Pluspunten

De online lesplanning is erg handig. De communicatie met het kantoor is erg prettig en snel reactie op je vragen. Ik heb mijn motorrijbewijs gehaald met Paul als instructeur. Een erg fijne en professionele instructeur. Hij heeft goed door waar je minpunten liggen en weet het op een duidelijke en rustige manier te vertellen waardoor je precies weet wat je de volgende keer moet doen en daarmee kan oefenen. Ik kan deze rijschool zeker aanraden en Paul als instructeur ook!

Geen

Pluspunten

Goede communicatie over lesrooster per e-mail

Motorkleding mag wel een keer naar de kleermaker om te herstellen (voering en soms sluiting van broeken)

Pluspunten

Efficient werkend kantoor met vriendelijk en flexibele houding;prettig om afspraken mee te maken.

Enige wat ik kan bedenken is het leenmateriaal jassen/broeken en handschoenen wat op te laten knappen.

Pluspunten

Zeer goede instructeur (Paul) Snelheid ( in 10 weken motorrijbewijs) Eigen oefenterrein waar je ook examen doet

Geen!

Pluspunten

Binnen een half jaar C-CE en Code 95 gehaald, leuke, gezellige club mensen echt een aanrader !!

Ik zie geen verbeterpunten, misschien betere koffie....

Pluspunten

Maatwerk, bereid om mee te denken (zowel instructeur als ander personeel), flexibel, vriendelijk, reëel/eerlijk Robert was mijn instructeur en ik heb zijn lessen zeer op prijs gesteld. Hij gaf mij de mogelijkheid om aan te geven waar ik mee wilde oefenen of wat ik nog niet wilde doen. Hij is geduldig, geeft goede uitleg en bekijkt goed wat de leerling nodig heeft. Ik moest wennen aan een vreemde naast mij (bang om beoordeeld te worden), dus heb ik zo'n vijf keer met een andere interne instructeur gelest. Dit vond ik een zeer slimme zet van Robert.

Pluspunten

vriendelijk, geduldig,meedenken met jouw situatie

Pluspunten

Klantvriendelijk. Flexibel. Dichtbij. Directe feedback, opbouwende kritiek.

Schaf zelf een bus aan!

Pluspunten

Beroepsopleiding Rijbewijs C met code95 behaald bij Van Sprang en Tempo. Ging heel goed, snel en netjes. Veel lof en dank richting de instructeurs Celal Ter Hove en Michel Vermeij en uiteraard ook Saskia voor de administratieve organisatie!

de stoel van de DAF XF mag wel eens gemaakt worden. Voor de rest geen verbeterpunten

Hoi Said, Gefeliciteerd met het behalen van je groot rijbewijs. Succes ermee!

Pluspunten

Alles was top!

Pluspunten

de instructeurs, het terrein, het materiaal voor mij alles

geen

Pluspunten

- Begeleiding - Betrokkenheid met de deelnemer

Hoi Max, Bedankt voor je berichtje. Veel plezier met rijden.

Pluspunten

De instructeur gaf goeie tips. We stopten steeds voor als ik vragen had of voor een aandachtspunt. Ook verbeterde de instructeur me als ik wat fout deed. Ik ben in één keer geslaagd zonder enige fouten dus mijn examen verliep perfect.

Mijn praktijk-scooter ging niet harder als 45 km per uur. Dat is op zich geen probleem maar op sommige stukken mag je wel iets harder als dat mogelijk is en dat kon nu dus niet. Maar ik was gelukkig geen obstakel voor de autobestuurders.

Pluspunten

Duidelijke uitleg, Goede les indelingen, gezellige rij instructeurs, veel verschillende routes

Ik kan geen verbeterpunten bedenken

Pluspunten

Goede rijschool . Duidelijke afspraken. Vorig jaar bij een grote rijstrook in Alkmaar mijn rijbewijs D gehaald. Vreselijke rijschool .via hun code 95 bij sprang en tempo gehaald. Zodoende kwam ik bij sprang en tempo terecht. Hier ondervond ik dat rijles ook leuk kon zijn.Zodoende mijn rijbewijs C hier gehaald. Het vrachtwagen leren rijden was een groot feest samen met mijn instructeur Jan. Jan nogmaals dank voor de fijne lessen. Het plezier is weer terug.

