Grote keuze, snelle levering

Dit bedrijf heeft een grote keuze in cadeautjes, voor elke gelegenheid is er wel wat te vinden. Snelle levering, kan ook naar een DHL-afhaalpunt. Erg praktisch! Kortom: mijn 1e kennismaking met dit bedrijf is positief.

na bestelling bleek 1 product niet voorradig, dit werd snel en vakkundig opgelost!

Top! Snelle en nette levering.

Snelle reactie per mail gehad, prettig overleg. De levering was snel en netjes. Zeker een aanrader!

en snel

was super

goed geregeld

Snelle service, goede communicatie, goed product.

Leuk cadeau voor een speciale dag, super goed!

Makkelijk bestellen en betalen. Snel bedrukt en verzonden. Goed verpakt en kloppend met het voorbeeld. Super tevreden

Rolmaat laten maken als kadootje. Snel geleverd, goede kwaliteit print.

helemaal geweldig

De mokken met tekst zagen er prima uit. Toppie

nvt

Goede service, heel mooi resultaat.

Ik heb verschillende bedrukte koekblikken besteld bij watzalikkopen.nl. De blikken zijn heel mooi geworden, de kleuren zijn helder en scherp en ook details zijn mooi afgedrukt. Ook de service was zeer goed, ik ben heel goed geholpen en ze dachten goed met mij mee.

Snelle levering in goede verpakking

Snelle levering, en uitstekend verpakt.

Levering snel zoals beloofd. Goede kwaliteit.

Leuke, handzame site voor cadeaux.

Al eerder mokken met naam besteld op deze manier. De kleur gelijk krijgen aan de kleur van de mok, dat is eigenlijk niet te doen. Verder handige site om te bestellen en de order wordt snel verwerkt.

Alleen jammer dat julloe alleemokken hebbe om een naam op te zetten

Prima!!!!

Goede service en snelle verzending.

Mooie snelle levering

Snelle levering, juiste produkt

Goed verpakt en snel in huis

Prima.

Prima wijze van vervoer en levering. Daarnaast ben ik heel tevreden met de naambekers die ik had besteld. Toppie. :-)

Superservice en lekker snel

Ik had zelf een fout in de naam gemaakt en doordat de verkoper nog maar even na belde is het allemaal goed gekomen. TOP

Prima alles was zeer degelijk verpakt en keurig op tijd bezorgd!

Ik ben heel blij met cadeau wat ik aan mijn kleindochter ga geven als ze slaagt voor haar A diploma!

Uitstekend product.

Hoogwaardig product. Zeer snelle levering.

Het ging van een leien dakje

Vlot besteld en vlot geleverd. Mooi verpakt ook.

Ziet er leuk uit

Ziet er leuk uit

Je kunt makkelijk je eigen ontwerp maken Keuze uit de snelheid van levering Verpakking was top en zoals afgesproken

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!