goede omschrijving van de produkten

zeer snelle verzending . zal zeker nog zaken met deze verkoper doen ik raad iedereen deze verkoper aan

zeer snel geleverd

snel en goed AAA++++

snel en goed AAA++++

Gegaan zoals afgesproken

Gegaan zoals afgesproken

Gewldig

Via mail vraag gesteld en binnen zeer korte tijd antwoord ontvangen. Daarna order geplaatst en binnen de aangegeven tijd de bestelling binnen (eigenlijk binnen 24 uur.)

Super levering ! En top schoen !!

Super levering ! En top schoen !!

Netjes en snel!

Volgende dag bestelling al in huis! Goede service

Goeie prijs en zeer vlotte levering

Maandag besteld en Woensdag geleverd

Duidelijke website

Goedkoop en snelle levering, ook in deze Corona tijd. Bedankt !

Wat ik heb besteld heb ik gekregen

Keuring optijd geleverd, misschien is een bevestigings mail van de order nog een tip! Ik had alleen een bank afschrift. Verder tevreden

Verkeerde verzending

Ze hadden geen huisnummer aan de track en trace gekoppeld. Bezorging wijzigen hierdoor niet mogelijk bij DHL. Direct een mail gestuurd tot heden nog geen reactie. De race schoenen passen niet op spd pedalen deze informatie stond ook niet op de website bij de schoenen.

Halve bestelling aangekomen

Mijn bestelling bestond uit twee items, volgens verzendinformatie zouden beide items in een pakket verzonden worden. Bij ontvangst goederen bleek een item niet te zijn geleverd. Na mailcontact bleek item van ander 'warehouse' te moeten komen. Bij vraag naar levering en trackincode helaas geen reactie meer.

Correct product op tijd geleverd

Goede service en snelle verzending

Goede service en snelle verzending

Super snel geleverd

Goedkoop en snel

Very fast and good product

The product was delivered in one day, which is extremely fast for the Netherlands.

Binnen 1 dag geleverd, keurig !

Helemaal goed

Hallo, prima website en snelle levering.

Krijg dat wat ik brstelde

Goed dus

HEEL SNELLE SERVICE

Goede achteruitkijkspiegel, niet te opvallend en heel snel geleverd.

Netjes behandeld

Snelle levering van product.

Prima, snel geregeld

ruim aanbod, snelle service

Omdat ik specifiek een lakstift aan het zoeken was, zo op deze site terecht gekomen. Ben verrast door het ruime aanbod. Prijzen zijn redelijk. Een aanrader omdat , niettegenstaande deze moeilijke tijden, de levering toch er heel snel was.

De shop is zeer snel net als DHL !

Na 1 dag Levering in brievenbus