Uitstekend. Vriendelijk contact. Prima service. Mooie producten. Snelle levering. Zeer tevreden.

Mooie artikelen

Ruime keuze. Prima prijzen en snelle verzending.

Herrnhuter stern besteld, niet gezien zonder adapter. Werd ik via mail heel vriendelijk op gewezen. Via mail kunnen regelen. Pakje was er op gewenste datum, hele leuk ingepakt in kerstpapier met een persoonlijk kaartje erbij.

Uitstekend!

Heel blij met mijn bestelling, supersnel verzonden en goed verpakt.

Ruime keuze, persoonlijk contact en snelle levering.

Wat veel leuks op jullie site!

Excellente expérience, je recommande ! :)

Envoi rapide et soigné, avec une carte de remerciement et une carte postale en cadeau, je recommande à 100% !

Artikel was keurig verpakt en snel bezorgd

Heel tevreden

Goed verpakt en erg snelle levering. Wij hadden al een hernhutter ster en wilden er nog eentje bij. Het staat heel mooi.

Snel verzonden en leuk kaartje erbij Bedankt!!!

Mooi assortiment en vlotte bezorging

Na enig speurwerk heb ik bij Zilte de bijzondere kaarten gevonden waar ik naar op zoek was. Bij het uitpakken van de bestelling zat er een lief handgeschreven berichtje bij.

Heel goed!

Snelle levering een goed/mooi verpakt.

goede spullen en uitstekende klantenservice

Ik zocht tape dat niet meer voorradig was online. Toch kon ik een order plaatsen en werd zowel telefonisch als per mail op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. Top klantenservice en erg mooie tape ook nog.

Zeer snelle levering

Hele snelle levering. Wat ik wel jammer vond op de website is dat ik de bestelde notitieboekjes niet aan de binnenkant kon bekijken ik had van deze boekjes er al eens een in de winkel gekocht. En ik dacht dat deze hetzelfde zou zijn. Maar helaas.... ze zouden geïllustreerd zijn....maar in deze zit op elke bladzijde hetzelfde plaatje.

Snel geleverd, leuk verpakt en als altijd met een vriendelijk kaartje erbij.

Snel geleverd, leuk verpakt en als altijd met een vriendelijk kaartje erbij.

fijne shop en snelle verzending

Tape besteld en deze was met 2 dagen binnen!

top

leuke spullen, netjes verpakt

Snelle en nette levering van goede kwaliteit

Snel per post mijn bestelling ontvangen, gewoon als brievenbuspost. Geen onnodige plastic verpakkingen. En als leuke bonus een code voor korting op een volgende bestelling. De washitape is exact zoals op de foto's op de site, en van goede kwaliteit.

Snelle levering, mooie producten

Ik heb bij Zilte een aantal washi tapes besteld. Mooie, duidelijke website, leuk assortiment en snelle levering - echt hélemaal niets op aan te merken. Aanrader!

Ik blijf Zilte volgen.

Mooie collectie, zorgvuldig verpakt, snelle levering, fijne communicatie.

Superleuke website

Degelijke, snelle verzending, met leuk gepersonaliseerd bedankkaartje

mooie producten en snel in huis

Een prettige webwinkel met mooie producten. Ze werden snel en netjes verstuurd, blij mee!

Mooie portemonnee, goede kwaliteit!

Precies passende verpakking!!! Lief bedankkaartje, kortom persoonlijk!