Perfect geholpen via de mail. Heel klantvriendelijk en attent.

gewoon alles volgens bestelling en op goede termijn bezorgd

goede ervaring met Fietsvakshop

Slechte levering , slechte afspraken

Afspraken en levering laat veel te wensen over. Contact is goed mar belofte van vergoeding en terug betaling zijn ook al leugens . Nu mijn belofte van nog te bestellen was dan ook een leugen..

Zal zeker in de toekomst weer gebruik van jullie website gebruiken als ik iets nodig heb voor mijn 2-wieler. Besteld en de volgende werkdag al in huis. Hoe blij kan je zijn.

Telefonisch perfect advies over onderdeel

Ik heb gebeld over verfstift. Ik kon framenummer mailen en dan werd de juiste kleur erbij gezocht. Echt perfecte service!

Snelle levering en goede kwaliteit helm wordt al volop gebruikt

Waardeloze bezorging

Niets mis met de producten, maar de bezorging is waardeloos. Op de afgesproken dag (drie dagen na de verwachte leverdatum), bleek het pakket niet bij het afhaalpunt aanwezig. Jammer dat ze voor SelectVracht/DHL kiezen, daar zijn geen afspraken mee te maken!

Maandagochtend stond ik bij mijn vaste fietsenmaker die alleen maar kon concluderen: het 28 1/2 inch omafiets achterwiel was niet meer recht te trekken van de mishandeling van dat weekend. Een nieuw wiel dan maar, maar: niet op voorraad. Dat kan wel tien werkdagen duren, aldus de monteur. De website van deze zelfde vaste fietsenmaker verwijst voor de webshop naar de website van de Fietsvakshop. Maandagochtend besteld, dinsdag in huis, dinsdagavond klussen en woensdag kon mijn dochter weer naar het station spurten. Onbegrijpelijk dat een toch niet erg zeldzaam omafietsachterwiel niet op voorraad is en het via de Fietsvakshop zo snel te leveren is. Fietsvakshop is ook een aanrader voor mij vaste fietsenmaker.

Jammer van de waardeloze bezorging, met DHL zijn geen afspraken te maken.

Het duurde langer dan verwacht voor de bestelling verzonden werd. De dag dat ik het pakket bij het afhaalpunt kon ophalen bleek het daar nog niet te zijn.

beste Huib, Deze review vind ik niet terecht, want dit is een fout van de bezorgdienst [ DHL ] en heeft in principe niets met Fietsvakshop te maken, wij hebben ons product goed afgeleverd. Dirk Methorst

Snel geleverd!

Het benodigde onderdeel snel op de website gevonden. Het besteltraject verliep vlekkeloos en het artikel was twee dagen later thuis bezorgd.

Goede service en snelle levering.

Een goede service en snelle levering. Het product was goed en netjes verpakt.

Ontzettend veel onderdelen voor je fiets en snel geleverd

Snelle verzending!

Snelle verzending!

Netjes en snel geleverd.

Goede snelle levering

Prima levering

goed en snel

zoals verwacht geleverd

Gewoon een TopShop

Moeilijk verkijgbaar onderdeeltje nodig. Fietsvakshop had ze liggen voor ook nog een lagere prijs dan enkele andere fietsshops en voor lagere verzendkosten. Makkelijk en snel te bestellen , en zeer snel geleverd. Gewoon niets mis mee. Klasse!

Goed materiaal, sneller geleverd dan Ik had verwacht

Vlot en professioneel

Ondanks wat leverfoutjes alles snel opgelosf

Goede prijs kwaliteit. Foutjes worden probleemloos opgelost

Snel en tegen een hele scherpe prijs

Correct en snel!

Snel geleverd, goede prijs

De bestelde spullen waren niet duur en werden snel en goed geleverd. Helaas moest ik om alles compleet te maken nog elders spullen ophalen.

Prima product en snel geleverd goe bevalen aanrader

Zie hoofdzin

Prima zaak

Bestelling gedaan bij HollandBikeShop omdat de beoogde spullen daar totaal 6 euro goedkoper waren. Is me duur komen te staan want DHL raakte het pakket kwijt en heeft alleen maar kopzorgen gekost. Na anderhalve week spullen opnieuw besteld maar nu Fietsvakshop en volgende dag in huis.