Goed contact, snelle levering

Alle stappen werden per mail gestuurd, levering was goed en snel

Goed georganiseerd proces

Autovoordeelwinkel.nl heeft een goed georganiseerd proces en in mijn geval ook nog eens de laagste prijs. Ik werd heel netjes op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling.

Super duidelijk en snelle verzending

Het product wat ik zocht was makkelijk te vinden voor een betere prijs dan elders. Het bestelproces is makkelijk en overzichtelijk. Op dezelfde werd het product al verzonden en een dag later had ik het product in handen. Helemaal top dus.

Sleutel thule fietsdrager

Past perfect en keurig verpakt en verstuurd

Perfecte service

Na de bestelling kreeg ik een berichtje om na te gaan of ik de juiste koppelstukken had, aangezien het systeem van de Thule dakdragers gewijzigd is en de nieuwe voeten niet op de oude steunen kunnen. Erg prettig dat ze meedenken en niet klakkeloos toesturen.

Snel en in orde!

Na mijn bestelling is het artikel geleverd de dag nadien zoals beloofd! En het was ook exact wat ik nodog had.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Prima ervaring met dit bedrijf. Het bestellen ging makkelijk, duidelijke orderbevestiging en daarna duidelijke informatie over de levering.

Goed, snel

Fietsenrek besteld en de volgende dag al binnen!

Goede communicatie en snelle levering

Service

Snelle service. Artikel van kwaliteit.

Uitstekende customer service

Snelle levering, behulpzame en erg klantgerichte vriendelijke service met snel probleem oplossend vermogen

Had per ongeluk dubbele bestelling gemaakt en ze hebben daar snel en heel fijn mee geholpen en er werd niet moeilijk gedaan

Fantastich

Artikelen mooi op site gepresenteerd. Eenvoudig bestellen en snel geleverd! Erg tevreden.

Dik tevreden.

Kwaliteit van het geleverde was goed. Snelle levering en goed verpakt.

Top service!

Gewoon goed geregeld!

Goede, duidelijke website .... daarna snelle levering. Ik ben blij!

Super goede service en goed meegedacht!

Heel fijn dat jullie mee hebben gedacht en uiteindelijk de goede spullen heel snel binnen gekregen! Top!

Alles keurig geregeld.

Alles keurig geregeld

Snel en correcte levering

Sleutels besteld, makkelijke site, betalen en voila, volgende dag in de brievenbus. Verpakking is ook van een uitstekende kwaliteit met een niet overdreven hoeveelheid plakband. Prima en duidelijke factuur bijgesloten en tot slot een duidelijke adressering op het pakketje. Al met al een uitstekend voorkomen van deze organisatie die raad weet met structuur, efficiëntie, logistiek en communicatie.

Bestelling van 1 sleutel in een doos versturen die niet in de brievenbus past, wat een verspilling!

Een sleutel moet je versturen in een stevig envelopje dat in een brievenbus past. Is veel duurzamer en scheelt porto.

Alles helemaal in orde

Goede keuze op de website, lage prijzen en snel geleverd

Groot assortiment, snel geleverd

Fijne hulp bij het bestellen van dakdragers. Werden hierin goed geadviseerd. Top!

Z

X

Snelle levering product zoals omschrijving

Geen opmerkingen

Alles goed ontvangen zoals het hoort