Betrouwbare en prijsgunstig

Betrouwbare webwinkel met concurrerende prijzen en snelle overzichtelijke verzending.

Leversnelheid was zoals beloofd. En na een fout bij DHL is er op mijn vraag uiterst snel en adequaat gereageerd en duidelijk en beleefd met mij gecommuniceerd over de oplossing.

Zoals het hoort

Snelle levering, zoals het hoort. Dat is heel aangenaam.

Snel geleverd en volgens spec

Snel geleverd netjes verpakt

Snel geleverd en netjes verpakt. Geleverd wat ik besteld had, op tijd, onbeschadigd. Uitstekend dus.

Gewoon goed

Vandaag besteld (makkelijk) en morgen geleverd. Gewoon goed.

Tegenvaller

Op de site staat het artikel afgebeeld met bijpassend bevestigingsmateriaal, maar bij levering zat het er niet bij en bij navraag kregen we te horen dat het er niet bij hoort, wij vinden dat misleidend! Daarvoor hadden we het fietsmandje Alpina nu juist bij deze webwinkel besteld!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Op mijn vragen per mail werd erg snel geantwoord.

Veel keus en snel in huis.

Goede kwaliteit,ontzettend veel onderdelen en supersnel met DHL in huis.

Snel, kwaliteit en goede prijs

Prima, snel geleverd

Enige minpuntje is de verpakking; grote doos om een klein pakketje, welke vermoedelijk zelfs door de brievenbus kon.

Goed product voor de juiste prijs.

Goed product voor de juiste prijs.

op dit moment slecht

Helaas klopte de foto, van bagagedrager voor voor op de fiets, niet met de projectbeschrijving en heb ik een bagagedrager voor achter op de fiets gekregen. Dit is bij de beschrijving van : Cort drager 28 lief 53 m bl voor 26,96

Goede zoekfunctie en snelle verzending

Betaalbaar, snelle verzending en goed assortiment

Snelle levering zonder verzendkosten

Snelle levering zonder verzendkosten

's avonds besteld, volgende dag in huis

Ik had niet verwacht dat het achterwiel er de volgende dag al zou zij, aangezien ik laat op de dag besteld heb en aangegeven werd dat het 1-2 dagen zou duren. Achterwiel was in een grote doos verpakt, waarin twee gevouwen kartonnen lagen met uitsparingen. Hierdoor stevig verpakt. Wiel met terugtraprem en zonder versnellingen was heel eenvoudig te vervangen. Je doet in principe hetzelfde als met een buitenband wissel, alleen trek je hem dan op het nieuwe achterwiel. Achterwiel ziet er trouwens heel mooi en stevig uit en de spaken waren al bevestigd. Heb ze wel even afgeplakt met isolatieband.

Super snelle service

Mtb schoenen besteld op zaterdagavond laat,exact als op de foto werden ze dinsdagmiddag geleverd.

Heel erg goed

Mijn zoon had een fiets gezien die hij graag wilde, ik heb telefonisch informatie opgevraagd en werd netjes geholpen, de fiets was besteld en bezorgd. Zelfs de chauffeur heeft geholpen met de trappers te monteren voor mijn zoon.

Zonder problemen geleverd, prima service.

Betrouwbare leverancier.

Snelle reactie op mijn vraag aan de klantenservice.

Erg tevreden

Prima en snel

Prima service en snel in huis

Goed maar ik dacht dat ik zwarten riempjes kreeg voor de fietsendrager dat stond op foto op de site maar kreeg blauwe helaas

fantastisch

na een verkeerde kleur met veel excuses de juiste thuisgestuurd gekregen binnen 24 uur.

Sturen op wat gevraagd is en ook nog snel!

Bol.com had verkeerde besteld. Nu rechtstreeks bij fietsvakshop.nl. Zij sturen wel het juiste!