Spanband voor mijn roeimachine super snel geleverd

Het was even zoeken naar een adres voor een nieuw spanband voor mijn roeimachine. Bij de Spandoekman was ik op het juiste adres. De rek van het oude band was er volledig uit. Met het nieuwe band werkt de machine weer als nieuw.. Ik vraag mij nog wel af of er ook vrouwen werken bij de Spandoekman?

Perfecte levering

Prima kapstok, eenvoudig zelf in elkaar te zetten en goede kwaliteit.

Snel geleverd, keurig verzorgd

Eenvoudig bestellen, overzichtelijk. Snelle reactie bij aanvullende vragen, behulpzaam. Zeer tevreden!

Alles als gewenst.

Alles als gewenst.

Topservice!

Topservice!

Gewoon supergoed!

Spanners besteld voor het winterzeil van mijn zwembad en precies gekregen wat ik op de website gezien had, netjes bezorgd via DPD

Denken goed mee. Super👍

Mooi product, klacht prima opgelost

Na telefonisch contact is klacht m.b.t. bevestigingsset prima opgelost.

Beste heer Verstegen, Wij betreuren het zeer dat u niet tevreden bent met onze bevestigingsmaterialen. Wij hadden alleen eerst een telefoontje van u verwacht om het probleem tijdig te kunnen oplossen. Zoals vanmorgen telefonisch overeengekomen stuur ik u een nieuwe set, incl. een passend torxbitje, zodat het probleem kan worden opgelost met passend gereedschap en dat de kapstok netjes kan worden bevestigd. Wij hopen dat we uw beoordeling op deze manier kunnen bijstellen. Wij nemen uw bevindingen zoals vanmorgen besproken mee om onze service nog verder te verbeteren. met vriendelijke groet, Spandoekman.nl

Enkel het systeem voor te betalen is niet zo gemakkelijk voor klanten uit Belgie

Systeem van betalen voor Belgie is ingewikkeld

Was maximaal geweest als de bestelde geleverd was

Wit besteld zwart geleverd

zeer professioneel geholpen

we hebben een duidelijke uitleg gehad hoe we alles moesten aanleveren. en de spandoeken zijn binnen enkele dagen geleverd. super netjes!

Ben gewoon tevreden met de gang van zaken en ook van de producten.

Heb mijn bestelling netjes ontvangen

Super mooi behang

Ik heb t nog niet op de muur , dus misschien word t wel 5 sterren . Het bestellen en uitzoeken van het juiste stuk betonlook behang ging super . Levering was snel en goed verpakt . Het stukje dat ok uitgerold heb zag er geweldig uit .

snel, correct en compleet

Geweldig mooie foto.

Prachtig resultaat van gestuurde foto met de vraag of deze op een spandoek aangebracht kan worden.

Snel!

Snel, efficiënt en makkelijk om de bestelling te volgen. De factuur werd ook snel toegezonden.

Mijn ervaring met de spandoekman is altijd vlot en direct.

Super goede ervaring mee.

Reageerde snel op mijn vraag , netjes verpakt en snel ontvangen

Snel met antwoorden en duidelijk antwoord op mijn vraag

Top. Snel, netjes, betaalbaar.

Keurig overleg wanneer een foto/afbeelding niet kan worden gebruikt. Goed meedenkend Uitstekende kwaliteit PVC-doeken

Kon niet beter.

Mijn bestelling was er snel en compleet.

Perfect, snel geleverd en precies wat ik zocht.

Mooi product!

Wij hebben een kapstok, type 2, besteld. Snel geleverd, mooie kwaliteit! We hebben de kapstok als ‘bouwpakket’ laten leveren. We misten alleen wel een beschrijving van het monteren. Aan de hand van de foto op de website gemonteerd, maar een beschrijving had makkelijker geweest. We zijn er heel blij mee!

Snelle levering en mooi resultaat nu nog hopen dat hij een tijdje meegaat