Good and Fast service

Very efficient and the product was great; exactly as was published

Goedkoop en snelle levering

Mijn Uebler oprijgoot werd de volgende dag al geleverd en was ook nog eens het goedkoopst.

Zo vlot

Een zeer vlotte afwerking Vanaf bestelling tot in huis in België nog geen 24 u Als dat geen service is Uiterst tevreden

Vandaag besteld en is morgen al geleverd

Thûle sleuteltje snel en goed geleverd

Op tijd en zonder problemen

Uitstekend geleverd

Zeer duidelijk. De klant werd op de hoogte gehouden van de estelling. Zeer goed.

Probleemloos

Snelle levering.

Behulpzaam

Snelle en goede reactie op mijn vraag. Vervolgens snelle levering.

Heel tevreden

Duidelijke en snelle levering van mijn producten

Geweldig product en fantastische service

We hebben de AP900ci met de CM-3 besteld. Werd snel geleverd en we zouden hem zelf inbouwen. De meegeleverde instructie was appeltje-eitje, dus het spul zat er snel in. Alles gemeten en gecontroleerd en activeren maar. Het activeren ging goed, maar daarna met het wegbouwen denk ik een foutje gemaakt. Gebeld met Remco van Autovoordeelwinkel, hij was even druk en belde binnen een kwartier al terug. Wat tips gekregen, omdat we waarschijnlijk wat hardhandig met de CM-3 stuurbediening gestoeid hadden. Na wat controles leek de CM-3 weer te werken maar werkte het nog niet. Weer gebeld met Remco en hij belde zelfs na sluitingstijd om ons te helpen. Het lukte helaas niet en de volgende dag mochten we langs komen. Remco was natuurlijk met 5 minuten klaar. De ODB/CAN-bus die we niet meebesteld hadden maar zelf hadden liggen maakte geen goede verbinding. We kregen van Remco een OBD-stekker die het wel prima deed (dus gewoon meebestellen :-) ) als service, even CAN-bus scan, kalibreren gaspedaal en klaar waren we. Perfecte service, snelle reacties en een geweldig product. Een aanrader om hier zaken te doen. Remco dank je wel. Groeten, Silvonton en Anthony

Een goed kwaliteitsproduct voor een mooie prijs

Een goed kwaliteitsproduct voor een mooie prijs

Snel!

Levertermijn eerbiedigd.

Article conforme à la description. Livraison rapide

Commande et livraison rapides

Snel en duidelijk

Gewoon, snel en zonder veel gedoe onderdeel mogen ontvangen

Zeer ruime keuze en snelle bezorging en goede informatie

voor herhaling vatbaar!

De site is duidelijk en het bestelproces goed doorzichtig. Communicatie gaat snel. De follow-up over het precieze model was uitstekend en snel en vriendelijk! Aflevering ging vervolgens snel en daarvan werd ik goed op de hoogte gehouden ( PostNL)

Positief

Eerste ervaring voor de bestelling,, ok voor de sleutel , gemakkelijk gevonden maar de levering was zeer later: 21h56 , Jameer voor de chauffeur van post Nl Die zo laat moet werken

Aanrader

Prima levering en een goed product aanrader

supper

Uitstekend.

Zo zou elke on-line-winkel moeten werken.

Topervaring. Goede communicatie en snelle levering zoals beloofd.

Duidelijke website, snelle levering, prima communicatie

Het juiste product is na de bestelling snel aangekom.

Ik ben met deze bestelling erg goed geholpen. Bedankt.

Un service top

J'ai commandé le produit que je ne trouvais presque nulle part ailleurs et cela m'a été livré dès le lendemain. Produit correspondant.

Zeer vlotte levering en perfecte communicatie

Zeer vlotte levering en perfecte communicatie