Hoi Barry, Bedankt voor je leuke berichtje. Wij wensen jou veel succes en plezier met het rijden op de vrachtwagen!

Pluspunten

Top instructeurs (zie verderop). Theorie veranderde in een examen veters strikken dmv het boek, en theorievragen op een schijfje. In 1x gehaald, en ook dit is diverse keren naar voren geschoven voor me. Ook complimenten voor Ghislaine van kantoor, Ik heb halverwege besloten binnen 2 weken af te rijden in Leiden ipv Haarlem. Het gevolg was dat zij binnen 1 week 15u aan lessen en een TTT moest inplannen bij m'n eigen instructeur, en een examen moest aanvragen aan het begin van de andere week. Mijn herexamen, heb ik precies een week later gehad en ik ben nog geslaagd ook. Paketten zijn goed afgesteld, en betaalbaar in termijnen.

Hoewel ik heel tevreden ben over de pakketten die worden aangeboden, zou het misschien een idee zijn om een herexamen in een kleiner pakket toe te voegen voor mensen met examenstress.

Hoi Adrienne, Bedankt voor je super reactie. Wij wensen jou veel succes met rijden en heel veel plezier in Turkije!

Pluspunten

heel gezellig en slim leren door celal & jan. het automaat motor wagen en wip kar is super .

geen verbeterpunten nodig.de prijs is eerlijk verkelijken de andere rijscholen en niemand anders heeft de mooie automaat motorwagen en wip kar combinatie. Saskia is kanap en slim en heeft uitgelegd dat ze kunnen niet vrijgesteld BTW beiden want ze zijn geen B.V. zijn. Jammer maar zo is het.

Pluspunten

Alles hebben we als positief ervaren. Hebben begrip voor de situaties waar je inzit en overleg is goed

Weet geen verbeterpunten. Ga vooral zo door

Pluspunten

gezellige sfeer, duidelijke afspraken, snelle antwoorden op vragen gesteld via e-mail, instructeur met duidelijke uitleg en rustig karakter via vakantie punt nl BE aangeschaft was even bang dat ik er meteen veel lessen bij zou moeten nemen maar dat was gelukkig niet het geval goede koffie, gezellige ontvangst

Pluspunten

- Goede service - Flexibel - Lespakketten zijn goed samengesteld - Instructeurs zijn ervaren en blijven rustig

n.v.t

Pluspunten

Lessen, administratie en website goed geregeld. Aardige en duidelijke instructeurs.

Pluspunten

Duidelijke instructies, gezellige instructeurs en goede afwisseling in de routes die gereden worden!

Geen.

Pluspunten

Ik vind het een hele fijne rijschool. Ik ben bezig met de motorrijles. Het oefenterrein is echt super. Omdat je alle oefeningen achter elkaar door kunt rijden heb je veel meer aan je uur rijles. Paul geeft duidelijke en fijne lessen. Ben nu bezig op de weg.

Soms tijdens mijn les op de weg, dan vertelt Paul iets wat ik anders moet doen of waar ik op moet letten. Omdat ik niet terug kan praten vergeet ik achteraf nog wel eens mijn vragen te stellen. Maar op zich zijn er genoeg stopmomenten om deze vragen te stellen. Verder zouden haarnetjes niet overbodig zijn.

Hoi Chantal, Bedankt voor je reactie. De haarnetjes hebben we zojuist besteld, bedankt voor de goede tip!

Pluspunten

Toffe docenten, goede begeleiding en een goed aanbod van cursussen om je verder te helpen. Goede service.

Pluspunten

Motor oefenterrein makkelijk te bereiken. Duidelijke communicatie met de mensen aan de telefoon. Goede begeleiding.

Adviseren een eigenhelm of een baklava aan te schaffen, een helm die iedereen draagt is niet erg hygiënisch

rijksweg 496

2071cw Santpoort noord