Prima service, Aanrader!

Snelle en correcte levering en met zorg verpakt.

Heel mooie producten (veel keuze ook), snel verzonden en mooi verpakt. Heel blij met mijn bestelling!

Wat een keuze aan mt washitapes! Dus was het moeilijk kiezen. Daardoor was mijn doosje vlug gevuld!

Superleuke site!

Een te leuke website met originele leuke accessoires. Altijd leuk om iets cadeau te doen.

Leuke webwinkel.

Duidelijke website. Leuke artikelen. Wat ik heb besteld heb ik ontvangen. Zorgvuldige verpakking met leuke details.

Leuke spullen, goede service!

Leuke webwinkel met veel mooie, hippe, leuke dingen voor in en om het huis. Genoeg keuze en op voorraad, snel en netjes verzorgd in huis. Fijne winkelervaring.

Keurig proces

Snelle en nette levering en prachtige spullen!

Snel verzonden, prima product

Ik bestelde 3 mm tape, volgende dag verzonden, goed verpakt inclusief attent kaartje. Tevreden over prijs/kwaliteit verhouding.

Goede ervaring, en het zag er mooi verpakt uit. Wel wat hoge verzendkosten voor een brievenbuspakketje.

Bedankt voor je review. En ik ben blij te horen dat je tevreden bent over je aankoop. Graag wil ik nog even iets verduidelijken wat betreft de verzendkosten. Het brievenbuspakje bij PostNL kost 4,15 euro aan verzendkosten. Ik reken 4,00 euro. Belangrijk voor mij als verzender en voor jou als ontvanger is dat er een track & trace code aan je bestelling gekoppeld is. De kosten van postzegels zijn overigens al bijna evenveel en daarnaast heb ik te vaak meegemaakt dat reguliere enveloppenpost niet werd ontvangen. Als ontvanger kun je zelf zien wanneer je het pakje kunt verwachten. Helaas, maar logisch, is online kopen ook rekening houden met verzendkosten. Of ophalen...dat kan bij Zilte ook :-) Vriendelijke groet, Simoon

uitstekend

Een geweldige mooie tas

precies wat ik zocht, super snel geleverd en mooi ingepakt!

Supersnel geleverd

Mijn voorraad Masking Tape weer aangevuld. Ruime keus in de webshop en supersnel geleverd! Blij mee!

Super mooie Washi tapes waar ik heel blij mee ben! Zien er echt fantastisch uit!! Het is alleen wel behoorlijk prijzig.

Fijne klantenservice

Ik had wat washi tape besteld en een van de rolletjes was tijdelijk niet aanwezig, heel lief werd de andere helft van mijn bestelling eerder geleverd en dat laatste rollentje wanneer deze aanwezig was. Ik werd hierover goed op de hoogte gehouden en het was ontzettend prettig en vriendelijk contact.

Leuke persoonlijk kaartje erbij!

Nvt

Fijne webwinkel met mooi aanbod

Winkelen bij Zilte was een fijne ervaring. De website zit goed in elkaar en maakt navigeren makkelijk. De informatie over washi tape vond ik als leek ook zeer prettig! Snelle levering, netjes verpakt en met een persoonlijk briefje maakte de ervaring helemaal af.

Snelle levering, leuk verpakt met lief kaartje.

Zal zeker vaker mijn washi tapes bij u bestellen. Ontvangen verpakt als een cadeautje.

Bestelling was met aandacht ingepakt, werd er blij van tijdens uitpakken.

Leuke en originele spullen; goede service.

Leuke en originele spullen; goede service.

Snel antwoord ontvangen

Snel antwoord gekregen op mijn vraag of de lamp die ik op het oog heb te kopen in de winkel is.

Snel verstuurd, mooi verpakt.

Mooie producten, snelle service, mooi verpakt. Ik kom zeker terug.

Instant Happiness

Fijn om de mooie stickers en washi tape snel en zo mooi ingepakt te ontvangen. Puur genieten van de kleine dingen.