Prima geholpen met telefonisch kontakt. Alles opgelost en zeer snel geleverd.

Prachtig gemaakt

Onderzetters zeer mooi! Foto´s goeg gelukt en mooi afgeleverd! Altijd jammer van de extra verzendingskosten .

Snel, goed, makkelijk!

Erg makkelijk te bestellen. Fantastisch resultaat! Snel geleverd en goede prijs kwaliteit verhouding.

Snel en makkelijk maar niet helemaal zoals verwacht.

Eindresultaat zoals het thuis geleverd werd was een stuk donkerder dan het er op het scherm uitzag. Dat maakte de foto een stuk slechter zichtbaar.

Snelle levering, de mokken zijn echt heel mooi geworden.

Kwam gebroken uit de doos

Het pakketje kwam kapot uit de doos. Er is geen moeite gedaan om het goed in te pakken.

Beste D, Zojuist heb ik contact met u gehad. Uw bestelling (een mok) is verzonden in een speciale mok-verzenddoosje. In dit doosje zit de mok bescherm zodat deze tegen stoten en vallen bescherm is. Helaas is er alleen tegen extreem geweld niet te verpakken. Als er in het sorteercentrum enorm hard met pakketten wordt gegooid dan is hier niet tegen te verpakken. Als een bestelling kapot wordt geleverd dan lossen wij dit altijd direct op door de bestelling (gratis) opnieuw te bedrukken en te versturen. Helaas vindt u dit geen optie omdat het aan ons lag en wij niet weten hoe we mokken moeten versturen. Wij vinden het erg jammer dat u dit vindt en dat u een nieuwe mok geen oplossing vindt. Met vriendelijke groet Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Handige aankoop!

De 2 gepersonaliseerde mokken werden goed verpakt aangeleverd!

Goed geholpen, website kan beter

Als je een knuffelbeer maakt met eigen tekst / foto kun je hem niet meer bekijken als je hem in de winkelwagen hebt. Hierdoor heb ik een verkeerde bestelling geplaatst

Beste Mark, Bedankt voor uw beoordeling. Als u de knuffel in de winkelwagen heeft geplaatst kunt u het ontwerp nog wel terug bekijken. U kunt namelijk (in de winkelwagen) klikken op "Bekijk hier uw ontwerp". Als u hier op klikt kunt u het ontwerp nog een keer bekijken en eventueel aanpassen. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Snelle levering leuk product

I.v.m. afscheid van collega's ze allemaal een beker met hun naam er op gegeven. Vrijdag besteld en woensdag met namen en al er op bij ons afgeleverd. Producten zitten in een stevige doos en zijn veilig verpakt. Dat was maar goed ook want er zat een enorme buts aan de zijkant van de doos. De bekers hadden het zonder deze manier van verpakkennzeker niet overleefd! Leuk weggeef kado....aanrader...prima bedrijf!

Snelle levering, wel prijzig

Prima bestelproces. Wel prijzig voor wat je krijgt.

ziet er heel mooi uit

Gepersonaliseerde mokken voor het hele team zag er mooi uit en heel leuk om uit te delen.

Schattige koektrommel

Hartvormige koektrommel besteld levering was snel. Niet een hele grote koektrommel prima voor hele kleine koekjes of bonbons. De foto afdruk op de deksel is mooi geworden. Wel duur voor zo n kleine koektrommel de verzendkosten komen er ook nog bij. Dat maakt t prijzig. De aankleding kwa cadeau was simpel maar oké.

Goede kwaliteit onderzetters! Tevreden mee!

Goede webwinkel snel en goed geholpen.

Ik ben zeer tevreden met de trommels, mooi en goed afgedrukt precies zoals ik het had gedacht.

Fijne service

Ik deed 2 'knuffel' bestellingen met spoed en inderdaad de volgende dag waren ze in huis. Echt super fijn

Foto op koektrommel niet zoals verwacht

Ik had een koektrommel met foto besteld. Het leek erop alsof deze te snel ( lees onvoldoende droogtijd) verpakt is geworden. De afdruk van de doos is erin terug te zijn. Na contact met de klantenservice kreeg ik de volgende reactie: " het zit inderdaad niet in de foto, maar in de plaatjes waarop het bedrukt wordt" maar helaas lees je daar niks over. De foto zelf was heel mooi, jammer dat bovenstaande een negatief effect heeft. En het ergste: het was een cadeau voor mijn ouders, een diamanten bruidspaar. Jammer genoeg kan ik hier geen foto bijvoegen

Niet perfect

De foto was schuin geplakt en heel slecht ingepakt, het past geneens in het doosje. Is een cadeautje voor mijn vriends zijn verjaardag en die is heel precies en kan er niet goed tegen als iets slecht geplakt is

Beste Layla, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat uw bestelling niet naar wens is. Ik kan helaas onder uw naam / e-mail geen bestelling bij ons vinden. Kunt u mij een ordernummer + een foto van de bestelling sturen? Dit mag naar [email protected] Als de bestelling inderdaad bij ons is geplaatst kijken wij graag naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

100% tevreden

De bestelling was netjes verpakt, voldeed helemaal aan de verwachting en de levering was keurig op tijd (snel)

tevreden over bestelling

buiten dat er geadverteerd werd dat bestellingen vooor 12.00 besteld , dezelfde dag geleverd worden, kan ik toch zeggen dat ik goed tevreden ben over het bestelde product en de levering.

Beste Hans, Bedankt voor uw beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee :) Ik denk alleen dat u iets verkeerd heeft gelezen. Wij adverteren namelijk niet met dezelfde dag geleverd, maar met dezelfde dag verzonden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Snel geleverd en is super leuk goede service

Het product was uitverkocht en kwam pas weer na de vakantie. Kreeg gelijk een ander product aangeboden wat iets duurder was voor de zelfde prijs Had het gelijk de volgende dag al in huis.

Tevreden met het product

Een prachtig cadeau

Ik heb een mok besteld voor de juf van mijn zoon. Het cadeau was heel mooi en netjes verpakt. De verkoper is neel vriendelijk en als je een vraag hebt dan krijg je een snelle reactie. Dus je kan deze website bezoeken voor unieke en mooie Cadeau's

Snel

Snelle levering van een mooi product

Hele leuke doosjes, op enkele zat een kras in de foto, maar die maakten het niet minder mooi

Leuk product

Leuke mogelijkheden Snelle levering

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!