snel en correct geleverd

snel en correct geleverd met de mogelijkheid om vragen te stellen over polijsten Top....

Snelle levering!

Top geregeld!

Goed.

Snel en betrouwbaar.

Als je bestelling plaats komt het snel binnen

Besteld en heel snel geleverd netjes verpakt allemaal

Levering volgens afspraak

keurig

Prima product, tijdige levering.

!

Super spuitjes

Zeer goede spuitjes stevig en een mooi design

Super kwaliteit. Goed contact.

Goede levering en producten. Reageert snel op mails.

Prima webshop

Bestelling in goede orde ontvangen en netjes in recycle materiaal verpakt, daarna via email nog een handige uitleg gekregen over de werking van de machine met tips en tricks

goed produkt voor beginde detaiker

nette prijs kwaliteit,snelle levering

Top bedrijf met kwaliteit spullen

Snelle levering met kwaliteit spullen voor een mooie prijs

Super snelle service

Juiste producten en werkt heel fijn om bij jullie te bestellen top service

Uitstekende ervaring

Op de site staat duidelijke omschrijving van het bestelde product.

Duidelijke website, goede communicatie rond voortgang bestelling en fijne produkten

Duidelijk, goed en kwaliteit.

Goede service en fijn contact

Ikmhebbal eerder bij polijstweb producten besteld. Dit is goed bevallen waardoor ik wederom weer bij hun heb besteld. Great Lion Clear Vision

Prima bedrijf

Snelle levering volgens afspraak. Telefonisch niet altijd bereikbaar.

Top bedrijf

Goed contact

Erg Lange levertijd

Het duurde erg lang voordat het product geleverd werd. Kreeg tot 3 keer toe uitstel van levering. Kan niet beoordelen of het allemaal aan leverancier ligt, maar als je een product nodig snel nodig hebt toch goed informeren van te voren. Ik persoonlijk kreeg na de bestelling te zien dat het langer kon duren. In Zelfde periode bij andere shops zonder problemen en lange levertijden besteld.

Het poetsen van ons schip,gaat zonder probleem.

Fijne webshop

Duidelijke webshop. Snelle en nette levering.

correcte afhandeling bestelling

correcte afhandeling bestelling. Snelle levering. Het polijsten zelf is niet gemakkelijk zonder ervaring. Het is opletten welke kleur pasta wanneer en op welke materialen kan/mag gebruikt worden. Het is even zoeken op de website in welke volgorde de verschillende kleuren gebruikt kunnen worden. Voor de beginner zou een klein overzicht geleverd bij de bestelling heel handig zijn.

Erg tevreden!

Nette duidelijke site en al meerdere keren producten besteld zonder problemen. Genoeg mogelijkheden om contact op te nemen mocht er iets niet duidelijk zijn of als er problemen zich zouden kunnen voordoen.

Over Polijstweb

Polijstweb is een online speciaal zaak in alles wat met polijsten en poetsen te maken heeft. Polijstweb levert polijstmaterialen en autoverzorgings-producten aan de particuliere en de zakelijke markt. Wij zijn importeur van de merken - Autoglanz - Moore Carcare - FX Protect - SJP Products Wij verzenden vanaf 50 euro gratis binnen Nederland. Tot ziens in onze speciaal zaak. www.polijstweb.nl