Laden reviews...
Laden reviews...
8 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de reviews blijkt een sterke waardering voor duidelijke begeleiding, professionele instructeurs en een soepele planning. Leerlingen slagen met hoge resultaten en voelen zich goed ondersteund tijdens het leerproces. Ook de organisatie en de opvolging komen naar voren als betrouwbare punten. De feedback benadrukt vriendelijke instructeurs en heldere communicatie.
Pluspunten
Maatwerk, bereid om mee te denken (zowel instructeur als ander personeel), flexibel, vriendelijk, reëel/eerlijk Robert was mijn instructeur en ik heb zijn lessen zeer op prijs gesteld. Hij gaf mij de mogelijkheid om aan te geven waar ik mee wilde oefenen of wat ik nog niet wilde doen. Hij is geduldig, geeft goede uitleg en bekijkt goed wat de leerling nodig heeft. Ik moest wennen aan een vreemde naast mij (bang om beoordeeld te worden), dus heb ik zo'n vijf keer met een andere interne instructeur gelest. Dit vond ik een zeer slimme zet van Robert.
Beveelt aan
14 October 2014
Eva
Velserbroek
Pluspunten
vriendelijk, geduldig,meedenken met jouw situatie
Beveelt aan
9 October 2014
marian
leiderdorp
Pluspunten
Klantvriendelijk. Flexibel. Dichtbij. Directe feedback, opbouwende kritiek.
VerbeterpuntenSchaf zelf een bus aan!
Beveelt aan
1 October 2014
Margreet
Hoofddorp
Pluspunten
Beroepsopleiding Rijbewijs C met code95 behaald bij Van Sprang en Tempo. Ging heel goed, snel en netjes. Veel lof en dank richting de instructeurs Celal Ter Hove en Michel Vermeij en uiteraard ook Saskia voor de administratieve organisatie!
Verbeterpuntende stoel van de DAF XF mag wel eens gemaakt worden. Voor de rest geen verbeterpunten
Beveelt aan
29 July 2014
Said
Zaandam
Hoi Said,
Gefeliciteerd met het behalen van je groot rijbewijs.
Succes ermee!
Pluspunten
Alles was top!
Beveelt aan
17 July 2014
Kim
Zandvoort
Pluspunten
de instructeurs, het terrein, het materiaal voor mij alles
Verbeterpuntengeen
Beveelt aan
27 June 2014
Terence Groenhart
Amsterdam
Pluspunten
- Begeleiding - Betrokkenheid met de deelnemer
Beveelt aan
15 June 2014
Max
Hoofddorp
Hoi Max, Bedankt voor je berichtje. Veel plezier met rijden.
Pluspunten
De instructeur gaf goeie tips. We stopten steeds voor als ik vragen had of voor een aandachtspunt. Ook verbeterde de instructeur me als ik wat fout deed. Ik ben in één keer geslaagd zonder enige fouten dus mijn examen verliep perfect.
VerbeterpuntenMijn praktijk-scooter ging niet harder als 45 km per uur. Dat is op zich geen probleem maar op sommige stukken mag je wel iets harder als dat mogelijk is en dat kon nu dus niet. Maar ik was gelukkig geen obstakel voor de autobestuurders.
Beveelt aan
29 May 2014
Bowen
Velserbroek
Pluspunten
Duidelijke uitleg, Goede les indelingen, gezellige rij instructeurs, veel verschillende routes
VerbeterpuntenIk kan geen verbeterpunten bedenken
Beveelt aan
2 May 2014
Romy
Lisse
Pluspunten
Goede rijschool . Duidelijke afspraken. Vorig jaar bij een grote rijstrook in Alkmaar mijn rijbewijs D gehaald. Vreselijke rijschool .via hun code 95 bij sprang en tempo gehaald. Zodoende kwam ik bij sprang en tempo terecht. Hier ondervond ik dat rijles ook leuk kon zijn.Zodoende mijn rijbewijs C hier gehaald. Het vrachtwagen leren rijden was een groot feest samen met mijn instructeur Jan. Jan nogmaals dank voor de fijne lessen. Het plezier is weer terug.
Beveelt aan
24 April 2014
Barry Walraven
Alkmaar
Hoi Barry, Bedankt voor je leuke berichtje. Wij wensen jou veel succes en plezier met het rijden op de vrachtwagen!
Pluspunten
Top instructeurs (zie verderop). Theorie veranderde in een examen veters strikken dmv het boek, en theorievragen op een schijfje. In 1x gehaald, en ook dit is diverse keren naar voren geschoven voor me. Ook complimenten voor Ghislaine van kantoor, Ik heb halverwege besloten binnen 2 weken af te rijden in Leiden ipv Haarlem. Het gevolg was dat zij binnen 1 week 15u aan lessen en een TTT moest inplannen bij m'n eigen instructeur, en een examen moest aanvragen aan het begin van de andere week. Mijn herexamen, heb ik precies een week later gehad en ik ben nog geslaagd ook. Paketten zijn goed afgesteld, en betaalbaar in termijnen.
VerbeterpuntenHoewel ik heel tevreden ben over de pakketten die worden aangeboden, zou het misschien een idee zijn om een herexamen in een kleiner pakket toe te voegen voor mensen met examenstress.
