Prima verzending

Snelle verzending van het gewenste artikel. Heldere site.. prima.

Was een kleine bestelling, prima afgehandeld.

Overzichtelijke site snelle levering en netjes verpakt.

Goed.

Via mail snel antwoord over product en snelle nette levering.

het was zeer snel geleverd en in zeer goede staat

het was zeer snel geleverd en in goede staat de bel werkt perfect en de fietszakken zijn goed

Retourzending niet geaccepteerd

Eerder gaf ik al een 9. Maar ik kom daar op terug. Wij hebben de retourzending verzonden met DPD. Echter kregen we de schoenen retour afzender terug in Gilze! Het was blijkbaar te veel moeite om naar het afhaalpunt in de buurt te gaan? Heel vervelend. Dubbele retourkosten. Volgende keer weer Bol.com.

retour

retour sturen is helaas kosten koper. verder prima

De trappers zijn goed sroef .

Stipte levering

Het gevraagde werd geleverd en op een correcte manier

goed en correct afgehandeld

De bestelde artikelen zijn volgens de juiste prijs en kwaliteit afgeleverd Gewoon zoals het hoort Prima ervaring

Goede levering

Heb 2 paar schoenen mogen ontvangen. Hiervan heb ik er 1 terug gestuurd omdat ik maar 1 par nodig had. Nog geen geld retour gezien, maar dat komt wel goed denk ik. Verder snelle levering, goed product, fijne service.

Nvt

Top snelle levering

Alles netjes verzorgd en snel

Was snel geleverd

Prima verf goed bedrijf was alleen niet helemaal de kleur die ik zocht . Kan gebeuren.

Uistekend verpakt en snel bezorgd

Uistekend verpakt en snel bezorgd

er is snel geleverd.

ik kreeg exact wat ik had besteld en werd goed geïnformeerd over de voortgang van de bestelling. Website biedt voldoende info om juiste keus te kunnen maken.

Ook service bij probleem buiten schuld om

Bezorgdienst DHL liet het afweten. FVS kwam direct in actie. Geweldige service voor iets waar het zelf geen schuld aan had. Chapeau!

Prettige firma

Enige problemen met het tracking-nummer van DHL. Kreeg ik op vrijdagavond om 17:00 uur. Het tracking-nummer werkte pas op- maandagavond om 20:30 tegelijk met een mail van DHL. Dat gaf wat onrust. Op dinsdag ontving ik de bestelling in goede orde. Gang van zaken zal wel een uitzonderingsgeval zijn. Ondertussen een prettige mailwisseling gehad met de fietsvakshop.

Zeer snelle levering

Na een dag geleverde spullen ontvangen. Na een dag bevestiging van levering gekregen maar niet ontvangen. Door een misverstand, levering over het hoofd geziendoor een huisgenoot. Het bedrijf heeft dus geen enkele schuld en is zijn sterren meer dan waard

We kregen hiervoor een negatieve beoordeling terwijl alles wel goed is gegaan, de klant heeft dit later ook bevestigd en zijn excuus aangeboden

Snelle bezorging

Snelen goed afgehandeld

Goed, snelle levering

Na mijn bestelling snelle en goede levering. Niks op aan te merken

Correct

Correct en snel

snel en correct

Mijn 1ste bestelling bij fietsvakshop is een goede ervaring. correcte behandeling van de artikelen.

snel en duidelijk

snel en duidelijk