Super snelle levering.

Snel en correct

Snel en correcte prijs

Goede snelle communicatie

Zeer prettig gecommuniceerd en geleverd volgens afspraak

Zeer meedenkend en goede service

Zeer meedenkend en goede service

Juiste info en snel bezorgd

Ik heb hier sneeuwkettingen besteld. Omdat het natuurlijk nogal nauw komt qua type en maat of ze passen op je banden, ben je afhankelijk van goed info op de site. Ging bij mij helemaal goed. Site geeft juiste en duidelijke informatie. Sneeuwkettingen pasten prima. Waren ook heel snel geleverd; volgende dag in huis.

Goede service!

Bij navraag door de leverancier na de bestelling bleek dat ik een ander item moest bestellen. Mijn waardering voor deze ongevraagde waarschuwing!

Prima prijs, maar voorraad- en verzendindicatie mag beter

Diverse autoartikelen gekocht in een koop. De belofte voor 16u besteld de volgende dag geleverd blijkt niet altijd te worden nagekomen. Toen ik een aantal dagen na bestelling telefonisch contact opnam kreeg ik te horen dat een van de artikelen niet op voorraad was en dat niet bekend was wanneer ik mijn bestelling mocht verwachten, terwijl de mail die ik had ontvangen suggereerde dat mijn bestelling onderweg was vanuit het depot. Communicatie/Voorraadindicatie op de site/Verzendindicatie mag beter dus, maar verder goede prijs en ook alle producten netjes ontvangen uiteindelijk.

Nette levering

Prima prijs, geen next-day delivery

Prima prijs, next day delivery is niet gehaald maar werd een dag later zonder communicatie. De hoeveelheid emails die ze je sturen om één bestelling te bevestigen is enorm (12+) dus hou je vast als je daar iets koopt!

Komen afspraken niet na

Een artikel besteld met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Na twee weken via de chat gevraagd waar de bestelling blijft. Ze gaven aan dat het de week erna verstuurd zal worden. Ook die week daarna niks ontvangen. Wederom via chat gevraagd waar het blijft. Ze gaven aan dat de leverancier vertraging heeft en dat ze mij in zouden lichten als er meer bekend is. Dat is tot op heden nog niet gebeurd.

Netjes

Keurig zoals afgesproken

Snel geleverd en meedenkend

Snelmgeleverd en na mijn bestelling kreeg ik een mail met een mededeling of ik wel de goede dakdrager voeten had. Dat vindt ik dus service.

Fijn bedrijf met vriendelijk personeel

Ik was op zoek naar een dakkoffer maar twijfelde erg over welke ik zou kiezen. De mensen bij Autovoordeelwinkel hebben mij erg goed en vriendelijk geholpen bij het maken van mijn keuze en de prijzen zijn ook nog eens gunstig. Ik raad iedereen aan om hier zijn of haar auto gerelateerde materialen aan te schaffen.

Goeie hulp - stuk tekort

Goeie hulp bij het nakijken van je bestelling. Ik had een fout gemaakt en ze keken bestelling na en corrigeerden waar nodig. Bij levering ontbrak 1 onderdeel. Nog geen feedback ontvangen op mn melding.

Snelle levering A klasse materiaal Thule fietsendrager

Scherpe prijs en gratis levering!

Snelle en juiste levering

Goede duidelijke communicatie per e-mail. Bestelde producten correct en snel ontvangen.

snel geleverd, maar wel een defect.

Ik heb een product ontvangen met een defect. (john gold CM3) misschien heb ik te weinig geduld, maar ik krijg vooralsnog geen reactie op mijn 2 mailtjes waarin ik aangeef dat er een defect aan het artikel is. Als de webshop dit binnen nu en 1 week met mij oplost pas ik deze beoordeling aan naar 5 sterren. een fabricage foutje kan altijd gebeuren, maar het is voor een klant wel fijn dat er óók gereageerd wordt, als er al betaald is,

Prima geholpen toppie

Goede prijs en goede communicatie

Snelle levering en na bestelling duidelijke informatie over de verwerking vd order.

Goede prijs kwaliteit, snelle levering!

Sleutels voor trekhaak op voorraad en erg snel geleverd.

Ontzettend hulpvaardig

Ik zocht een Thule kit voor Audi a4 avant. De website (ook bij Thule zelf) een nieuw type kit aan die alleen maar past op nieuw type fout en ik wilde graag een kit die past bij mijn oude type voet. De mede werkster heeft voor mij uitgezocht welke kit dat dan zou moeten zijn en is speciaal voor mij in he5 magazijn gaan zoeken naar die ene kit die er nog was. Hulde voor zo’n dienstverlening.

Goede prijs

Ik heb mijn product (sneeuwkettingen) voor een goede prijs kunnen kopen. Wat mij wel stoorde is dat de beloofde levertermijn niet werd gehaald.

zoals gevraagd geleverd

Stayhold set, besteld werkt perfect. spullen in de achterbak vliegen niet meer alle kanten op.

Goede prijs en snelle levering

Noordeinde 57

2761 BR Zevenhuizen