Beveelt aan
9 April 2014
Adrienne
Hoofddorp
Hoi Adrienne, Bedankt voor je super reactie. Wij wensen jou veel succes met rijden en heel veel plezier in Turkije!
Pluspunten
heel gezellig en slim leren door celal & jan. het automaat motor wagen en wip kar is super .
Verbeterpuntengeen verbeterpunten nodig.de prijs is eerlijk verkelijken de andere rijscholen en niemand anders heeft de mooie automaat motorwagen en wip kar combinatie. Saskia is kanap en slim en heeft uitgelegd dat ze kunnen niet vrijgesteld BTW beiden want ze zijn geen B.V. zijn. Jammer maar zo is het.
Beveelt aan
8 April 2014
Greg Cairney
Westland
Pluspunten
Alles hebben we als positief ervaren. Hebben begrip voor de situaties waar je inzit en overleg is goed
VerbeterpuntenWeet geen verbeterpunten. Ga vooral zo door
Beveelt aan
4 April 2014
brian
hoofddorp
Pluspunten
gezellige sfeer, duidelijke afspraken, snelle antwoorden op vragen gesteld via e-mail, instructeur met duidelijke uitleg en rustig karakter via vakantie punt nl BE aangeschaft was even bang dat ik er meteen veel lessen bij zou moeten nemen maar dat was gelukkig niet het geval goede koffie, gezellige ontvangst
Beveelt aan
4 April 2014
wktotaalbouw
bovenkarspel
Pluspunten
- Goede service - Flexibel - Lespakketten zijn goed samengesteld - Instructeurs zijn ervaren en blijven rustig
Verbeterpuntenn.v.t
Beveelt aan
4 April 2014
Robin
Haarlem
Pluspunten
Lessen, administratie en website goed geregeld. Aardige en duidelijke instructeurs.
Beveelt aan
4 April 2014
anoniem
Pluspunten
Duidelijke instructies, gezellige instructeurs en goede afwisseling in de routes die gereden worden!
VerbeterpuntenGeen.
Beveelt aan
4 April 2014
Van Sprang en Tempo
Santpoort-Noord
Pluspunten
Ik vind het een hele fijne rijschool. Ik ben bezig met de motorrijles. Het oefenterrein is echt super. Omdat je alle oefeningen achter elkaar door kunt rijden heb je veel meer aan je uur rijles. Paul geeft duidelijke en fijne lessen. Ben nu bezig op de weg.
VerbeterpuntenSoms tijdens mijn les op de weg, dan vertelt Paul iets wat ik anders moet doen of waar ik op moet letten. Omdat ik niet terug kan praten vergeet ik achteraf nog wel eens mijn vragen te stellen. Maar op zich zijn er genoeg stopmomenten om deze vragen te stellen. Verder zouden haarnetjes niet overbodig zijn.
Beveelt aan
4 April 2014
Chantal
Heerhugowaard
Hoi Chantal, Bedankt voor je reactie. De haarnetjes hebben we zojuist besteld, bedankt voor de goede tip!
Pluspunten
Toffe docenten, goede begeleiding en een goed aanbod van cursussen om je verder te helpen. Goede service.
Beveelt aan
4 April 2014
Klaske
Haarlem
Pluspunten
Motor oefenterrein makkelijk te bereiken. Duidelijke communicatie met de mensen aan de telefoon. Goede begeleiding.
VerbeterpuntenAdviseren een eigenhelm of een baklava aan te schaffen, een helm die iedereen draagt is niet erg hygiënisch
Beveelt aan
27 February 2014
Pim
Haarlem
Pluspunten
Geweldige rijschool, in een keer theorie gehaald dankzij de theorie cursus en vervolgens mijn afrijden ook ! Ik zou deze rijschool zeker aanbevelen Bedankt !, Groet Conor
VerbeterpuntenMischien kunnen betalen via pin bij de rijschool ? Voor de rest geen !
Beveelt aan
18 February 2014
Connor van Geldorp
Haarlem
Pluspunten
Lessen zijn makkelijk en overzichtelijk via internet te plannen. Goede en prettige communicatie. Ik heb les gehad van Wouter. Veel geleerd en het was altijd gezellig in de auto. Verder ben ik binnen het pakket in 1 keer geslaagd. Kortom, neem ook les bij Wouter !
VerbeterpuntenZou niks weten.
Beveelt aan
7 February 2014
Mylene
Haarlem
Beveelt aan
4 February 2014
Rombout
Haarlem
Pluspunten
Alles goed geregeld
Beveelt aan
27 January 2014
Dave
Zandvoort
Pluspunten
Geen.
VerbeterpuntenIJsbrandt ontslaan, doet veel te populair, kan dingen maar op 1 manier uit leggen en als het niet lukt luister je niet. Zorg dat de administratie zijn werk doet, ik kreeg een rekening, terwijl ik geld moest terug krijgen.
Beveelt niet aan
15 January 2014
Auke
IJmuiden
rijksweg 496
2071cw Santpoort noord
Branch
Automotive
Specializations
Garage, Reparatie
Autogarages, Autodealers, Schade, Mobiliteit