Als altijd een mooi ingepakt cadeau (voor mezelf), net dat beetje extra.

Zilte heeft de leukste tapes en geeft net dat beetje extra aandacht, waardoor ik altijd blij wordt van mijn eigen bestelling.

Heerlijke spulletjes en ik ben sowieso MT fan

Lekker heerlijk neuzen tussen al die mooie dingen. En ik ben MT fan dus de collectie is lekker uitgebreid. Wordt ook netjes verpakt geleverd. Prima gewoon.

Leuk!

Ik heb de workshop gedaan op Creative Life. Erg leuk om zo washi tape te te leren kennen.

Mooi product, netjes geleverd.

Alles is naar verwachting.

Fantastisch resultaat in 1 uur

een zelf bewerkte foto mee naar huis met washi tape en kleur waar ik trots op ben! Het kostte me niet veel moeite en er kon niet veel fout gaan, heerlijk! Even uit het hoofd, ook heel prettig :-)

Leuk artikel

Snelle bezorging.

Uitstekende snelle bezorging

Bestelde een sojakaars in een kopje. Contact met zilte was prettig, bestelling was snel en op tijd. Ook het kopje in een mooie goede staat en de kaars ruikt fijn bij ontbranden. Helemaal tevreden!

Heel fijn en mooie producten!

Voor mijn bedrijf ben ik regelmatig op zoek naar mooie items om zaken te versturen. Leuk om deze bij Zilte gevonden te hebben.

Snel geleverd, goede producten.

Mat zwarte tape naar wens. Was de volgende dag al geleverd.

Na bestelling de volgende dag al geleverd

Zeer snelle levering. Product ziet er goed uit. Keurig verstuurd

Supermooi produkt!

Mijn keuken ziet er mooi uit. Heb het helemaal alleen (als vrouw) geplaatst. Super gemakkelijk! In een woord: Top!

Snelle service prima

Goede service en een geweldige mooie tas

Zo mooi ingepakt. Leuk kaartje erbij.

Snelle afhandeling en fijne hen snelle reactie bij vraag over levering

Snelle afhandeling en fijne hen snelle reactie bij vraag over levering

Mooie washi tape

Ruim assortiment. De ontvangen washi tape was geheel naar mijn wens. Snelle levering.

Zulke leuke items en correcte snelle levering

Prima service en fijn product

Mooie producten, snelle levering en leuk ingepakt!

Mooie producten, snelle levering en leuk ingepakt!

Leuke website. Gekochte item precies zoals op de foto. Snelle levering.

Afgelopen zomer in Alkmaar geweest, en pand bezocht waar de bestellingen uit verzonden worden. Simoon was erg vriendelijk en we mochten rustig kijken naar alle washi tapes. Een Waar wallhala om ze allemaal bij elkaar te zien. Bestellingen worden altijd keurig verstuurd en leuk verpakt. Ik bestel graag bij zilte.

snelle levering, keurig verpakt

De smalle washitape die ik had besteld werd dezelfde dag verzonden en kwam de volgende dag aan. Het was netjes verpakt als brievenbuspakketje, ik hoefde er niet eens voor thuis te blijven. Het tape is prima geschikt om markeringen aan te brengen voor moulage.

Toppie

Alles was naar wens...zowel producten als het overleg met de firma en de levering...en nog een extra gratis geschenkje ontvangen op de koop toe.Ik ben een tevreden klant!

Helaas veel niet op voorraad.

Beste Sanne, Dank je wel voor je review. Ik begrijp dat je van een bepaald product meer voorraad had verwacht? Ik kan helaas geen bestelling van je vinden maar als je van een bepaald product meer wilt bestellen, kun je altijd contact met ons opnemen. De producten die niet op voorraad zijn, zijn niet zichtbaar op Zilte. En de actuele voorraad staat apart vermeld bij elk artikel. Nog een fijne dag, Simoon

Snelle levering, mooie gekleurde washi tapes

Veel variaties in washi tape. Zowel de effen gekleurde als degene met print zagen er mooi uit!

Prachtige tas!

Ben erg blij met deze aankoop.