Keurige afhandeling

Afgehandeld zoals het hoort.

Goede kwaliteit, goede service en scherp geprijsd!

Quick delivery with deficit

The polishing blocks arrived timely and your website was the only one I found after some research. One of the blocks arrived broken in half, which I found unfortunate.

Geleverd zoals het hoort, gekregen zoals besteld top

Blijf zo doorgaan

Na wat vertraging...TOP

Na een kleine vertraging de hele bestelling ontvangen in goede orde Ik was even bang dat het niet ging lukken voor de vakantie van Mark Maar na een mail contact ging het heeel snel Dus de voorgaande review van mij kunnen we dus vergeten

Wat is een snelle levering?

Ik heb de 16 juni een bestellinkjes gedaan... Nu de 22e nog niets ontvangen... de 23e gaan ze met vakantie... nog niet blij...

Mark poetst de plaat

bestelling polijstpasta en wasemmer geplaatst. netjes op tijd ontvangen. De emmer was echter beschadigd ingepakt. Na overleg de belofte dat ik een nieuwe emmer zou krijgen, maar na 4 maand enkel smoesjes en blablabla maar verder nada

Geachte Hendrik Onze excuses voor het ongemak met uw poetsemmer bestelling. We zijn op de hoogte gesteld van de beschadiging nadat de garantie was verlopen, maar hebben toch besloten een nieuwe emmer naar u op te sturen. Het spijt ons dat de levering vertraging opliep. Omdat u niet langer kon wachten, hebben we het bedrag teruggestort. We nemen uw feedback serieus en streven ernaar onze processen te verbeteren. Als u verdere vragen heeft, laat het ons weten. Met vriendelijke groet, Het Polijstweb Team

Top producten

Duidelijke site en de producten werken zoals besproken

Goede snelle service

Kwaliteit schijven, communicatie zou beter mogen pakken vaak de telefoon niet op. Voor de rest top

Top levering!

Levering naar verwachting en duidelijk over de levertijden. Erg prettig.

snel geleverd

zien er goed uit en werkt perfect

Geen problemen

Zeer fijne en goede materialen.

Ben zeer tevreden, netjes bezorgd, goede kwaliteit, kortom ga zo door.

Zeer slecht.

Levering liet weken opzich wachten, zonder bericht van status. Vervolgens duurde de bezorging ook nog veel te lang. Toen had ik uiteraard al ergens anders m’n producten gekocht.

Beste Martin, Helaas ontvingen we jouw beoordeling met een 1 op Kiyoh. Hoewel dit teleurstellend is, wil ik je bedanken voor het invullen van de beoordeling. Als bedrijf streven we naar transparantie en het tonen van onze bereidheid om te leren van onze fouten. Wat betreft jouw bestelling, mijn excuses dat we je niet op de hoogte hebben gesteld van de ontbrekende katoenschijf. Normaal gesproken communiceren we dit wanneer er door een voorraadfout iets niet leverbaar is, maar uit onze correspondentie blijkt dat jij ons hierover hebt benaderd. Dat is niet zoals het hoort te gaan, en daarvoor bied ik mijn oprechte excuses aan. We werken met een voorraadbeheersysteem dat de actuele voorraad op de webshop weergeeft, maar soms worden we geconfronteerd met onverwachte tekorten door leveringsproblemen. Wat betreft de levering van de set zelf, ik zie dat deze vorige week bij Post NL is afgegeven en ontvangen. Helaas hebben we gemerkt dat er aanzienlijke vertraging is opgetreden tijdens het verzendproces. Hoewel we als bedrijf geen controle hebben over het vervoersproces van Post NL, begrijpen we dat dit voor jou erg frustrerend was. Ik begrijp dat jouw ervaring met onze bestelling niet positief was, en daarvoor bied ik oprecht mijn excuses aan. Als je in de toekomst weer bij ons bestelt, hoop ik dat we de kans krijgen om je positief te verrassen en een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Polijstweb.nl

Goede materialen snel geleverd

Goede materialen snel geleverd, en ze hebben nagenoeg alles wat er nadig kan zijn.

Gewoon Top!

Goede producten en snelle levering.

Voldoet meer dan verwacht

Prima informatieve website met bijbehorende producten. Met name de tips/tricks helpen je bij het uitdenken van welke producten je nodig hebt om je doel te bereiken.

klacht naar alle tevredenheid in orde gemaakt

Ik heb afgelopen zaterdag een aantal producten van Polijstweb ontvangen. Ik wilde gelijk aan de slag maar 1 verpakking was kapot en hierdoor was de inhoud van de doos vies geworden. Meteen een mailtje gestuurd maar ik kreeg geen bericht terug. Daarna nog 2 mailtjes en toen kreeg ik pas een antwoord. Ik heb de verpakking en de tube weg gegooid in de bruine bak omdat ik bij het open maken van de doos zag dat de tube kapot was. Blijkbaar had ik eerst een foto moeten maken. Heb ik nooit bij stil gestaan. De klacht is naar alle tevredenheid in orde gemaakt!

Goede spullen, bezorging kan beter

Er zijn drie zaken die bij een bestelling belangrijk zijn. 1. de kwaliteit van het gekochte product, deze vind ik goed en voldoet aan mijn verwachtingen. 2, het bestellen moet lekker vlot en gemakkelijk gaan, dat was zo, niets te klagen. 3. de bezorging door PostNl. Ging ook goed, alleen werd de dag van bezorging twee maal gewijzigd. Eerst zou het op vrijdag bezorgd worden, toen werd dit aangepast naar zaterdag, om het vervolgens op zaterdag aan te passen naar maandag. Daar heb ik moeite mee.

Producten nog niets getest maar alles ziet er prima uit

Vlotte afhandeling en uitstekende producten

Verweerd koper en messing is weer als nieuw

Uitmuntende service !

Snelle levering van de producten. Bij de eerste levering ontbrak er een artikel. Evene een mailtje gestuurd en het was binnen twee dagen geregeld. Chapeau !

Prima spul

Degreaser, iron remover en keramische coating gekocht. Prima spul, alleen jammer van de sprayflacons. Doordat deze niet heel goed werkten kwam er al snel veel teveel op de velgen. Andere sprayflacons zouden een ster meer opleveren.

Kelvinstraat 23

8861 ND Harlingen

Over Polijstweb

Polijstweb is een online speciaal zaak in alles wat met polijsten en poetsen te maken heeft. Polijstweb levert polijstmaterialen en autoverzorgings-producten aan de particuliere en de zakelijke markt. Wij zijn importeur van de merken - Autoglanz - Moore Carcare - FX Protect - SJP Products Wij verzenden vanaf 50 euro gratis binnen Nederland. Tot ziens in onze speciaal zaak. www.polijstweb.nl