Een kadootje wat je krijgt

Snelle levering, leuk ingepakt, Ik ben altijd erg tevreden. Kortingsbon voor de volgende keer als je besteld. Kortom als je een leuke tape wil, hier moet je zeker eens kijken.

Super service!

De tape die we bestelde werd super snel geleverd en is van uitstekende kwaliteit!

Goede producten en service

Goede en overzichtelijke website met hele leuke producten. En een snelle levering en je word van elke stap geïnformeerd.

Top zonder problemen.

Ik heb Washi Tapes besteld en zag na mijn bestelling dat er meer tapes waren die ik wou. Ik heb nog een bestelling gezet en gevraagd of deze mee kon verzonden worden met mijn 1ste bestelling. Ik kreeg snel een zeer vriendelijke antwoord. Top service. Vriendelijk. En niet onbelangrijk: zeer kwalitatieve producten. Meer van dit!!

Prachtige verjaardagskalender

Ik zocht een vrolijke maar unieke verjaardagskalender en vond deze bij Zilte! Superblij ermee, en het heeft een mooi plekje in ons interieur!

Snelle service, mooi verpakt. Zorgvuldig verstuurd.

Een feestje op je mat!

Zilte heeft ons opnieuw blij gemaakt met prachtige rolletjes tape! Verpakt in een duurzame envelop. We hebben de geboortekaartjes van onze kinderen feestelijk kunnen versturen. En elke brief of kaart gaat bij ons vrolijk op de post! Zilte maakt ons blij!

Leuke webshop met mooie artikelen. Snelle levering. Tape gewoon door de brievenbus.

Goed en erg snel geleverd

Ben zo lang op zoek naar een soort plakstrip om enkele scheurtjes in mijn washi gordijnen te camoufleren. In een soort lijstenmaker winkel vond ik washi maar heb géén 3 meter nodig. Dus op zoek op internet. Na veel zoeken kwam ik bij Zilte.nl terecht. Ben erg dankbaar dat zo'n stukje tape mij weer happy maakt

Wat een leuke winkel!

Super leuke artikelen en hele snelle verzending. Een nieuwe favoriet!

Snelle levering en mooie artikelen

Erg blij met mijn bestelling. Het pakje was zeer snel geleverd en alles was goed verpakt, erg leuk ingepakt ook nog!

Prima spullen

Snelle levering, leuke spullen!

Snelle service!

Mijn bestelling werd erg snel en goed verpakt verzonden. Bedankt voor de service!

Prachtige spullen en goede snelle service

Goed en snel verzorgde levering

Makkelijk vindbare artikelen en goede snelle levering. Netjes verzorgd

Goede service en snelle levering

Ik kocht 3 washi tapejes waarvan 1 een tijdje was uitverkocht, ik had gemaild om te vragen of waarneer deze weer op vooraad was en werd goed geholpen. Ik kreeg een mailtje toen hij weer op vooraad was en gelijk besteld!. Het werd binnen een dag opgestuurd en een aantal dagen later lag het in de brievenbus. Super blij met de washi tapes en kan niet wachten om mijn pakketje er mee op te vrolijken!

Snelle service en geweldig aanbod

Ik vind dat Zilte een geweldig mooi aanbod aan veel verschillende goede kwaliteit washi tape heeft. Je kunt goed zoeken, op motief of kleur. En de bestelling werd snel geleverd en leuk ingepakt en een kortingscode erbij.

Fantastisch aanbod met goede service!

Super gezellige webshop. Daar wordt je vrolijk van! Ook het ontvangen van het pakketje was een feestje. Mooie items en goede kwaliteit. Ook mijn vraag was binnen no-time beantwoord. Top!

Fijne website voor MT tapes

Ik was al een tijdje op zoek naar een website die de originele MT washi tapes verkoopt. Van Japan tot en met de USA gezocht en wat denk je. Er is gewoon een Nederlandse webwinkel waar ze deze mooie MT tapes en nog veel meer aanbieden. Meteen een aantal besteld en ik had ze in no time thuis. Uitstekende service!

Vele soorten washi tape, snelle levering

Fantastische mooie en vele soorten washi tape. Een feest om te kijken op de website en moeilik om keuze te maken. Maar als dat dan gelukt is, is het pakje krijgen altijd een feestje. Met zoveel aandacht ingepakt/ verstuurd. Echt een feestje en een kadootje voor je zelf. De washi tape is ook zoals het er uit ziet als op de site, en is een plezier om te gebruiken.

goed product, snelle levering

Ik had een cadeau voor een vriendin besteld. Ik kon het op het door mij gewenste tijdstip afhalen. Perfect geregeld. Vriendin ook blij met cadeau.

Super snelle levering

Had niet zo het idee dat de tape weer bruikbaar was als je het verkeerd plakte maar echt super spul !! Heb het gebruikt als rand op behang en echt goed spul TOP !!

Geweldig !

Mijn vriendin had een bepaalde tint Washi tape nodig van MT en die hadden ze bij Zilte. De levering was snel en ik kon het na 2 dagen ophalen bij mijn geselecteerde ophaalpunt. Netjes ingepakt en snel geleverd aangezien ik het op een zondag besteld had.

Groot aanbod, snel geleverd!

Eigenlijk was alles positief en heb ik niet veel opmerkingen, het zoeken op de website ging gemakkelijk, er is een groot aanbod aan washi tape en het bestelde was snel verzonden! Bedankt!