3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Mooi online systeem om alles bij te houden en te betalen. Aardige werknemers. Ben altijd goed geholpen.

Bijscholen instructeurs - instructie op 1 lijn. Niet alle instructeurs waren goed genoeg in het geven van de BE. Erg verwarrend voor de klant om verschillende methodes/manieren te gebruiken.

Pluspunten

Zeer vriendelijk, en relaxte uitleg over alles ! En goed les gekregen . Alles in 1 keer gehaald :)

Pluspunten

Goeie instructeur

Nvt

Pluspunten

Prettige en vriendelijke benadering door zowel de administratieve krachten als de instructeurs. Goed lesmateriaal en goede duidelijke uitleg, zowel tijdens theorie- als praktijkles.

Voor rijbewijs D een betere voorbereiding op de Praktijktoets Besloten terrein, door oefenen met manoeuvreren tussen pillonen.

Pluspunten

Snelle en duidelijke communicatie per mail.

Pluspunten

Ik heb mijn rijlessen bij van Sprang en Tempo als positief ervaren. De communicatie was goed en jullie waren makkelijk te telefonisch of via de mail bereikbaar.

Pluspunten

In 1 keer geslaagd voor mijn C rijbewijs door fijne duidelijke instructeurs Ook heeft Saskia mij erg goed geholpen met al mijn vragen!

Pluspunten

Leuke en leerzame dag gehad voor E achter B. Rustig kennismaken en wat testjes doen zodat de instructeur je kan inschatten. In de middag examen en geslaagd!

Mogelijk wat meer tips vooraf gegeven waarop je moet letten bij achteruit rijden en achteruit bochten maken. Verder prima!

Pluspunten

Keurig geholpen en alles duidelijk!

Pluspunten

Communicatie en de manier hoe ze je opleiden voor alle examens Hierbij wil ik het team van van sprang en tempo hoofddorp bedanken voor alles Hoop jullie binnen kort weer te zien voor mijn E achter C rijbewijs En ik raad men zeker aan om te kiezen voor van sprang en tempo

Pluspunten

Degelijke en goede opleiding gekregen. Met dank aan Leo&Manus Jeoffrey Lagrand

Pluspunten

Goed geregeld, goede lessen. Ervaring; ze weten wat je kunt verwachten voor je examen. Dit duidelijk met mij doorgenomen. In een keer geslaagd!! E achter B

Geen

Pluspunten

De communicatie vanuit het bedrijf, telefonisch en tijdens de lessen vond ik erg prettig! Ik ben meer dan tevreden over jullie bedrijf en de lessen.

De uitstraling bij de balie zou wat mij betreft wel een facelift mogen hebben. Ik zeg dat niet alleen omdat ik dat zou kunnen verzorgen vanuit mijn bedrijf maar het ziet er erg gedateerd en bij elkaar verzameld uit.

Pluspunten

alles voor elkaar, goede planning, goed onderhouden materiaal, en zeker noet onbelangrijk goede instructeurs !, was een waar feestje

Pluspunten

Prima geregeld, prima spullen en vooral prima docent!

Pluspunten

Goede info en op tijd.

Geen

Pluspunten

Uiterst vriendelijke mensen die allemaal op een prettige manier bijdragen aan het behalen van het rijbewijs. Van telefoniste tot rij-instructeur: iedereen heeft een vriendelijke manier van communiceren. Ook de flexibele houding van de planning is erg fijn. Al met al een fijne rijschool die meedenkt met de klant.

Pluspunten

fijne instructeurs, heb meerdere leren kennen met ieder eigen aandachtspunten, maar daardoor heb ik veel geleerd over het rijden in een camper :-) (C1) daarnaast snelle reactie op planningen en meedenken mbt inplannen examen, wat allemaal snel en soepel verliep.

koffie in de kantine is echt slecht....

Nu, 5+ jaar later, wordt mij pas echt duidelijk hoe traumatisch mijn B (auto) lestraject is verlopen

Ik heb destijds 6 goede instructeurs gehad, maar 1 slechte, Ton H. We hadden elke les woorden en ruzie, hij maakte elke rit tot een hel door zijn tirades en gedreig, altijd zag ik er tegenop en reed ik met tegenzin. Na een hartinfarct belandde hij enige tijd in het ziekenhuis en kreeg ik een ander. Die adviseerde automaat te gaan lessen.. En wie bleek de instructeur? Inderdaad, Ton. En die hartinfarct had hem niet milder of rustiger gemaakt.. Bij de rit VOOR het examen was ik nerveus (BNOR kandidaat met examenangst) en daarom handelde ik op de weg niet handig, waarna hij letterlijk zei: “als ik een pistool had gehad, schoot ik je door de kop.” Heel fijn, ook niet de eerste doodsbedreiging van hem en het hielp niet met mijn zenuwen.. Ik zakte dus ook. Waarna hij het nodig vond om de examinator en het CBR te informeren dat ik antidepressiva slikte. Waarna ik dus moest afbouwen, wilde ik nog een poging wagen. In theorie had hij gelijk, maar dat was niet het moment. Buiten dat de rijschool op de hoogte was geweest. Ik was er altijd open over. Toen ik bij de rijschool zelf niet werd gehoord, begrepen en serieus genomen, trok ik aan de bel bij de ANWB. In eerste gesprek, met de ANWB als mediator, kwamen we er niet uit. De directeur van de rijschool (Frank K) herkende Ton niet in mijn verhalen en wimpelde mijn klachten af. Zonder oplossing of toezegging stond ik weer buiten.. Een paar maanden later zocht ik toch weer contact met de ANWB en werd ik grotendeels in het gelijk gesteld en kreeg geld terug. Van Sprang en Tempo heeft NIETS voor mij gedaan. Nee, Frank toonde zich zelfs zeer arrogant, neerbuigend, onvriendelijk en onprofessioneel en stuurde nare dreigmails dat ik reviews moest verwijderen. Nu heb ik mij moeten berusten nooit mijn B te behalen, helaas. Terwijl dat niet nodig was geweest als het een goede rijschool was geweest met oog voor de student. Ik had mij veilig moeten voelen en begrepen.

Pluspunten

Rijschool is heel goed de mensenZijn heel aardig.ik heb hele goeie ervaringen mee ik heb mijn C rijbewijs en mijn CE rijbewijs !in beide gevallen was het mislukt bij andere rijscholen Want die waren alleen financieel gericht Saskia is top.... die denkt mij En zij past de rooster indien mogelijk Rijschool voor de gewone mensen.

Geen

Pluspunten

Goede en duidelijke instructeurs voor de motor rijopleiding. Erg vriendelijk in de omgang. Duidelijkheid in de digitale lesagenda online en het verrekenen van de betalingen. Deze rijschool is een aanrader voor toekomstige cursisten.

Geen verbeterpunten kunnen vinden.

Pluspunten

Alles ging perfect. Van planning, rijlessen tot en met het afrijden.

Is het een idee om meer met YouTube filmpjes te doen? Bijvoorbeeld; Hoe sluit ik de aanhanger aan bij de vrachtwagen. Dus E achter C. Of hoe dock je het beste aan. Waar moet je op letten. Ect ect.

Pluspunten

Je leert wat je nodig hebt voor je examen.

Pluspunten

heel tevreden geef een 9

Weet niks

Pluspunten

heb mijn D-rijbewijs en code 95 binnen 4 maanden gehaald door de goede planning van Saskia ondanks het overlijden van een instructeur, waardoor de planning iets uitliep. maar keurig opgelost.

rijksweg 496

2071cw Santpoort noord