(Te) snelle slijtage

Dit betreft mijn eerste ervaring met polijstmiddelen van polijst.web. Polijsten van delen van bronzen beelden: De satineerschijf ( fijn)hapte en er braken hele stukken uit. De polijstschijven basis en katoen verloren veel vlokken en draden. De polijstpasta’s bruin en wit waren/ bleven stug / hard en waren moeilijk over te brengen op de polijstschijven ofschoon gebruik bij kamertemperatuur( 18*C) Daardoor meer effort dan verwacht. Het uiteindelijk resultaat was naar tevredenheid vd klant.

Super goed!

Online order geplaatst heel overzichtelijk en daarbij was het snel en correct bezorgd.

Uitstekende communicatie en advies!

Ik heb hier een polijstmachine gekocht en andere producten. Voordat ik de aankoop deed heb ik telefonisch contact met Mark gehad en hij had alle tijd om het één en ander uit te leggen.

Snelle reactie op een vraag door de klantenservice

Ex-international polijstmachine na antwoord op een vraag gekocht, snelle levering

Top producten

Goede producten voor de juiste prijs. Ik heb nu al verschillende auto's mogen polijsten, en die zien er weer als nieuw uit

Leuke produkt keuze - Snel levering

Een van de plaatsen waar ik ken Autoglanz produkten vinden.

Goede producten

Een verkeerde levering werd snel opgelost.

Alles naar verwachting, goeie communicatie, snelle levering.

Gewoon goed

Gewoon goed. En snelle levering.

Ik ben diabete Dus geen koekjes mee sturen

Snelle service en goede kwaliteit

Uitstekende resultaten en goede uitleg via video’s op YouTube.

Direct Resultaat

Gewoon top

Goede service en een snelle levering.

Door gebrek aan een adapter is het polijsten mislukt

L.S. mijn ervaring met 2 polijstschijven van resp. 3000 en 5000 korrel is slecht verlopen, omdat ik niet over een adapter kon beschikken voor boormachine met regelbare snelheid. Polijstweb had ze niet voorradig. Na een bezoek aan bouwmarkten, die ook niet konden leveren heb ik de schijven op mijn haakse slijper gemonteerd. De geel-groene kunststof noppen van de schijven lieten los en de noppen vlogen in het rond, met schade aan het graniet tot gevolg. Waarom niet het advies erbij gekregen dat de schijven niet geschikt zijn voor op hoge vaste snelheid draaiende machines zoals een haakse slijper ? Gevolg een beschadigde drempel, Heel jammer meer kosten en meer veel werk. Mijn advies: Stel kopers in grote vette letters op de verpakking in kennis van de noodzaak om met regelbaar toerental te werken. Alleen geschikt voor machines met instelbaar toerental tot max. .... toeren.

Goedemiddag, Vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft gehad met de diamant polijstschijf. We hebben telefonisch contact proberen te leggen maar helaas zonder succes, bij deze hierbij een reactie. Zoals ik het heb begrepen heeft u de adapter niet kunnen bestellen omdat deze tijdelijk niet op voorraad was. Om die reden heeft u tegen ons advies in toch de polijstpads op een haakse slijper gemonteerd terwijl deze daar niet geschikt voor zijn. We hebben immers zeer duidelijk én in vet gedrukte letters op de pagina staan dat het toerental tussen de 3000 en 3500 rpm moet zijn en dat de polijstpads te gebruiken zijn op een haakse polijstmachine mét variabel toerental. U geeft namelijk aan dat u eerst een boormachine wou gebruiken met variabel toerental dus u was op de hoogte dat een regelbaar toerental noodzakelijk was. Wanneer u er dan voor kiest om geen gehoor te geven aan ons advies, en vervolgens de fout bij ons neerlegt vind ik dit erg jammer en niet terecht. U heeft natuurlijk ook nog een eigen verantwoordelijkheid, het is dan een keuze om niet te wachten tot de adapter op voorraad is, of om ons niet te contacteren om persoonlijk advies in te winnen voor bijvoorbeeld een alternatief zodat u de klus wel kunt klaren. Toch hoop ik dat u alsnog contact met ons opneemt via de klantenservice of de mail zodat we kunnen bekijken of we dit samen kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb.nl

De bestelling kwam uit Duitsland maar dat heeft niet geleid tot een lange wachttijd. Netjes binnen 4 werkdagen, voor mij heel acceptabel.

Eenvoudig en snel

Heeft zowat alles wat je nodig hebt om te poetsen, polijsten, etc. Makkelijk, alles op 1 plek.

Makkelijk en snel in huis

Was.makkelijk te bestellen en snel in huis

Badkuip weer heerlijk opgeknapt....!

Badkuip weer heerlijk opgeknapt....!

Prima web site en eenvoudige bestel procedure. Snelle levering.

Prima web site en eenvoudige bestel procedure. Snelle levering.

Goed advies snelle levering prima product

Goed advies snelle levering prima product doet wat het moet doen

soms even zoeken, uitleg of toelichting op de producten mag nog wel wat beter.

Goede producten, snelle service.

Helemaal top geregeld.

Lekker snel.

Over Polijstweb

Polijstweb is een online speciaal zaak in alles wat met polijsten en poetsen te maken heeft. Polijstweb levert polijstmaterialen en autoverzorgings-producten aan de particuliere en de zakelijke markt. Wij zijn importeur van de merken - Autoglanz - Moore Carcare - AMDetails - Finewax Wij zijn wederverkoper van van Menzerna, Belgom, Unipol,Peek, Great Lion, Monello, Demon, EZ Brush en Polishing Power Wij verzenden vanaf 50 euro gratis binnen Nederland. Tot ziens in onze speciaal zaak. www.polijstweb.nl