Goed product

Goed product, snelle levering...top.

Goed geregeld en snelle leveringen top

Incomplete levering

Incomplete levering met andere artkelen als besteld. Heb wel iets nageleverd gekregen maar daarmee nog steeds niet wat was besteld.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering ondanks de vakantie. Al eens eerder besteld bij polijstweb. Dik tevreden.

Snelle levering en goede produkten

Had niet eerder bij Polijstweb besteld, maar de bestelde polijstset kwam dag eerder dan voorspeld, klasse. De polijstset heeft een perfect resultaat opgeleverd, mede dankzij de goede beschrijving van werkwijze. De mirrorglans behandeling van het rvs met witte pasta is ook zeker als een spiegel geworden. Ga volgende keer zeker weer bij Polijstweb bestellen.

Late levering van product dat niet aan de verwachtingen voldoet.

De levering van het product nam een week tijd in beslag wat te lang is voor een levering in België. Dat het product Autosol Aluminium Beschermingsolie niet aan de verwachtingen voldoet is een tweede tegenvaller.

Hoi Ignace, Erg vervelend dat uw order zo lang heeft geduurd. Ik zie inderdaad dat de bestelling er 4 dagen over heeft gedaan om bij u in België aan te komen. Helaas hebben wij geen invloed op de snelheid van de postbezorger. U heeft de bestelling op zaterdag bij ons geplaatst en deze is maandag direct verzonden. Wat betreft de Aluminium Reiniger, hebben wij u een aantal vragen gesteld maar helaas geen reactie mogen ontvangen. Zodoende kunnen wij u helaas geen tips of advies geven over het gebruik van dit product Ook hebben helaas geen invloed om de samenstelling of productie van dit product gezien wij alleen een verkoop punt zijn.

Snelle en correcte levering! Wordt snel op vragen gereageerd,zal hier zeker vaker gaan bestellen

Niet tevreden

Niets ontvangen, er wordt niet gereageerd op de mail.

Beste Math, In verband met een korte vakantie waren wij even een weekje gesloten. (dit stond ook duidelijk vermeld direct onder het winkelwagentje). Tijdens deze periode reageren wij vrijwel niet of later op de mail. Natuurlijk is het vervelend dat het iets langer dan een week heeft geduurd, maar het stond duidelijk vermeld.

Super ervaring.

Ik ben nogal een fan van Aluminium vazen, kandelaars, Fruitschaap en alles wat daar tussen zit. Bij geluk kreeg ik twee erg mooie vazen waarvan er eentje bij was die altijd buiten gestaan heeft. Ik heb nogal wat aan poets gekocht maar deze pasta crème van Polijstweb is het helemaal, maakt ook waar wat ze beloven, werkt super en de vaas zag er niet mooi uit maar nu naar de behandeling met Peek is de vaas weer gaan blinken. Ik ben er erg blij mee en zeker tevreden. Groetjes Mieke

Gewoon goed en snel

Besteld, verzonden,gekregen

Super snelle levering

Donderdag besteld, vrijdag geleverd in België, super overzichtelijke site ook

''s avonds besteld.... Volgende dag al in huis.

Snelle correcte levering. De bestelde ledergeur voor de leren stoelen in de auto ruikt echt naar leder.

Snel en conform afspraak

Professioneel materiaal tegen goede prijs en snel geleverd.

Goed en snelle bezorging

Alles goed

Hebben alles wat je nodig hebt voor wassen en polijsten

Goede service, snelle levering. Als je een vraag hebt krijg je deskundig antwoord.

Pluspunten

Levering was snel

Voor 250 ml veel te duur

Pluspunten

Goed verpakt en snel verstuurd.

Pluspunten

Goede service en snelle levering

Pluspunten

Snelle afhandeling en levering van bestelde produkten. Top!!!

Pluspunten

Nette levering

Test producten meeleveren

Over Polijstweb