Supergoed!!!

Mijn petje af voor jullie, dat jullie geweigerd hebben mee te werken aan dit belachelijke C-beleid door geen spandoek te maken voor een teststraat!!! Chapeau!!!

Top bedrijf

Mooie spandoeken voor een mooie prijs

Dit is een fantastisch bedrijf en zodra ik een spandoek nodig ben zal ik m hier halen! Bv mondkap verboden in mijn bedrijf Hartelijke groet Lucinda Kroon

Wou dat alle ondernemers zo waren

Geweldig dat je weiger mee te werken aan de corona idioterie en ook al gaat dat ten koste van jou financiële inkomsten je blijft trouw aan waar je voor staat ik vind je Geweldig

Deze man is een HELD!

Nog niets besteld bij deze winkel. Na de helden actie om geen spandoek te verkopen, in deze moeilijke tijden voor de ondernemer, aan de CORONAVACCINAZITESTSTRAAT ga ik dat zeker wel doen! Alle steun voor deze HELD! Gr. Strijder

Duidelijke en vlotte website, kwaliteitsvol materiaal.

Online een kader voor spandoek besteld, snel geleverd en prima materiaal.

Volledig en goed

De goederen zijn prima, goed verpakt en op tijd geleverd. Geen opmerking.

De service is uitmuntend

De omschrijving, afmetingen en info is erg duidelijk. Wij hebben even getwijfeld om te bestellen omdat dat goederen uit Nederland met transport moesten komen - steigerbuizen tot 3 meter lang met toebehoren. Onze twijfel was onterecht. De goederen netjes en veilig verpakt zijn aan onze deur geleverd dit na betaling in slechts 30 uur.

Zeer goed. Snelle levering

...

Stabiel bedrijf

Geleverd zoals besteld en prima verpakt.

Bestelde producten netjes en zeer goed verpakt aangekomen. Zeker een aanrader .

Goede, snelle service.

Groot assortiment, goede website, snelle levering.

De foto is perfect op het canvas gemaakt. Stevig materiaal en een mooie afwerking. Handig bevestigingsmateriaal en een zeer snelle levering. Donderdag besteld en maandag geleverd.

Top voor elkaar!! Super communicatie

Mijn ervaring met spandoekman is top! Goede service en prettige communicatie, mogelijkheid tot overleg en vlot mail contact! Kortom voor nu en nog eens! Resultaat was supergaaf

Vlotte levering en zeer nuttige bestelhulp.

Zie hierboven omschreven.

Nette en snelle verwerking

Bestelling is netjes en snel zoals afspraak verwerkt. Producten goed verpakt met pakbon. Spandoekman.nl is zeker een aanrader!

Super snel, super goed

Makkelijke site, super snel gemaakt en netjes afgeleverd.

Snelle service en top geregeld

Snelle levering perfecte service ook voor Belgie

Op vrijdag besteld en op dinsdag geleverd ... in Belgie!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit steigerbuis Levering ging snel Ivm vakantie werd mijn order op maandag ontvangen en verwerkt. Werd al geleverd op woensdag. Enige verbeter puntje is de manier van leveren. Ik kreeg op dinsdag mail dat de order verzonden zou worden en dat het transport bedrijf daar 48 uur voor zou hebben, dus woensdag of donderdag geleverd. Ik moest alleen wel werken op woensdagochtend. Ik zou dan op de dag zelf (Dus woensdag of dondedag) een betere tijdsindicatie krijgen. Ik kreeg dus op woensdag om 8.59 uur een mail dat ze tussen 9.15 uur en 11.15 uur voor de deur zouden staan. Beetje kort dag dus. Gelukkig was ik hier op voorbereid en had ik al een brief op de deur geplakt dat het gewoon onder de carport mocht worden neergelegd....maar ik kan me voorstellen bij een grotere levering of bij iemand die bijvoorbeeld op een flatje woont, dat dit niet erg handig is! Verder alles netjes verpakt en ik heb nu een mooie stoere kapstok van steigerbuizen! :)

goede webwinkel

goede kwaliteit en snelle correcte levering

Correct en snel geleverd.

Duidelijke site en snelle levering.

Had nog ff een verandering in mijn bestelling op t laatste moment dat hebben ze per direct ook in de order verwerkt en top communicatie zeer tevreden

Correct en snel geleverd.

Artikelen kloppen naar beschrijving, snelle reactie en levering.

Bestellen en levering goed

Het vinden in de webwinkel gaat niet altijd even makkelijk. Handig is wel dat je met het opgeven van de gewenste maten een complete zet besteld die je nodig hebt. Echter met een verzend tarief van bijna 50 euro. Na telefonisch contact dat die verzend kosten wat aan de hoge kant waren ( totale waarde 128 euro) werd het terug gebracht naar bijna 25 euro. Na hetzelfde pakket zelf samengesteld te hebben in losse delen, was de verzending nog geen 10 euro. Voor precies dezelfde goederen. Denk dat de site wat dit betreft wel voor verbetering vatbaar is.