Eerste bestelling bij Polijstweb en volle tevredenheid

Eerste bestelling bij Polijstweb en naar volle tevredenheid, bestelling zeer snel verzonden en de volgende dag in huis. Het product voldoet aan de beschrijving en het contact met Mark verloopt snel en vriendelijk. Ik zou zeker bestellen wanneer dat nodig is, en de prijzen zijn eerlijk, dankzij Mark en het team en fijne feestdagen in het vooruitzicht. André

Super snel en service perfect

De bestelde spullen worden super snel geleverd goed verpakt een top bedrijf en ook voor de service is helemaal top ,ik kan tenzeerste dit bedrijf aan bevelen ik ga zeker meer bestellen bij Mark .

Fijne webwinkel met ruime keuze en goede producten

Het was eenvoudig om in de webshop te vinden wat ik nodig had en er was voldoende keuze beschikbaar. Het bestellen liep erg gemakkelijk en de levering was snel en correct. De blauwe waterproof schuurschijven Ø75mm heb ik na ontvangst even niet kunnen gebruiken, maar gisteren en vandaag toch mee aan de slag gegaan. Deze schijfjes zijn van uitstekende kwaliteit en gaan zowel bij handmatig als machinaal gebruik erg lang mee voor ik ze moet vervangen. Daardoor ook een goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Satineer borstels

Op polijst gebied ruime keus, en indien gewenst professionele tel. begeleiding van werkwijzes omtrent gebruik. Omschrijvingen en foto's van producten kunnen iets meer aandacht op de site krijgen.

Top spul, snelle levering

Ze hebben alles wat ik nodig heb om mijn vrachtwagen glimmend te houden. Rvs kisten, aluminium tank en de cabine

zeer goed

Heb een paar keer wat besteld en ben er zeer tevreden over

Keurig en snel geleverd

Keurig en snel geleverd

Goed is Goed

Goede prijs kwaliteit verhoging.Wel wat levering problemen maar dankzij goede contact via email/telefoon alles is gelukt :)

Zeer slecht

DPD komt niet opdagen.. Dank je wel..Nu al voor de 3e keer thuis en dan achteraf pakket kwijt. Bijna 14 dagen verder nu.. Doe er wat mee want nog steeds geen polijstmachine

Altijd goed geleverd

Wederom besteld bij polijstweb. Supersnel geleverd, wederom met extraatje. Super.

Prima webshop

Paar keer besteld en gekregen

Snel geleverd.

Materiaal voldoet aan de beschrijving.

Goed advies,

Goed advies hoe te handelen met bewerking en materialen.

Priema

Snel geleverd en goedkoop Vergelijk andere verkopers.

Goed bedrijf

Mooie producten en goede adviezen

Producten zijn goed, snelle levering

top

snel binnen top service

Polijst machine gekocht ziet er goed uit snelle verzending

Snelle en goede leverin...en goed advies

Snelle en goede leverin...en goed advies

Gewoon uitstekend

Zeer rappe en vlotte levering van het artikel en het artikel is zoals beschreven op de site

Top spullen, met heel snelle levering

Zeer snelle levering en zeer goed toestel.

Poliertoestel 1 dag na bestelling al geleverd. Zeer goed toestel met alle nodige toebehoren. Makkelijk in gebruik voor iemand met geen ervaring. Mijn wagen lijkt terug als nieuw.

WERKT PERFECT TOP PRODUCT

OK

Polijst apparaat deed het niet meer. Even een filmpje gemaakt & via WhatsApp verstuurd. Snel een reactie en krijg gewoon onder garantie een nieuwe ! En hoef het andere apparaat niet terug te sturen. Top service!

Over Polijstweb

Polijstweb is een online speciaal zaak in alles wat met polijsten en poetsen te maken heeft. Polijstweb levert polijstmaterialen en autoverzorgings-producten aan de particuliere en de zakelijke markt. Wij zijn importeur van de merken - Autoglanz - Moore Carcare - FX Protect - SJP Products Wij verzenden vanaf 50 euro gratis binnen Nederland. Tot ziens in onze speciaal zaak. www.polijstweb.nl