zeer handig

werkt heel goed

Snel geleverd, en goede klantenservice

Snel geleverd en goede Klantenservice

Werkt goed en was optijd

Beter opletten

Ik bestel 2 polijst schijven van 200 mm en ik krijg er een toegestuurd van 125 mm. De prijs klopt wel maar naar de rest word niet echt goed gekeken denk ik ........ Verzending ging wel goed

Misleidend maten weergeven

Kostenbegroting niet op om er werk van te maken , had een restje uit willen voeren voor ASML , kosten zijn toch al gedeclareerd. Tip zet er maten bij .

Beste Harald van ASML Allereerst willen wij u bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het is voor ons van groot belang om te weten wat onze klanten denken en ervaren bij het gebruik van onze producten, zodat wij onze service continu kunnen verbeteren. Echter, na het grondig onderzoeken van uw feedback en de bijbehorende bestelling, merkten wij op dat het probleem te maken heeft met het gebruik van het product buiten de bestemde toepassing. Onze productbeschrijving heeft duidelijk vermeld dat de adapter specifiek is ontworpen om te passen op een A1000 polijstmachine. Het spijt ons te horen dat het niet aan uw verwachtingen voldeed voor een andere toepassing, maar we willen benadrukken dat het product correct is zoals beschreven. Wij raden onze klanten altijd aan om de productbeschrijving zorgvuldig door te lezen om ervoor te zorgen dat het product geschikt is voor hun specifieke behoeften voordat ze tot aankoop overgaan. In dit geval hadden we graag advies op maat willen geven als we vooraf op de hoogte waren gebracht van uw beoogde toepassing, zodat we konden bevestigen of het product geschikt zou zijn. We begrijpen dat dit misverstand tot frustratie heeft geleid en bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. Het is ons doel om een positieve klantervaring te bieden, zelfs als een product niet volledig aan uw behoeften voldoet. Om uw ontevredenheid te compenseren, willen we u graag een passende oplossing bieden. We kunnen met u meedenken over een alternatieve oplossing voor uw specifieke behoeften of, indien gewenst, kunnen we u een restitutie aanbieden voor uw aankoop. Graag nodigen wij u uit om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit probleem verder kunnen bespreken en een geschikte oplossing kunnen vinden die aan uw tevredenheid voldoet. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Wij streven ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke ervaring te bieden en hopen dat we de kans krijgen om het vertrouwen dat u in ons heeft gesteld te herstellen. Met vriendelijke groet, Het Polijstweb Team

Aanrader

Artikelen in de webshop zijn duidelijk omschreven, correcte prijzen, snel en netjes geleverd. Ik heb nog niet genoeg ervaring om de producten te vergelijken met andere merken maar de starterkit van Liquid Elements / Menzerna kan ik wel aanraden!

Snel en goed ontvangen

Alles is zoals besteld

Top pruduct met goede bezorging!

X

Snelle goede service!

Slecht

Nooit mijn pakje ontvangen

Geachte Stijn, Hartelijk dank voor uw e-mail en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling bij Polijstweb.nl. Het spijt ons zeer te horen dat uw pakket niet is afgeleverd door de vervoerder en dat dit heeft geleid tot een negatieve ervaring. We begrijpen dat dit frustrerend voor u moet zijn geweest, en we willen u verzekeren dat dit niet het niveau van service is dat wij nastreven. Nadat we uw e-mail hebben ontvangen, hebben we direct actie ondernomen en vastgesteld dat uw pakket inderdaad is geretourneerd naar onze afdeling zonder dat we hiervan op de hoogte waren. We bieden onze oprechte excuses aan voor het niet tijdig identificeren van dit probleem. Om het goed te maken, hebben we onmiddellijk een terugbetaling voor uw bestelling in gang gezet. U zou het bedrag binnen 14 dagen op uw rekening moeten ontvangen. Nogmaals, onze welgemeende excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw begrip en uw feedback, en we zullen onze interne procedures verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Als u nog verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te helpen en te zorgen voor een positieve winkelervaring bij Polijstweb.nl. Met vriendelijke groet, Het Polijstweb.nl Team

Goedemorgen site en producten

Dit is mijn eerste bestelling geweest maar ben zeer content. Makkelijk te bestellen en snelle levering. Verder werkte het product zoals ik gehoopt had.

Zeer vlotte afhandeling van mijn bestelling

De doos was wat gehavend bij levering maar de inhoud intact. Zeer vlotte levering! Eerste bestelling maar niet de laatste.

200%

Pakket was binnen 48 uur geleverd.

Werkt goed

Werkt heel goed en gebruiksvriendelijk. Het was de eerste keer dat ik zoiets deed en ben heel tevreden van het resultaat!

Heel tevreden

Goede producten juiste levering, vriendelijke klantenservice ook al was het een domme fout van mij.

Zeer goede service

Super service en correct

goed, snel en zonder franje

de geleverde roterende borstels voldoen exact aan mijn verwachting

Snel geleverd en goed resultaat

Het werkt perfect

Een verbetering, maar nog niet perfect

Zeer duidelijke instructies en de kans dat je het fout doet vanwege de duidelijke instructies is klein. Het had helaas niet het gewenste resultaat. Oppervlakkige beschadigingen en vergeling krijg je vrij gemakkelijk weg, maar de diepere krassen blijven zichtbaar. Schuurschijfjes raken relatief snel hun schuurvermogen kwijt waardoor ik alle schuurschijfjes voor twee koplampen heb gebruikt. Ik ben ongeveer 1,5 - 2 uur per koplamp bezig geweest. Vanwege de kosten het zelf uitgevoerd, maar het laten door (circa 150 euro) professionals zou ik zelf aanraden bij diepere beschadigingen. Je krijgt dan namelijk vaak ook nog garantie op dat de koplampen voor een aantal jaar mooi blijven. Als ik het nu opnieuw zou proberen wat ongetwijfeld weer een mooier resultaat zou opleveren ben je namelijk ook al 100,- euro en tijd kwijt. Mijn koplampen zijn helderder dan voordat ik dit product heb gebruikt, maar in mijn geval heb ik er niet het gewenste resultaat mee behaalt en weegt het financieel niet op om het in een vervolg te laten doen.

goed geleverd

maar nog geen tijd gehad om te gebruiken, zien we later wel via de youtube uitleg en zo.

Fantastisch!

Kleppen deksel van mij motor is weer zoals niet! Echt een aanrader!

Pas als je er mee gewerkt hebt kan je zeggen TOP!!

Poets blijft lang zijn werk doen, bij de grofste polijst poets is het wel echt nodig om hem na te poetsen om de mist eraf te halen. Ik ben er erg blij mee. Hoofdzakelijk gebruik ik het om stofjes en kleine lak oneffenheden te verwijderen.

Redelijk tevreden

Over de producten ben ik tevreden. Na 2 keer vragen om een factuur nog geen antwoord gekregen.

Perfecte en snelle service

Perfecte en snelle service

Over Polijstweb

Polijstweb is een online speciaal zaak in alles wat met polijsten en poetsen te maken heeft. Polijstweb levert polijstmaterialen en autoverzorgings-producten aan de particuliere en de zakelijke markt. Wij zijn importeur van de merken - Autoglanz - Moore Carcare - FX Protect - SJP Products Wij verzenden vanaf 50 euro gratis binnen Nederland. Tot ziens in onze speciaal zaak. www.polijstweb.nl