Snelle levering leuk verpakt

Prima geregeld!

Niets op aan te merken, zorgvuldig verpakt en dus goed aangekomen.

Zeer goed!

Zie boven

Klantenservice naar behoren

Problemen omtrent bezorging op door mijzelf verkeerd aangeleverd adres goed opgelost. De onderzetters zijn van goede kwaliteit en in glans zien ze er mooi uit.

Opa en papa zijn erg blij met de rolmaat met foto van de (klein)kinderen

Netjes verpakt geleverd en netjes de foto geplaatst.

Het is perfect

Door miscommunicatie mijn kant is het toch netjes opgelost

Makkelijk te bestellen. Snel geleverd. Helaas kwam deel kapot binnen. Binnen twee dagen keurig geregeld.

Niets op aan te merken

Orde snel afgehandeld

Mooi hartvormig blik

Het hartvormige blik was snel thuisbezorgd.

prima gegaan.

beker besteld prima gegaan

Super netjes verpakt en heerlijk gevuld met winegums! En met de naam er op super netjes allemaal!

Snelle levering en goede kwaliteit producten

Snelle levering en goede kwaliteit producten!

Goeie website en service

Leuke site en gewoon goeie service!

bestelde bekers snel, zorgvuldig en goed geleverd.

Foto op blik besteld. Super snel geregeld. Keurig verpakt. Snelle bezorging. Artikel naar wens. Voor herhaling vatbaar! Erg tevreden.

Erg leuke zwem beker voor kinderen!

Snelle levering, top!!

Prima product, nette levering, mooi op tijd.

Prima product, nette levering, mooi op tijd.

Ziet er super uit en snel geleverd

Snelle en professionele levering

Woensdagmiddag besteld, vrijdagochtend in huis. Product in 1,5 dag gepersonaliseerd thuisbezorgd, voor een goede prijs. Erg tevreden!

Bezorging snel. Kwaliteit drukwerk even afwachten.

De handdoek voor zwemdiploma A was al leuk ingepakt. Ik twijfel wel over de kwaliteit van het drukwerk. In eerste instantie leek het op papier gedrukt te zijn, maar dit bleek toch stof te zijn. Het is afwachten hoe de handdoek uit de was gaat komen.

Snelle levering. Wel iets teveel leveringskosten.

Super mooi gemaakt!

We waren opzoek naar een leuk cadeau voor mijn oma. Uiteindelijk onderzetters gemaakt met foto's, echt super mooi geworden! Hele snelle levering!

Super mooi product!

Dit was mijn eerste keer dat ik hier iets kocht en dat gaat zeker voor herhaling vatbaar zijn! Veel keuze uit verschillende producten en wij hadden thuis al heel veel mokken dus heb ik voor Moederdag een hele mooie kaars gekocht. Daar is mijn moeder super blij mee en dat gebruiken we ook goed. Hij is heel en super mooi aangekomen met een snelle service.

Snelle levering en een geweldig resultaat!

Vrijdagmiddag besteld en dinsdag al in huis! Ben er erg blij mee!

Redelijk tevreden

Vreemd om eerst de vraag te krijgen voor beoordeling 2 dagen nog voor de ontvangst. Het bij bestelde kaartje met tekst ontbrak en is wel betaald. Vrij prijzig naar product Fouten in mail van leverancier ( december besteld???) Komt niet erg professioneel over. Dit is mijn ervaring

Beste Hennie, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Het klopt inderdaad dat u de vraag voor beoordeling heeft ontvangen. Deze e-mail wordt automatisch verzonden 2 dagen nadat de bestelling bij ons de deur uit is gegaan. Helaas heeft uw bestelling bij DHL vertraging opgelopen waardoor u de bestelling nog niet in huis had. Ik heb zojuist u een mail gestuurd. Graag horen wij uw reactie via de mail. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!