Makkelijk om te bestellen,mooi verpakt en snel geleverd

Goeie kwaliteit en een snelle levering!

Een geweldig mooi tegeltje is het resultaat.

Het tegeltje is zo geworden als ik had gedacht/gehoopt plus vlotte levering.

Prima, alles vlot verlopen.

online bestelling verliep makkelijk en de bezorging was snel en correct.

Priem

Top gast

Geweldig product

Pas geleden een beertje hier besteld met foto opdruk. Dit bedrijf bood het beertje aan voor de beste prijs. Toen eenmaal de bestelling binnen was ,waren we heel blij . Leuk beertje ,met een zeer duidelijke opdruk van de foto wat we wilde... De beer zat mooi stevig verpakt in een doos ,en was snel geleverd.. Zeker een aanrader!!!

Hele mooie kwaliteit. Erg tevreden over het resultaat.

Mooie kleuren en mooie bekers. Ook snelle levering.

Top cadeau en supersnelle levering

Erg leuk cadeau om te geven en de levering was veel sneller dan werd aangegeven op de website. Wel jammer dat je niet meerdere adressen kan selecteren, daardoor heb ik 3x verzendkosten betaald.

Grappig cadeautje matige kwaliteit

Blik blijft blik dus is niet super stevig en hard. Het idee van een foto op de deksel is natuurlijk heel leuk. Ik vind de kwaliteit van de foto matig. De kleuren van de strandfoto vallen tegen, terwijl het origineel heel goed was.

Beste Wendy, Bedankt voor uw beoordeling. Kunt u mij een foto sturen van het eindresultaat? Ik wil graag even controleren of het probleem ligt aan de foto of dat er iets anders aan de hand is. U kunt de foto sturen naar: klantenservice@watzalikkopen.nl Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Hele goede service leuke artikelen

Ik ga vast nog een keer iets bestellen

Positief.

Contact via mail gehad gezien ik meer dan 10 mokken kocht. Mailcontact verliep prettig en zonder problemen. Mokken snel en intact ontvangen. Zitten goed verpakt.

Top bedrijf!

Eerste keer dat ik bestel maar een uitstekende service, dezelfde dag na bestelling bedrukt, je wordt per mail goed op de hoogte gehouden van de bestelling en zeker vanwege hey weer/corona omstandigheden waar de bestelling blijft en waarom het lang duurt als normaal. Goede prijs voor het gekozen product al met al zeker aan te raden bij anderen en ik kom zeker nog een keer terug.

Mooie kwaliteit!

Ik ben netjes op de hoogte gehouden door jullie dat er drukte is bij dhl vanwege de sneeuw. En dat mijn track en trace code nog niet bij dhl werkt. Na contact te hebben gehad kreeg ik gelukkig op tijd van dhl de track en trace code. Pakket was op tijd binnen voor Valentijn. Kwaliteit van de onderzetters zijn super en goed gelukt! Erg blij mee

Super bekers en levering snel

Erg leuk cadeau, goed ingepakt. Bedankt

Super snelle levering

Ik had een blik besteld voor de hondekoekjes van een hond .met daarop de foto . Het is prachtig geworden Super snelle levering .

Snelle levering, goede kwaliteit, goed ingepakt wij zijn een en al lof

Geweldige service

De levering was snel, zag er erg goed uit en was precies zoals we hadden verwacht. Een extra compliment voor de extra mok. We hadden een rolmaat, bieropener en zwarte mok besteld. Ze hebben per ongeluk een witte gedrukt en vonden het blijkbaar zonde om die weg te gooien. Toen wij ons pakket openmaakte zaten er toen 2 mokken in met een briefje dat we de witte er gratis bij kregen omdat weggooien zonde was. Leuke verassing!

Kwaliteit is mooi maar helaas zijn de druklijnen zichtbaar.

Het rompertje en de opdruk zien er mooi uit maar je ziet een vierkant vlak waar de opdruk stopt terwijl de achtergrond van de afbeelding geen kleur bevatte en er geen lijnen omheen stonden. Erg jammer.

Beste Jessy, Bedankt voor uw beoordeling. Kunt u een foto sturen van het artikel? Dit mag naar: klantenservice@watzalikkopen.nl Ik vermoed dat het een "pers" lijn is. Deze lijnen verdwijnen sowieso van de rompertjes zodra het artikel gewassen is. Omdat de bedrukken er letterlijk (hard) op gedrukt wordt kan dit namelijk zo zijn. Graag zien we de foto verschijnen zodat we kunnen kijken of dit ook echt het probleem is. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Alles prima verlopen

De knuffel zag er precies zo uit als op de website. Persoonlijke afdruk zag er goed uit. Alles verliep zonder struggles. Vlotte bezorging, binnen 2-3 werkdagen, zoals beloofd.

Mooi en snel geleverd

Ik had 2 snoeptrommels besteld met foto erop. Vond het wel jammer dat ik de foto niet zo groot kon maken zo dat hij over gehele deksel kwam, maar uiteindelijk wel leuk geworden.

Heel prettige service

Heel fijne service, snelle levering

Snelle levering en mooie producten

Goede service mooie profucten

Super snelle levering

Wat ik besteld heb, werd 2 dagen later al geleverd. En super mooi, en goede kwaliteit!! Dank je wel. Kom zeker nog eens terug!

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!