Snel verzending, goed in gepakt

Alles was prima!! Mooie washi tapes, snel verzending en alles was goed in gepakt. Dank jullie wel!!

Fijne website, snelle verzending. Pakketje snel in huis en ook nog eens leuk verpakt

Prima winkel

Artikelen snel ontvangen van goede kwaliteit. Ook per mail goed bereikbaar, snelle reactie. Zeker aanbevelen.

Snel verstuurd

Heel vriendelijk

Vriendelijk en snel

Uitgebreid assortiment washi tape Redelijk snelle levertijd. (Dag of 4)

Hoi Arian, Bedankt voor je beoordeling. Dag of 4 levertijd is wel langer dan gewoonlijk :-). Ik vermoed dat het komt door de drukte bij PostNL. Veel plezier met jouw aankoop en tot een volgende keer, Simoon

Precies als gehoopt.

Overzicht Webshop, orderafhandeling, betaalgemak en aflevering. Zoals het hoort.

Alles op tijd geleverd.

Op zoek naar een matzwarte brede tape kwam ik bij Zilte terecht. Rol besteld die volledig aan de verwachtingen voldeed. Ipv een nieuw meubel te meoten kopen was ik nu met twee tientjes klaar...

Mooie producten, met zorg verpakt.

Geweldige winkel

Altijd leuk ingepakt, echt een cadeau om aan jezelf te geven.

Absolute aanrader

Nog niet eerder had ik besteld bij Zilte, maar wat ben ik blij!! De producten (William Morris MT tapes) zijn prachtig, en de wijze van verzending eveneens: ik genoot van het uitpakken van mijn pakketje - dat ook nog eens super snel (de volgende dag) bezorgd werd. Echt een volledig fijne ervaring!

Snel en correct!

Snel en correct. Goed verpakt. Producten zoals op de foto. Hier kom ik zeker nog terug.

Snel geleverd en mooie producten

De washi tapes waren netjes verpakt en de kwaliteit is heel goed. De levering was ook snel. Geen klachten, dus☺️

Heel fijn

Goede kwaliteit producten en snelle levering

Vlotte levering, korting voor eerst volgende aankoop, product was precies zoals verwacht

Snelle verzending mooi verpakt ❤️

Mooie collectie MT washi tapes en heel snelle verzending. De tapejes waren ook mooi verpakt. Blij mee!

Helemaal naar mijn zin

Mooie producten, snelle afhandeling en netjes verpakt.

Super !!!!

Prachtige producten! Zoveel mooie dingen, zou alles wel willen. Snelle service! Goed verpakt zodat niets kan beschadigen! Kleine attentie heel lief en leuk!

Mooiste webwinkel !!

Top service , super blij met mijn aankoop.

Snelle levering, leuke producten en leuk verpakt

Helemaal goed

Prachtige tape gekocht bij Zilte. Ik stelde daarover eerst een vraag die snel en goed door Simoon werd beantwoord.

Snelle verzending, netjes ingepakt en mooie kwaliteit tape, zeer tevreden!

Ik was al een tijd op zoek naar washi tape die bij verwijdering geen beschadiging aan muur en papier achterlaat. Die heb ik nu gevonden. Mijn bestelling werd snel verzonden en was netjes ingepakt.

Zeer goede kwaliteit en service

Wat een mooie producten en goede service! Ik ben zeer tevreden!

Netjes afgeleverd