matig

Er werd vlot schriftelijk gereageerd op mijn verzoek. Het pakje werd op tijd verstuurd door jullie. Jammer was dat DHL NIET op woensdag vóór 12.30 het pakje bezorgd had bij HUBO Nieuwerkerk. De leuke verrassing voor onze kleinzoon met een mooie handdoek: je hebt je A-DIPLOMA gehaald, viel daardoor in het water. Dus moest ik haastje-repje nog een ander cadeautje verzinnen om te geven. Dus feitelijk maakt Watzalikkopen.nl niet waar wat ze beloven.

slecht

vandaag 16 mei nog niks ontvangen 22 mei is communie.

Goed werk afgeleverd.

Op tijd afgeleverd en goed behandeld.

Als er maar verkocht wordt…

In eerste instantie zeer behulpzaam. Gemaild omdat er een deadline op de levering zat. Reactie voor het ontwerp, niet op deadline. Dacht dat het met een spoedbestelling dus oké was. Niet dus. Op dag zelf weer contact: reactie: wij kunnen niets doen, u had beter onze site moeten lezen.

Beste Ger, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inderdaad contact met u gehad omdat u een ontwerp op een bepaalde manier bedrukte wilde hebben. Dit hebben wij handmatig voor u in orde gemaakt. Vervolgens heeft u in de winkelwagen gekozen voor de verzendmethode "Verzonden" in 1-2 werkdagen. Dit is ook door ons gebeurd. Uw zending zou door DHL de volgende dag bezorgd worden. (Vanaf 17.00u) Helaas bleek dit voor uw zending te laat. U had in de winkelwagen gelezen, bezorgd in 1-2 dagen. In de winkelwagen staat duidelijk vermeld verzonden in 1-2 werkdagen. Omdat u het verkeerd gelezen heeft hebben wij het nu gedaan. Helaas konden wij op de dag van de bezorging de zending niet eerder laten bezorgen. Wij zijn voor de bezorging helaas afhankelijk van PostNL / DHL. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Het aanbod is groot en gevarieerd. De bestelling verloopt vlot. De service is uitstekend en snel.

Mok doosje anders dan verwacht.

Mok doosje waar voor ik extra had betaald is tegengevallen. Ik moet het toch zelf als cadeau gaan inpakken. Mok zelf is leuk. Volgende keer zal ik zonder cadeauverpakking bestellen.

Tevreden over het product en snelle bezorging.

Zie boven

Alles naar wens

Zoals bestelling is geplaatst.zpo is het ook keurig aangekomen

Echte aanrader

Heel mooi resultaat, zeer goed verpakt.

wel jammer voor snelle leveting 8, 95 verzendkosten.

Niet de volgende dag geleverd

Product goed, wel prijzig

Producten zijn zoals beschreven

Je krijgt wat je koopt. Goede kwaliteit. Snelle verzending

supermooie gevulde mokken

Met plezier nog een keer . Alleen 2 mokken in 1 zelfde verzendverpakking is gevaarlijk. De verpakking is begrijpelijk heel passend, maar dus de 2 de mok komt er moeilijk uit, met gevaar tot breken toch wel..... Mokken zijn mooi met duidelijke foto print

Donderdags bestelling gedaan, zaterdags bezorgd dmv spoed bestelling Collega is er blij mee

Super communicatie en opvolging

Oke

De beker zag er goed, alleen zit er nu al een barst in de beker.

Zeer goede service, snelle levering!

Het programma om het product van foto te voorzien is duidelijk en werkt vlot. Correcties zijn goed aan te brengen en levering is snel, met een mooi eind product als resultaat!

Correcte en foutloze afhandeling bestelling ( beker met naam)

Snelle afhandeling en mooi product. Het gaat om n drinkbeker met de naam van een kleinzoon die zijn A diploma heeft gehaald.

Super goed. Kon de volgende dag nog een artikel toevoegen.

gemakkelijk leuk en snel

Wat een keuze! LEuke producten en snelle levering producten zien er als eindresultaat mooi uit

Originele cadeaus, vlotte levering, goede service

Vlotte levering en snelle behulpzame reactie in de chat. Het resultaat (bedrukt koekblik) zag er goed uit. Het programma om het ontwerp te maken wijst zichzelf gemakkelijk.

Top! Aanrader!

Ik ben erg blij mee!

Alles was goed gegaan.

Aanrader

Van jullie goed.

Alleen mijn pakket blijft hangen bij DHL en wil deze toch graag vandaag afgeleverd hebben zit in de auto maar blijft daar in

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!