Clipjes SonniBoy zouden nageleverd worden

13 dagen geleden heb ik gemeld dat ik 2 Clipjes mis. Dat kan natuurlijk gebeuren. Aangezien ik op vakantie ga, vroeg ik om er haast mee te maken. Tot op heden niks mogen ontvangen en morgen ga ik op vakantie! Bedankt voor jullie goede service…..

Wacht al week op bestelling en niet bereikbaar

Ik wacht al een week op mijn bestelling waarbij staat dezelfde dag verzonden. Hoor niets van dit bedrijf en reageren niet op mail en telefoon wordt niet opgenomen. Bestel hier zeker niet.

Fantastisch en supersnelle service!

Ik zocht een kit-set en dakdragers voor mijn dakkoffer, en kwam heel snel bij autovoordeelwinkel.nl uit. Binnen 10 minuten na bestellen kreeg ik al een mail: of ik wel de juiste voetsteunen had, omdat de kit die ik besteld had enkel op een speciaal model paste. Wat een service! Even checken of de klant wel de juiste spullen heeft besteld. Echt super. Ik had de juiste spullen al en binnen een kwartier kreeg ik de bevestiging dat mijn bestelling was opgestuurd... Daarnaast waren zij by far de goedkoopste en had ik mijn kit en dragers binnen twee dagen binnen. Echt, voor al mijn autobenodigheden ga ik nergens anders meer zoeken. 11/10!

Pakket snel en goed geleverd

Gewoon prima. Niets meer aan toe te voegen.

Snel geregeld en geleverd.

Goede omschrijving van de fietsdrager. Nog niet op de dakdragers gezet.

Goede snelle service

Verpakking mag beter, rammelend doosje.

We dachten even de fietsendrager in elkaar te zetten. Was dus nog een hele klus voor mijn man. YouTube er zelfs bij gehaald. Maar inmiddels zit hij in elkaar en in ieder geval al veel beter dan de oude fietsendrager die we hadden. Hopelijk hebben we er lang plezier van.

Snelle levering en goede prijs

Wij zochten thulesleutels en deze waren voordelig en direct op voorraad.

Super goed verlopen.

Dakkoffer beschermhoes | Cover It | Maat XXL besteld en na paar werk dagen netjes gelverd zoals het hoort. Hoes heb ik nog niet gebruikt omdat we binnenkort op vakantie gaan dus dat wordt na de vakantie. Maar de service is prima bij Remenko.

snelle levering en prima prijs/kwaliteit ook goede uitleg gekregen bij het bestellen van de fietsendrager ik ben zeer tevreden

mail

Ik heb je een e-mail gestuurd, maar het duurt al drie weken en je hebt nog steeds niet gereageerd.

Vriendelijke service

Kreeg de gelegenheid om langs te komen om sleutels te passen

Snelle levering van het bestelde

Product komt overeen met de foto’s. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden via de mail.

Goede service en advies

Goede service en advies

Prima prijs/kwaliteit

Snelle levering en prima prijs/kwaliteit.

Bestelling goed verwerkt maar de levertijd is lang

De levertijd is duurt lang

Vlot, maar sleutel past niet.

Alles is vlot geregeld, maar helaas werkt de sleutel niet. Sleutelnr is N102 met streepje door de nul.

Overzichtelijk en snel de bestelling in huis.

Online opzoek gegaan naar een fietsdrager voor de auto. Stond op het punt van bestellen op een concurrerende site. Na nog wat extra speurwerk kwam ik op de site van autovoordeelwinkel.nl Eenvoudig en overzichtelijk. Scheelde bijna 20% op de prijs van waar ik in eerste instantie wou bestellen. Ben dik tevreden.

het is niet vaak dat je zo'n behulpzame winkel tegenkomt.

De e-mailcommunicatie verloopt soepel, ze reageren heel netjes en komen hun afspraken na. Het is een fijn bedrijf om iets te kopen, en de prijs is ook nog eens goed. Het is echt een aanbeveling om hier iets te kopen. Dit soort winkels zouden er meer moeten zijn; het is niet vaak dat je zo'n behulpzame winkel tegenkomt.

Meedenkend en vlotte levering

Onderdeel besteld voor dakdrager, kreeg mail dat dit niet kompleet is. (Wist ik andere onderdeel al in bezit) Top dat ze mij hierop attendeerde. Hier ben je nog klant. Dikke pluim

Juiste omschrijving op de website, zorgt dat je ook het juiste krijgt. Dat klinkt heel logisch, maar met honderden automodellen en versies blijkt dat knap lastig te zijn. Bij Remenko gaat dat goed.

alles OK, bedankt

levering vlot en in orde

Keurige snelle accurate webshop

Noordeinde 57