voor het praktijkexamen.

Super, BE in 1x

Met dank aan Francisco en de evt. extra les is sowieso waardevol om te doen. Gr. Mark

Keurig netjes en snel geholpen niks als lof.

Perfect..

Ben in 1x geslaagd voor het behalen van mijn C/E rijbewijs na 22 uren gelest te hebben bij 2 geweldige instructeurs (Celal ter Hove en Leo Dekkers) Top gedaan heren.Mijn dank daarvoor Ook petje af voor het kantoor personeel waar je ten alle tijde terecht kan.

Zeer goede rijschool met vakbekwaamheid

Super leuke en leerzame lessen gehad met Celal, C en CE in één keer gehaald. Wat een deskundige instructeur, gezellig, wijs, grappig en vakkundig. Bedankt ook voor de vriendelijke dames op kantoor. Zeker een aanrader.

Super goede rijschool

Goede rijschool alles netjes in een planning overzicht naar je toe gemaild en Robert die de theorie les gaf was duidelijk en leerde je het goed en Francisco de instructeur voor de vrachtwagen lessen leerde je het ook duidelijk

Goede rijschool

Administratief personeel zoals ook de motor instructeur Danny zijn vriendelijk behulpzaam en er mag gelachen worden. top!

Uitstekende rijschool

Aardige instructeurs en ik keek er altijd naar uit om te gaan rijlessen 👍👍👍👍

Buitengewoon tevreden

Super relaxte instructeur die de klant goed aanvoelt Bijzonder leuke dag gehad waarbij ik veel heb geleerd en uiteindelijk nog geslaagd ben ook. Ik adviseer gewoon zo doorgaan.

Gewoon een goede rijschool

Aardig maar ook strenge rij instructeur goede uitleg heel duidelijk en geduldig Ik mocht mijn zoon meenemen voor een ritje mee in de vrachtwagen

Duidelijk zonder gedoe.

Goed inhoudelijk bespreken van voorkomende situatie en oplossing hierbij. Om camperrijbewijs te trainen op de site mag van mij wel meer tijd beschikbaar gesteld worden, vond het aan de krappe kant! De administratie was correct en duidelijk en maakte een korte en prettige planning voor de praktijk en het afrijden. Dank voor alles ben helemaal gelukkig met mij c1 rijbewijs.

Slecht voorbeeld slechte begeleiding

Als instructeur heb je volgens mij een voorbeeldfunctie hoe je je hoort te gedragen in het verkeer. Vandaag werd ik tijdens mijn uitparkeeractie klem gereden door een les auto van van sprang en tempo. Hij parkeerde op de stoep. De insructeur stapt uit en loopt weg om zijn leerling te gaan halen. Ik toeter doe de deur open en vraag of hij een halve meter wil doorrijden zodat ik uit kan parkeren. Ik kreeg een opzeen gebaar als antwoord en dat ik niet mag toeteren. Instructeur komt met leerling terug stapt in weer met een opzeen handgebaar.en rijdt over de stoep weg. Volgens mij zijn dit geen goede les voorbeelden. Ik zou er zeker niet gaan lessen. Dit overigens niet de eerste keer dat ik dit soort gedrag opmerk want ik woon er tegen over. Ik heb zelf mijn aanhangrijbewijs gehaald bij van sprang en tempo en ook hier ben ik niet tevreden over. Ondanks het positieve eidresultaat heb ik me nooit echt op mijn gemak gevoeld tijdens de lessen.

Goede rijschool, leuke instructeurs - echte aanrader!

Ik heb mijn motorrijbewijs (A) in 1,5 maand kunnen behalen bij Van Sprang en Tempo. Na het deelnemen aan een opstapdag direct een pakket aangeschaft waarbij leuke korting wordt gehanteerd. Leuke instructeurs met veel ervaring en kennis. lesstof wordt met humor gebracht.