Nette en snelle verwerking

Bestelling is netjes en snel zoals afspraak verwerkt. Producten goed verpakt met pakbon. Spandoekman.nl is zeker een aanrader!

Super snel, super goed

Makkelijke site, super snel gemaakt en netjes afgeleverd.

Snelle service en top geregeld

Snelle levering perfecte service ook voor Belgie

Op vrijdag besteld en op dinsdag geleverd ... in Belgie!

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit steigerbuis Levering ging snel Ivm vakantie werd mijn order op maandag ontvangen en verwerkt. Werd al geleverd op woensdag. Enige verbeter puntje is de manier van leveren. Ik kreeg op dinsdag mail dat de order verzonden zou worden en dat het transport bedrijf daar 48 uur voor zou hebben, dus woensdag of donderdag geleverd. Ik moest alleen wel werken op woensdagochtend. Ik zou dan op de dag zelf (Dus woensdag of dondedag) een betere tijdsindicatie krijgen. Ik kreeg dus op woensdag om 8.59 uur een mail dat ze tussen 9.15 uur en 11.15 uur voor de deur zouden staan. Beetje kort dag dus. Gelukkig was ik hier op voorbereid en had ik al een brief op de deur geplakt dat het gewoon onder de carport mocht worden neergelegd....maar ik kan me voorstellen bij een grotere levering of bij iemand die bijvoorbeeld op een flatje woont, dat dit niet erg handig is! Verder alles netjes verpakt en ik heb nu een mooie stoere kapstok van steigerbuizen! :)

goede webwinkel

goede kwaliteit en snelle correcte levering

Correct en snel geleverd.

Duidelijke site en snelle levering.

Had nog ff een verandering in mijn bestelling op t laatste moment dat hebben ze per direct ook in de order verwerkt en top communicatie zeer tevreden

Correct en snel geleverd.

Artikelen kloppen naar beschrijving, snelle reactie en levering.

Bestellen en levering goed

Het vinden in de webwinkel gaat niet altijd even makkelijk. Handig is wel dat je met het opgeven van de gewenste maten een complete zet besteld die je nodig hebt. Echter met een verzend tarief van bijna 50 euro. Na telefonisch contact dat die verzend kosten wat aan de hoge kant waren ( totale waarde 128 euro) werd het terug gebracht naar bijna 25 euro. Na hetzelfde pakket zelf samengesteld te hebben in losse delen, was de verzending nog geen 10 euro. Voor precies dezelfde goederen. Denk dat de site wat dit betreft wel voor verbetering vatbaar is.

Wat een fijne site voor het bestellen van mijn steigerbuizen. Vooral dat je zelf de verschillende lengtes heel makkelijk aan kan geven In het scherm. Deze site ga ik zeker onthouden!!!

Top Service

Volgende geleverd zoals afgesproken

Duidelijke website, snelle levering.

Prima levering.

Product is geleverd volgens afspraak. Prima contact met de vervoerder en op afspraak keurig afgeleverd.

Prachtige poster

Fijne webshop snel geregeld snel binnen

Gewoon goed.

Super netjes afgehandeld !

Na een matige start, een goed gevoel.

Na de bestelling was het onduidelijk wanneer het product geleverd zal gaan wordend, na een paar dagen kwam het berichtje dat het voor verzending aangeboden was. Daarna nette en duidelijke informatie van de levering.

Prima, snelle levering en alle vragen vlot beantwoord

Top! Netjes geleverd en snel!

goed verzorgd.

Dit was voor de eerste keer dak ik bij u besteld heeft. De katrollen zagen er goed uit en keurig verpakt en snel geleverd.

Zeer betrouwbaar bedrijf met uitstekende communicatie!

x

Behulpzaam, snelle levering.

Vriendelijk in contact en behulpzaam qua advies. Overzichtelijke en goed verzorgde website. Flexibel bij wijziging bestelling. Snelle levering.

snel besteld, snel geleverd

Zeer snelle en super goede service! Levering op geplande dag! Kwaliteit zeer tevreden van!

Snelle service maar slecht verpakt

De bestelling was snel geleverd, maar slecht verpakt. Voor 10 euro bezorgkosten (via DPD) verwacht je niet dat de steigerbuis-haken los in een doosje zonder beschermingsmateriaal verpakt worden. Dit zorgt voor beschadiging! Erg jammer!