uitstekend

Snelle levering. Mooi ingepakt

Alles prima.

In alle opzichten heel tevreden.

Veel meer keuze dan in andere webshops

Ruime keuze en ‘alles’ voorradig. Op moment van bestellen was zilte.nl op vakantie, dus moest wel lang op mijn bestelling wachten. Maar dit stond wel heel goed en duidelijk vermeld op de site. Toen de vakantie periode eenmaal voorbij was werd mijn bestelling erg snel verstuurd. Enige nadeel vind ik is dat er nog wel tot hele hoge bestel-bedragen verzendkosten worden gerekend.

Goede ervaring

Alleen de verzending door post NL verliep niet zo vlot. Het pakket werd niet thuis geleverd, maar in een apotheek in de buurt. Heel raar, want we waren thuis en we kregen die dag wel andere pakjes van Post NL.

Heel blij met mijn heuptas!!

Leuk assortiment, vlotte service

Leuk en origineel assortiment. Mijn artikelen waren mooi ingepakt en ik ontving ze vlot en in goede staat. Heel tevreden.

Prachtig ingepakt en supersnelle levering!

Bij een ander bedrijf was de voorraad ineens niet meer op datum. Ik moest snel een alternatief. Dat lukte perfect bij Zilte.

Mooi!!

Mooi MT tape! Veel keuze!

Makkelijk bestel proces en uitstekend product

Prachtige tas

Heel blij mee!

Prachtige producten, leuk ingepakt en snel geleverd.

Goede kwaliteit.

Ik vind het prima kerst band .

Fantastisch verzorgd

Mijn bestelling was prachtig verpakt in mooi cadeaupapier. Echt een cadeautje om te ontvangen!

Een schitterend doosje kwam door de bus.

Het pakketje werd zeer netjes bezorgd. De prijs voor de tape is achteraf veel te duur. Helaas ben ik teleurgesteld dat ik dacht (onder al mijn bestellingen) rode tape gekocht te hebben wat uiteindelijk een hele vreemde onbruikbare kleur bleek te zijn. “ MT MT washi tape deco Fluorescent pink x yellow” ik weet eerlijk gezegd niet of het verkeerd ingepakt is, of dat de foto’s in de webshop niet accuraat zijn en dus een vertekend beeld geven.

Beste Cédric, Dank je wel voor je review. En wat jammer dat je zo teleurgesteld bent in die desbetreffende washi tape. De eerste foto van een tape is vooral een detailfoto. Bij die desbetreffende tape kan ik me voorstellen dat je een tape van één kleur verwacht, aan de hand van de eerste foto, maar de gehele tape zie je als je verder kijkt naar de rest van de afbeeldingen en de tekst leest die erbij staat. De MT washi tape deco Fluorescent pink x yellow is een tape die van kleur verloopt van felroze naar uiteindelijk felgeel. Dus helaas geen rood. Ik hoop dat je toch de andere tapes van je bestelling met veel plezier zult gebruiken. Je mag uiteraard de ongebruikte tape retour sturen zodat ik een rode ervoor in de plaats naar je kan opsturen... Vriendelijke groet, Simoon

Heel erg fantastisch!!!

Heel tevreden! ECHTE washi tape.

Veel keuze washitape van goede kwaliteit. Snel geleverd met een leuk presentje. Overzichtelijke en goede webshop.

Nette levering, mooie verpakking en super om een paar mooie posters aan mijn muur mee vast te maken.

Super attente service en creatieve items!

Simoon is een topper met veel gevoel voor creatie en sturing. En dat is te zien aan al het leuks dat ze op Zilte beschikbaar stelt.

Snelle bezorging

Mijn bestelling was snel bezorgd en leuk ingepakt.

Goed en mooie kwaliteit en snelle verzending

Prima verzorgd

Leuke duidelijke site en mooi verpakt mijn bestelling snel ontvangen

Kleuren anders op de website als in het echt

De uitgezochte kleuren wasabi tape bleken er anders uit te zien in het echt. Jammer...

Beste Sylvia, Dank je wel voor je reactie. Wat jammer dat de tape niet aan je verwachting voldoet. Kleuren op een computerscherm zijn altijd ingewikkeld maar ik probeer altijd de kleur zo gelijkend mogelijk te fotograferen en/of te beschrijven. Klopt het dat je met Wasabi geel de Hanabishi kiku bedoelt? Want Wasabi (groen) hebben we op dit moment niet. Deze bestond wel maar wordt door MT niet meer geproduceerd op dit moment. Bij deze Hanabishi kiku staat omschreven dat deze mosterdgeel is. Fijne dag en ik hoop je nog eens te mogen verwelkomen bij Zilte, Simoon

Snelle bezorging van topkwaliteit

Snelle bezorging van topkwaliteit. Vriendelijk bedrijf

Heel goed ervaring. Snel levering en mooie producten (washi)

Supersnel geleverd en superleuk verpakt! Echt een kadootje!

Snel ontvangen

Ben er erg blij mee! Het was leuk ingepakt en snel aangekomen