Goede zoekfunctie en snelle verzending

Betaalbaar, snelle verzending en goed assortiment

Snelle levering zonder verzendkosten

Snelle levering zonder verzendkosten

's avonds besteld, volgende dag in huis

Ik had niet verwacht dat het achterwiel er de volgende dag al zou zij, aangezien ik laat op de dag besteld heb en aangegeven werd dat het 1-2 dagen zou duren. Achterwiel was in een grote doos verpakt, waarin twee gevouwen kartonnen lagen met uitsparingen. Hierdoor stevig verpakt. Wiel met terugtraprem en zonder versnellingen was heel eenvoudig te vervangen. Je doet in principe hetzelfde als met een buitenband wissel, alleen trek je hem dan op het nieuwe achterwiel. Achterwiel ziet er trouwens heel mooi en stevig uit en de spaken waren al bevestigd. Heb ze wel even afgeplakt met isolatieband.

Super snelle service

Mtb schoenen besteld op zaterdagavond laat,exact als op de foto werden ze dinsdagmiddag geleverd.

Heel erg goed

Mijn zoon had een fiets gezien die hij graag wilde, ik heb telefonisch informatie opgevraagd en werd netjes geholpen, de fiets was besteld en bezorgd. Zelfs de chauffeur heeft geholpen met de trappers te monteren voor mijn zoon.

Zonder problemen geleverd, prima service.

Betrouwbare leverancier.

Snelle reactie op mijn vraag aan de klantenservice.

Erg tevreden

Prima en snel

Prima service en snel in huis

Goed maar ik dacht dat ik zwarten riempjes kreeg voor de fietsendrager dat stond op foto op de site maar kreeg blauwe helaas

fantastisch

na een verkeerde kleur met veel excuses de juiste thuisgestuurd gekregen binnen 24 uur.

Sturen op wat gevraagd is en ook nog snel!

Bol.com had verkeerde besteld. Nu rechtstreeks bij fietsvakshop.nl. Zij sturen wel het juiste!

Om 23 uur besteld, volgende dag keurig bericht met track en trace. Daaropvolgende dag bestelling geleverd. Zo hoort het, zal zeker terugkeren naar uw webshop.

Ruime keuze, vlotte levering.

Crankstel, cassette en ketting besteld. Vlot geleverd. Fiets loopt weer als een zonnetje.

Productomschrijving was niet goed

Product gekocht bij een bepaald type fiets maar het product past niet.

beste Emilie, Jammer dat u dit niet bij ons gemeld heeft, dan hadden wij het op kunnen lossen. Dirk Methorst [ Fietsvakshop ]

Snelle levering. Alleen: waarom zo’n grote doos met lucht voor zo’n klein product?

S avonds besteld volgende dag in huis

Snel en op tijd

Eindelijk gevonde waar ik op zoek was

Als goed verzorgd

Als goed verzorgd

Tijdig geleverd, helaas geen beschrijving

Snelle levering. Helaas geen beschrijving van hoe het gebruikt moet worden

super

goede levering, snel in huis. gewoon goed

Redelijk

Had n standaard besteld Standaard netjes de dag ernaar geleverd Dat was top Toen wilde ik m bevestigen maar er zat geen bevestigingsschroef bij Gekeken op de site maar er stond op de desbetreffende pagina niet op dat t zonder schroef was Dus n mail gestuurde meteen beantwoord was op n zaterdag Maandag zouden ze t bekijken S’middags mail terug gehad Ik kreeg de schroef via de post op gestuurd en was er binnen 2 dagen Dus ik zeg top service en top opgelost Ik zou weer bestellen als ik weer iets nodig heb N tevreden klant Gr t .c

Snelle levering.

Ik had een trapas besteld en deze paste niet. Artikel terug gestuurd en binnen twee dagen weer mijn geld terug.

Heel goed en snel verzorgd de volgende dag al in huis

Prettig

De zaken die ik besteld had, ging niet helemaal goed. Verkeerd artikel toegestuurd. Netjes het aankoopbedrag retour gestort gekregen en ook de porto kosten. Alles netjes binnen één week afgehandeld.

Prima prijs-kwaliteit, snelle levering. Ik ben tevreden.