Duidelijk zonder gedoe.

Goed inhoudelijk bespreken van voorkomende situatie en oplossing hierbij. Om camperrijbewijs te trainen op de site mag van mij wel meer tijd beschikbaar gesteld worden, vond het aan de krappe kant! De administratie was correct en duidelijk en maakte een korte en prettige planning voor de praktijk en het afrijden. Dank voor alles ben helemaal gelukkig met mij c1 rijbewijs.

Slecht voorbeeld slechte begeleiding

Als instructeur heb je volgens mij een voorbeeldfunctie hoe je je hoort te gedragen in het verkeer. Vandaag werd ik tijdens mijn uitparkeeractie klem gereden door een les auto van van sprang en tempo. Hij parkeerde op de stoep. De insructeur stapt uit en loopt weg om zijn leerling te gaan halen. Ik toeter doe de deur open en vraag of hij een halve meter wil doorrijden zodat ik uit kan parkeren. Ik kreeg een opzeen gebaar als antwoord en dat ik niet mag toeteren. Instructeur komt met leerling terug stapt in weer met een opzeen handgebaar.en rijdt over de stoep weg. Volgens mij zijn dit geen goede les voorbeelden. Ik zou er zeker niet gaan lessen. Dit overigens niet de eerste keer dat ik dit soort gedrag opmerk want ik woon er tegen over. Ik heb zelf mijn aanhangrijbewijs gehaald bij van sprang en tempo en ook hier ben ik niet tevreden over. Ondanks het positieve eidresultaat heb ik me nooit echt op mijn gemak gevoeld tijdens de lessen.

Goede rijschool, leuke instructeurs - echte aanrader!

Ik heb mijn motorrijbewijs (A) in 1,5 maand kunnen behalen bij Van Sprang en Tempo. Na het deelnemen aan een opstapdag direct een pakket aangeschaft waarbij leuke korting wordt gehanteerd. Leuke instructeurs met veel ervaring en kennis. lesstof wordt met humor gebracht.

Top rijschool

Mijn motorrijbewijs in 1 keer gehaald dankzij Danny. Lette goed op wat ik fout deed en gaf gestructureerde feedback hierop terug waardoor ik het snel onder de knie kreeg!

Vakkundig met geduld

Nemen geen genoegen met half werk. Af en toe irritant, maar het gaat uiteindelijk om het resultaat. Op mijn 72 ste in één keer voor C1 geslaagd! Dankzij de instructeurs!!

super rijschool

goede mensen in dienst . complimenten zeker voor Leo Dekker

Soepel in tijden

Amateuristisch!

Ik ben er geweest voor de reachtruck opleiding in de locatie in Hoofddorp. De instructeur vond het nodig om mij een aantal keren ‘voor lul’ te zetten in het bijzijn van andere mensen maar is zelf meer op andere plekken te zien dan bij de cursisten, waardoor leren dan ook best lastig is. Ook is er maar 1 reachtruck, dus als je maar 1 dag hebt van 8 uur met een groep van 6 personen, mag je blij zijn als je iets meer dan een uurtje kan rijden. Verder worden er zeer oude en slechte beamers gebruikt, waardoor de theorie zeer onduidelijk leesbaar is in het theorielokaal. Verder is de ruimte waar de hef/reachtrucks moeten rijden, zeer krap en ligt er overal rotzooi, waardoor het lastig is om er te kunnen rijden.

Snelle reactie, meedenken en zeer prettige instructeur

Ik heb via de ANWB deze C1-rijopleiding gekocht en ben toen bij Van Sprang en Tempo terecht gekomen. Goede planning kunnen maken met zonder een enkel probleem een herplanning doordat ik zelf niet goed opgelet had in mijn agenda. Top! Goede en duidelijke instructie tijdens het rijden. Celal bij deze nog bedankt. Mocht ik nog een vervolg op het C1-rijbewijs zoeken dan wordt het zeker weer Van Sprang en Tempo. Ik zal hen ook aanbevelen bij anderen mocht het zich voordoen.

Leuke mensen en goede instructeurs

Ik heb hier binnen 2 maanden mijn c rijbewijs gehaald en vorige in een keer geslaagd.

Top instructeur (s) in een keer mijn rijbewijs gehaald

Uitstekende rijschool en instructeurs maar ook het kantoorpersoneel helpt je waar mogelijk. Dank je wel, ga de lessen en gezelligheid nog missen!

Goede duidelijke rijschool

Heb in een keer me motor rijbewijs behaald!😁

klasse

Vanwege de superinzet en uitleg van instructeur Jan, heb ik mijn BE rijbewijs gehaald, ik ben zeer tevreden.

Ik werd op een prettige manier ondersteund voor mijn motorrijbewijs.

Gewoon een goede ervaring !

Prima service en contact

Heb een prima tijd gehad met duidelijke info...prima rijschool wat mij betreft. Ton nog bedankt voor de "wijze" lessen !!

Duidelijke communicatie, meedenken en vriendelijk personeel

Info tijdens de opleiding was efficiënt en duidelijk, lessen waren leerzaam. Kortom prima school

Top ervaring, goede instructie en in 1 keer geslaagd.

De theory lessen werden met veel humor gebracht waardoor het goed vol te houden was. Voor de praktijk lessen vrachtwagen hebben ze goede instructeurs die je goed uitleggen wat er van je verwacht word.

Prachtig

Danny heeft me er binnen No time doorheen geholpen. In 1 keer geslaagd door zijn duidelijke goede lessen. Hij maakt nog grappen ook

gastvrij , goed en vriendelijk personeel

gastvrij , goed en vriendelijk personeel

mijn ervaring met Spangen en Tempo is erg goed. vanaf de eerste dag werd ik er gastvrij en vriendelijk geholpen en werd je altijd met een glimlach begroet. over de instructeurs kan ik zeggen dat ze degelijk gekwalificeerd zijn en een aankomende chauffeur goed begeleiden waardoor je met een fijn gevoel achter het stuur kruipt. ook voor het behalen van de code 95 worden degelijke en duidelijk instructies gegeven en is het slagingspercentage best hoog te noemen maar wel goed ja ik hoop straks mijn E achter C te mogen gaan halen en dit ook bij Sprangen en tempo te mogen doen vriendelijke groet aan al het personeel van Sprangen en Tempo

Pluspunten

Zeer goede ervaring. Fijne, strenge instructeurs, plezierig in de omgang. Alles heel goed en volledig uitgelegd en dus perfect voorbereid op het examen. Alles in een keer geslaagd rijbewijs C/D. Kan van Sprang en Tempo van harte aanbevelen.

Kan die niet zo een-twee-drie bedenken.

Pluspunten

Makkelijk afspraken maken. Goede communicatie.

De communicatie middelen voor motor rijden.

Pluspunten

Ze staan altijd voor je klaar, geven altijd duidelijk uitleg en zijn soepel...

Pluspunten

Ik ben snel en correct geholpen, wilde op korte termijn mijn E achter B halen. In 1 x geslaagd.

rijksweg 496

2071cw Santpoort noord