Prima, snel geleverd, prima in orde

Gelijke sleutels was wel fijner geweest, met drie op je dak zou je het liefst slechts één sleutel willen hoeven gebruiken.

Su0er service gekregen

Ik had dringend dakdragers nodig en binnen 24 uur had ik ze.

Vlotte levering. Goed product.

Binnen drie dagen binnen in de zomer periode.

besteld produkt snel geleverd.

niets aan toe te voegen

Snelle goede service

Binnen 2 dagen had ik mijn reserve sleutels gekregen. Top

Kon beter

De matten kwamen niet overeen met de Ford Fusion 2004. De locatie van het bevestigingspunt week af!

Pure ellende, niet bestellen hier

Afgelopen zondag besteld (5 dagen geleden), waar reviews prima waren en met de gedachte de week erop de dakkoffer nodig te hebben, liever online, nieuw te bestellen. Eigenlijk laat ik nooit reviews achter, maar dit is heel erg. Telefonisch niet bereikbaar, per mail niet bereikbaar en ook WhatsApp niet. Ze kunnen het wellicht druk hebben, maar ik heb nul vernomen en de levertijd was 2-3 dagen. Ik zou liever een paar euro meer betalen, dan de aanbiedingen die zij hebben. Spijtig. Tot op heden nog helemaal niks van ze vernomen. Schandalig, waar ik alles heb getracht.

Vlotte en correcte levering

Zeer positief.

Bestelling snel geleverd

Bestelling goed verwerkt en snel geleverd. Helemaal goed.

prima levering binnen gestelde termijn

voor 16uur besteld dag erna geleverd

Bestelling vlug en volledig geleverd

Onverwacht extra service

Nadat ik een set steunen voor mijn dakdragers had besteld kreeg ik een mail van de aftersales om te checken welk model ik precies nodig had, uit ervaring wisten ze dat klanten wel eens de fout in gaan. Goede extra service!

nog nooit zo'n kutbedrijf meegemaakt!!

Dramatisch en beveel van harte iedereen aan om hier nooit iets bij te bestellen!! Het bedrijf zit achter 5 á 6 websites en komt op allemaal deze websites haar afspraken niet na! Snelle levering, snelle reactie, allemaal stuk voor stuk onzin. Daarbij zit er serieus prijsverschil tussen hun eigen websites. Telefonisch contact opnemen is na een uur bellen niet gelukt en mails wordt niet op gereageerd. Eveneens het geld, niet meer terug gezien... ruim €200,- Inmiddels hebben we zo lang moeten wachten, dat we genoodzaakt zijn om te huren, want er kan op korte termijn niet meer geleverd worden.

Vlotte levering en prima product maar bevestigingsmateriaal ontbreekt

Prima fietsendrager en vlotte levering maar de nokjes om de kentekenplaat te bevestigen ontbreken

Goed, behalve bereikbaarheid

Bereikbaarheid is zeer slecht. Duurde 5 kwartier voordat ik iemand aan de telefoon kreeg. Telefoniste zou nog een nabestelling regelen en mij een betaal link sturen. Is niet gebeurd. Heb toen de nabestelling opnieuw online geplaatst. Voor de rest is alles keurig afgehandeld. Echter 5 kwartier om contact te krijgen is onacceptabel.

Snel

Vlotte bestelling en snel bezorgd! De beste prijs, scheelde 30 euro met bol.com . Super tevreden

Geen goede eerste indruk

Product besteld op de website, naast de goede prijs mede omdat het met 1-3 werkdagen geleverd zou worden. Gelukkig had ik geen haast, want na 2 weken was het er nog niet. Een email naar de klantenservice werd niet beantwoord, maar de volgende werkdag was mijn bestelling ineens onderweg. De website/-shop werkt prima, maar ondanks een registratie-optie is er geen plek om de status van je bestelling te volgen of eerdere bestellingen terug te vinden.

Vlugge service

Snel en goed geleverd.

Precies zoals besteld en snel geleverd. Blij mee!

Prijs en kwaliteit goed

VERY VERY EXPRESS.

PRIX IMBATABLES ET LIVRAISON AUSSI EN BELGIQUE IMPOSSIBLE AVANT DES SEMAINES EN FRANCE IL NE VEULENT PAS ME LIVRER ET L'ALLEMAGNE PLUS CHERES.

ARTIKEL AANGEKOMEN BINNEN DE 24H.

Duidelijk & snel

Duidelijke communicatie, snelle levering

Alles in orde

Goede updates en netjes bezorgd met handtekening voor ontvangst

Top ! Snelle verzending

Uitgebreid assortiment, snelle verzending, duidelijke communicatie!