Goede service en een geweldige mooie tas

Zo mooi ingepakt. Leuk kaartje erbij.

Snelle afhandeling en fijne hen snelle reactie bij vraag over levering

Snelle afhandeling en fijne hen snelle reactie bij vraag over levering

Mooie washi tape

Ruim assortiment. De ontvangen washi tape was geheel naar mijn wens. Snelle levering.

Zulke leuke items en correcte snelle levering

Prima service en fijn product

Mooie producten, snelle levering en leuk ingepakt!

Mooie producten, snelle levering en leuk ingepakt!

Leuke website. Gekochte item precies zoals op de foto. Snelle levering.

Afgelopen zomer in Alkmaar geweest, en pand bezocht waar de bestellingen uit verzonden worden. Simoon was erg vriendelijk en we mochten rustig kijken naar alle washi tapes. Een Waar wallhala om ze allemaal bij elkaar te zien. Bestellingen worden altijd keurig verstuurd en leuk verpakt. Ik bestel graag bij zilte.

snelle levering, keurig verpakt

De smalle washitape die ik had besteld werd dezelfde dag verzonden en kwam de volgende dag aan. Het was netjes verpakt als brievenbuspakketje, ik hoefde er niet eens voor thuis te blijven. Het tape is prima geschikt om markeringen aan te brengen voor moulage.

Toppie

Alles was naar wens...zowel producten als het overleg met de firma en de levering...en nog een extra gratis geschenkje ontvangen op de koop toe.Ik ben een tevreden klant!

Helaas veel niet op voorraad.

Beste Sanne, Dank je wel voor je review. Ik begrijp dat je van een bepaald product meer voorraad had verwacht? Ik kan helaas geen bestelling van je vinden maar als je van een bepaald product meer wilt bestellen, kun je altijd contact met ons opnemen. De producten die niet op voorraad zijn, zijn niet zichtbaar op Zilte. En de actuele voorraad staat apart vermeld bij elk artikel. Nog een fijne dag, Simoon

Snelle levering, mooie gekleurde washi tapes

Veel variaties in washi tape. Zowel de effen gekleurde als degene met print zagen er mooi uit!

Prachtige tas!

Ben erg blij met deze aankoop.

Snelle levering mooi ingepakt .echt een feest om het te ontvangen en uit te pakken . Kwaliteit producten

Prima en snel geleverd

uitstekend

Snelle levering. Mooi ingepakt

Alles prima.

In alle opzichten heel tevreden.

Veel meer keuze dan in andere webshops

Ruime keuze en ‘alles’ voorradig. Op moment van bestellen was zilte.nl op vakantie, dus moest wel lang op mijn bestelling wachten. Maar dit stond wel heel goed en duidelijk vermeld op de site. Toen de vakantie periode eenmaal voorbij was werd mijn bestelling erg snel verstuurd. Enige nadeel vind ik is dat er nog wel tot hele hoge bestel-bedragen verzendkosten worden gerekend.

Goede ervaring

Alleen de verzending door post NL verliep niet zo vlot. Het pakket werd niet thuis geleverd, maar in een apotheek in de buurt. Heel raar, want we waren thuis en we kregen die dag wel andere pakjes van Post NL.

Heel blij met mijn heuptas!!

Leuk assortiment, vlotte service

Leuk en origineel assortiment. Mijn artikelen waren mooi ingepakt en ik ontving ze vlot en in goede staat. Heel tevreden.

Prachtig ingepakt en supersnelle levering!

Bij een ander bedrijf was de voorraad ineens niet meer op datum. Ik moest snel een alternatief. Dat lukte perfect bij Zilte.

Mooi!!

Mooi MT tape! Veel keuze!

Makkelijk bestel proces en uitstekend product

Prachtige tas

Heel blij mee!

Prachtige producten, leuk ingepakt en snel geleverd.