Pluspunten

gezellige zweer. goede uitleg door verschillende instructeurs waardoor je het op meerdere manieren kan uitvoeren. gewoon toppie

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

- Locatie Santpoort veel fijner dan locatie Hoofddorp. - Santpoort; netjes, schoon, vriendelijke mensen, goed op orde - Vriendelijk personeel

- motorkleding in andere maten / vaker wassen (!). - planning in Hoofddorp liet te wensen over - op dag 1 van de lessen met een leerling door de stappen lopen: wat staat je te wachten, hoe lang staat daarvoor, wat wordt er van jou verwacht? - ik vond het vervelend dat ik in Hoofddorp eerst 10 minuten naar het oefenterrein moest rijden terwijl ik nog nul motorrijervaring had. Ik heb dat dan ook niet gedaan, maar heb menig angstig beginneling dit met knikkende knieën wel zien doen. Eigenlijk onverantwoord. Heeft er overigens wel voor gezorgd dat ik op dat stuk nu altijd extra goed op motorrijders let als ik er met de auto rijdt.

Pluspunten

goede begeleiding. Goede instructeurs! Voor rijbewijs C en CE aanrader.

Pluspunten

Vriendelijk. En alles is volgens plan gelopen telefonies goed bereikbaar. Top

Meer auto's jullie zijn een goede rijschool

Pluspunten

8.9

Top bedrijf

Pluspunten

Ben zeer tevreden hoe er les werd gegeven..dat ik mijn theorieën en praktijk in 1 keer heb behaald voor mijn vrachtwagen rijbewijs.

Pluspunten

Flexibel en klantvriendelijk: kwaliteit in de uitvoering en toch een familiere sfeer.

Pluspunten

E achter C opleiding gevolgd. De prijs en kwaliteit is zeer goed. Prijs lager dan de concurrentie en kwaliteit van de opleiding goed. Zeer bekwame en leuke instructeurs. Misschien in de toekomst wil ik hier mijn motorrijbewijs halen. Ik heb de opleiding als heel erg fijn ervaren.

Pluspunten

Motor(A2), motor vervolg(A) en auto in een keer gehaald! Binnenkort ook mijn BE bij vansprang. Geweldig bedrijf!

Pluspunten

Leuke en goede instructeurs

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Kwaliteit instructeur, web tool, vriendelijkheid

Zaterdaglessen, ruimere planning mogelijkheden, teveel leerlingen op AVB training

Pluspunten

de technische onderdelen waren goed te doen op de grote parkeerplaats in Beverwijk omdat alles opgesteld staat.

iets kleinere groepen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

1-de administratie vreselijk geregeld 2- de instructeur kwam niet opdagen 3- ik raad niemand aan om hier te lessen Hoe kun je als rijschool van Sprang en Tempo je(8) leerlingen avonds op een afgelegen motoroefenterrein laten wachten en niet komen opdagen zonder af te bellen en je klanten zo besodemieteren? Het zou handig zijn als de medewerkers van Sprang en Tempo de betekenis van de woorden professionaliteit en intergriteit in het woordenboek opzochten en dit ten uitvoer brachten.

Pluspunten

Ze hebben een eigen motoroefenterrein, waar je ook je examen doet. Dat is top De planning was ook goed

Enige wat ik kan bedenken is het leenmateriaal jassen/broeken en handschoenen wat op te laten knappen.

Pluspunten

Top bedrijf!! Motorrijbewijs behaald daar. Ze hebben een eigen motoroefenterrein, waar je ook je examen doet. Beter kan niet dus!

Niks. Goed georganiseerd bedrijf. bellen netjes als instructeur iets later is enzvv top gewoon.

Pluspunten

Gezellige en vakkundige leraren, de hele motorrijopleiding als zeer prettig ervaren, daarom raad ik deze rijschool iedereen aan!

n.v.t.

Pluspunten

Sfeer planning en vakkennis

Meer praktijk bij cursus lading zekeren

Pluspunten

Erg goede sfeer en vakkundige begeleiding !

Planning liet een aantal keer te wensen over , les en examens tegelijk ingepland waardoor mijn les werd afgezegd maar ik wel al aanwezig was op het oefenterrein .Tijdstippen die niet geheel klopte waardoor gedeeltelijk een les werd gemist .

Pluspunten

Goede communicatie Goede sfeer Instructeurs waren vakmensen Goede docenten

Tip:Een nieuwe koffiemachine

Pluspunten

Goede communicatie als je ergens om vroeg werd het gelijk geregeld of gelijk antwoord op de mail . Zowel theorie als praktijk les erg goed ervaren vriendelijke mensen en duidelijke uitleg ook goede mogelijkheid om vragen te stellen .

4 uur achter elkaar lessen is best lang 3 uur zou lang zat zijn.

Pluspunten

Reeds vanaf het begin voelde ik mij op mijn gemak bij van Sprang & Tempo. De ruime oefenterrein in Bewerwijk is een ideale plaats om motorrij praktijk op de toen. De online planning en de communicatie tussen kantoor en de instructeurs verloopt goed. Het personeel is zeer vriendelijk, met name Paul mijn motorrij instructeur, bewees zich als een professional met veel ervaring!

De accommodaties - ex en interieur - op het oefenterrein bevinden zich in een armoedige staat van onderhoud. Aan de motorkleding die men in bruikleen mag gebruiken ontbreekt eveneens de nodige aandacht. Mijn advies is om je eigen spullen mee te nemen.

Pluspunten

Duidelijke communicatie. Eigen oefenterrein Goede sfeer

Motorkleding was soms wat verouderd

Pluspunten

Ik heb een cursus voor m'n aanhangwagen rijbewijs gedaan en heb een uitstekende ervaring met van Sprang en Tempo.

geen