Prettige firma

Enige problemen met het tracking-nummer van DHL. Kreeg ik op vrijdagavond om 17:00 uur. Het tracking-nummer werkte pas op- maandagavond om 20:30 tegelijk met een mail van DHL. Dat gaf wat onrust. Op dinsdag ontving ik de bestelling in goede orde. Gang van zaken zal wel een uitzonderingsgeval zijn. Ondertussen een prettige mailwisseling gehad met de fietsvakshop.

Zeer snelle levering

Na een dag geleverde spullen ontvangen. Na een dag bevestiging van levering gekregen maar niet ontvangen. Door een misverstand, levering over het hoofd geziendoor een huisgenoot. Het bedrijf heeft dus geen enkele schuld en is zijn sterren meer dan waard

We kregen hiervoor een negatieve beoordeling terwijl alles wel goed is gegaan, de klant heeft dit later ook bevestigd en zijn excuus aangeboden

Snelle bezorging

Snelen goed afgehandeld

Goed, snelle levering

Na mijn bestelling snelle en goede levering. Niks op aan te merken

Correct

Correct en snel

snel en correct

Mijn 1ste bestelling bij fietsvakshop is een goede ervaring. correcte behandeling van de artikelen.

snel en duidelijk

snel en duidelijk

Snelle en goede levering!

Het bestellen ging snel en gemakkelijk. De levering snel. Ik ben tevreden met de geleverde fietstas.

Niet de goedkoopste maar supersnelle levering

Kettingbladen besteld. Prijs ging wel. Levering in 24h.

Snelle levering en goede kwaliteitprodukten

Quick and easy delivery

Product received was of great quality and delivered quickly.

Betrouwbare en prijsgunstig

Betrouwbare webwinkel met concurrerende prijzen en snelle overzichtelijke verzending.

Leversnelheid was zoals beloofd. En na een fout bij DHL is er op mijn vraag uiterst snel en adequaat gereageerd en duidelijk en beleefd met mij gecommuniceerd over de oplossing.

Zoals het hoort

Snelle levering, zoals het hoort. Dat is heel aangenaam.

Snel geleverd en volgens spec

Snel geleverd netjes verpakt

Snel geleverd en netjes verpakt. Geleverd wat ik besteld had, op tijd, onbeschadigd. Uitstekend dus.

Gewoon goed

Vandaag besteld (makkelijk) en morgen geleverd. Gewoon goed.

Tegenvaller

Op de site staat het artikel afgebeeld met bijpassend bevestigingsmateriaal, maar bij levering zat het er niet bij en bij navraag kregen we te horen dat het er niet bij hoort, wij vinden dat misleidend! Daarvoor hadden we het fietsmandje Alpina nu juist bij deze webwinkel besteld!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Op mijn vragen per mail werd erg snel geantwoord.

Veel keus en snel in huis.

Goede kwaliteit,ontzettend veel onderdelen en supersnel met DHL in huis.

Snel, kwaliteit en goede prijs

Prima, snel geleverd

Enige minpuntje is de verpakking; grote doos om een klein pakketje, welke vermoedelijk zelfs door de brievenbus kon.

Goed product voor de juiste prijs.

Goed product voor de juiste prijs.

op dit moment slecht

Helaas klopte de foto, van bagagedrager voor voor op de fiets, niet met de projectbeschrijving en heb ik een bagagedrager voor achter op de fiets gekregen. Dit is bij de beschrijving van : Cort drager 28 lief 53 m bl voor 26,96