Goede, duidelijke website .... daarna snelle levering. Ik ben blij!

Super goede service en goed meegedacht!

Heel fijn dat jullie mee hebben gedacht en uiteindelijk de goede spullen heel snel binnen gekregen! Top!

Alles keurig geregeld.

Alles keurig geregeld

Snel en correcte levering

Sleutels besteld, makkelijke site, betalen en voila, volgende dag in de brievenbus. Verpakking is ook van een uitstekende kwaliteit met een niet overdreven hoeveelheid plakband. Prima en duidelijke factuur bijgesloten en tot slot een duidelijke adressering op het pakketje. Al met al een uitstekend voorkomen van deze organisatie die raad weet met structuur, efficiëntie, logistiek en communicatie.

Bestelling van 1 sleutel in een doos versturen die niet in de brievenbus past, wat een verspilling!

Een sleutel moet je versturen in een stevig envelopje dat in een brievenbus past. Is veel duurzamer en scheelt porto.

Alles helemaal in orde

Goede keuze op de website, lage prijzen en snel geleverd

Groot assortiment, snel geleverd

Fijne hulp bij het bestellen van dakdragers. Werden hierin goed geadviseerd. Top!

Z

X

Snelle levering product zoals omschrijving

Geen opmerkingen

Alles goed ontvangen zoals het hoort

Alles goed ontvangen zoals het hoort

top ervaring

Top !

Goede klantenservice en zeer behulpzaam

Goede hulp bij het vinden van de juiste onderdelen en snelle service!

Zeer snelle service

Goed advies

Sneeuwkettingen online besteld maar die bleken niet geschikt voor de auto. Keurig een mailtje gekregen voordat ze Verzonden werden met een hoed advies voor diverse andere kettingen

Duidelijke informatie, nette prijzen, makkelijk contact en snelle levering

Super hulpzame informatie en hulp bij bestellen

Mailde dat de combinatie onderdelen waarschijnlijk niet ging passen. samen de correcte gevonden en verzonden. Super service.

Gewoon een goede winkel voor goede spullen met snelle levering

Keurig netjes de volgende dag mijn sneeuwkettingen in huis. Netjes verpakt. Zien er kwalitatief goed uit, maar heb ze nog niet in gebruik genomen. Volgende keer zeker weer hier shoppen

Super snelle levering.

Snel en correct

Snel en correcte prijs

Goede snelle communicatie

Zeer prettig gecommuniceerd en geleverd volgens afspraak

Zeer meedenkend en goede service

Zeer meedenkend en goede service

Juiste info en snel bezorgd

Ik heb hier sneeuwkettingen besteld. Omdat het natuurlijk nogal nauw komt qua type en maat of ze passen op je banden, ben je afhankelijk van goed info op de site. Ging bij mij helemaal goed. Site geeft juiste en duidelijke informatie. Sneeuwkettingen pasten prima. Waren ook heel snel geleverd; volgende dag in huis.

Goede service!

Bij navraag door de leverancier na de bestelling bleek dat ik een ander item moest bestellen. Mijn waardering voor deze ongevraagde waarschuwing!

Prima prijs, maar voorraad- en verzendindicatie mag beter

Diverse autoartikelen gekocht in een koop. De belofte voor 16u besteld de volgende dag geleverd blijkt niet altijd te worden nagekomen. Toen ik een aantal dagen na bestelling telefonisch contact opnam kreeg ik te horen dat een van de artikelen niet op voorraad was en dat niet bekend was wanneer ik mijn bestelling mocht verwachten, terwijl de mail die ik had ontvangen suggereerde dat mijn bestelling onderweg was vanuit het depot. Communicatie/Voorraadindicatie op de site/Verzendindicatie mag beter dus, maar verder goede prijs en ook alle producten netjes ontvangen uiteindelijk.

Nette levering

Noordeinde 57 2761 BR Zevenhuizen