Fijne, betrouwbare winkel!

Spullen komen altijd goed verpakt en op tijd binnen. Ik heb één keer per ongeluk het verkeerde hamstervoer gekregen, maar de klantenservice was fantastisch en ze hebben alles voor me opgelost.

Snelle reactie, goed assortiment

Snel bezorgd en altijd snel reactie bij vragen

Alles prima kwaliteit.

Zoals hierboven genoemd. Ook snelle verzending.

Goed assortiment

Veel leuke spulletjes voor kleine knaagdieren. Groter assortiment dan in lokale dierenwinkel. Snelle levering.

Bezorging altijd nauwkeurig en op tijd, handige webshop!

Groot assortiment en de bezorging is altijd stipt op tijd. Altijd leuk om de diertjes te verwennen met dingen die ze niet altijd bij de dierenwinkel hebben.

Fijne ervaring

De spullen voor me ratjes waren goed.

Mijn knaagdieren hebben er heel veel plezier aan. het liefst liggen ze bovenop de hangmat te slapen en verzamelen ze hun eten binnen de hangmat, net hamsters. Als ze binnen de hangmat zitten, komen de snoetjes er uit als ze iets interessants horen of ook om aandacht te willen. Levering was ook snel.

Fijne webshop

Snelle levering,’goede producten

Fijne webshop

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en kwaliteit spullen

Bestel zeker nog een keer

Nicht gut

Habe die Lieferung nie bekommen. Da das Paket nach Oestereich verschickt wurde anstelle in die Schweiz. Bezahlt ist alles!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Guten nachmittag Wir haben eine negative Bewertung von Ihnen erhalten, da Ihre Bestellung nicht angekommen wäre. In Ihrer Bestellung haben Sie folgende Adresse eingegeben: xxxxxxxx xxxxxxxxxx xx xxxx xxxxxxxx Österreich Aus Ihrer Nachricht geht jedoch hervor, dass das Paket in die Schweiz hätte versendet werden müssen. Wir haben das Paket noch nicht zurückerhalten. Wir hätten uns auch gefreut, wenn Sie uns nach 2-4 Tagen eine E-Mail geschickt hätten, dass das Paket noch nicht angekommen ist. Wir hätten Ihnen viel früher eine Lösung anbieten können. Wir bitten Sie, die Bewertung anzupassen oder zu entfernen. Wir haben Ihnen jetzt eine Lösung in einer persönlichen E-Mail angeboten. Mit freundlichen Grüßen DRD Knaagdierwinkel

Diverse artikels, goede advies.

Ik been heel blij met het kwaliteit en diversiteit van de artikels die ik hier koop. Maar ze zijn altijd duurder dan bij andere winkels en het retourneren van pakketten is niet gratis.

Spullen waren slecht ingepakt en kwamen beschadigd aan.

Ik had o.a. rood woestijnzand van Trixie besteld en Cotton 'n Cotton van Joris No Smell (140 l.). Er zaten meerdere gaten en scheuren in de zak woestijnzand, waardoor het zand los in de doos zat en door de kieren van de doos kwam. Mijn postbode kwam met een verbaasd gezicht om veger en blik vragen om het zand uit zijn bus te vegen. Gelukkig was het zand wat nog in de doos zat redelijk schoon dus dat heb ik kunnen gebruiken, maar er was onderweg toch zo'n kilo zand verloren gegaan... De doos was daarnaast wat te klein waardoor de zak katoen krom in de doos zat en ook wat gescheurd was, maar dit zorgde gelukkig niet voor zoveel rommel als het zand. Normaal ben ik altijd heel tevreden over de spullen en levering, maar dit keer viel het dus een beetje tegen :-(.

Altijd correct en vriendelijk

Ik bestel hier regelmatig, we hebben hamsters, cavias en ratten. Fijn dat we hier alles kunnen krijgen in hun ruime assortiment. En dan de absolute topper: de vanillekoekjes, zonder deze hebben we oorlog in huis. Iets anders willen ze niet. Leveringen worden altijd snel en correct uitgevoerd, en klantenservice is zeer behulpzaam en vriendelijk. Zeker een aanrader!

DRD knaagdierwinkel is voor ons de meest complete winkel die er is.

Zeer snelle en correcte levering. Prijs kwaliteit is super. Tot nu toe nog geen enkel minpunt ondervonden.

Snel en goed.

Al meerdere keren hier gekocht en de bestellingen werden altijd vlot en compleet geleverd. Ik ben blij dat deze website er is. Er zijn weinig winkels die zo’n groot assortiment hebben voor knaagdieren.

ben zeer tevreden over de levering,

om de twee maanden bestel ik voor mijn diertjes, de prijs is goed vergeleken met andere winkels scheelt het aanzienlijk op producten.

Goede snelle levering

Precies het voer wat ik zocht en ook wat extratjes voor mijn kleine knager. Ruim assortiment en snelle levering! :)

Handige App

Handige App en leuke informatie

Ice pods werken perfect. Ze waren binnen en dag bij dag bij ons thuis wat perfect was met de warme dagen. Service helemaal top

Veel keus voor goeie prijs.

Ik kreeg mijn bestelling zoals verteld in zoveel werkdagen. Ik vind alleen het retourneren en de verzendkosten erg duur.

goede prijs, snelle levering

goed product, mooie prijs, snelle levering

Groot aanbod

Veel meer keuze dan in andere winkels, snelle levering.

Top!!

Veel keuze voor knaagdieren. Ik ben zeer tevreden.

Over DRD Knaagdierwinkel

DRD Knaagdierwinkel® is al sinds 2011 de meest uitgebreide winkel voor knaagdieren! Met meer dan 2000 verschillende knaagdier artikelen is de keuze REUZE! Het is misschien leuk om te weten dat wij de verzending van de pakketjes geheel zelf in eigen beheer hebben. Dat wil zeggen dat deze niet is uitbesteed. Dit is ook meteen de reden waarom wij een vergeten artikel op uw verzoek toch nog even snel toe kunnen voegen aan uw bestelling. De artikelen die u terugvindt in onze digitale schappen zijn 100% knaagdier vriendelijk. Dit komt doordat wij deze stuk voor stuk zelf hebben geselecteerd.