Filters

7

Goede snelle service

Alleen de bewerkings opties voelde een beetje gelimiteerd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
4

Snelle verwerking,fletse kleuren,er-g lange levertijd

Het duurde maar liefst 13 dagen voor ik mijn pakket via DHL ontving. De hele partij van de verzend-dag bleek vertraagd (kwijt) Na melding bij "wat zal ik kopen" kreeg ik na 10 dagen eindelijk een "jubelend" bericht van DHL :"Vandaag wordt uw pakket bezorgd ! ", dus niet, s'avonds staat er :"zending 1 a 2 dagen vertraagd." Volgende dag hetzelfde bericht: " vandaag enz". ,ook niet ! Op de dertiende dag eindelijk ontvangen ! Veel te laat, de gelegenheid waar het voor bedoeld was, was al geweest. Had het nu niet meer nodig. Geld terug kon niet omdat het gepersonaliseerd was. Gelijk een nieuw exemplaar opsturen na mijn melding, dat ik nog op tijd in huis had kunnen hebben, kon ook niet omdat ze een kleine onderneming zijn. Een service die ik bij een andere webshop wel kreeg; een nieuwe zending de volgende dag in huis, en zij het verder afhandelden met DHL,en mij daar niet langer de dupe van lieten worden. Ik begrijp niet waarom "wat zal ik kopen" werkt met drie verzendopties : meer verzendkosten, snellere levering ! Het had niks uitgemaakt welke optie ik koos ,het was er niet sneller door geleverd. "Wat zal ik kopen " kan de levertijd niet garanderen, ook de kreet :"snelle levering" slaat dus nergens op. Beetje misleidend allemaal! Zij zijn afhankelijk van DHL,en als je daarvan de recensies leest...... Toen ik het dan toch eindelijk ontving ,vond ik de kleuren van de opdruk erg flets. Misschien kan dat niet anders op blik, maar had graag gehad dat dat dan vermeld werd.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Anja, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling zat inderdaad in een batch die vertraging heeft opgelopen bij DHL. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en enorm vervelend. Wij hebben u continue op de hoogte gehouden van de status van o.a. uw zending. Helaas kloppen een aantal punten niet die u hierboven aangeeft. Wij hebben via e-mail contact met u gehad. Jammer dat u niet tevreden bent. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

7

Goede snelle levering.

Ik vind de verpakkingsdoosjes niet stevig en ook niet mooi. Als ik naar prijs - kwaliteit verhouding kijk vind ik de doosjes te duur. De bekers zijn super.

  • Aanbevelen? Ja
7

goede aankoop

goede en leuke aankoop. vrijdag kwamen er twee pakketjes met in totaal 8 rolmaten. ook de levering van 8 september zat erbij. wat hiermee te doen?

  • Aanbevelen? Ja
10

makkelijke site, snelle service

was op zoek voor een leuk mok voor de geboorte van wat kinderen. Kwam op deze site. Makkelijk te bestellen, goede en snelle service. Ik kom zeker terug voor een volgende bestelling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Precies wat we ons voorgesteld hadden. En snel geleverd.

-

  • Aanbevelen? Ja
8

Snel geleverd en netjes verpakt

Veel keus voor welke gelegenheid dan ook en netjes verpakt met duidelijke prijzen.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi communie cadeau

Helaas was mn bestelling kwijt geraakt door dhl waardoor het niet optijd geleverd werd. Contact gehad met de firma en het is super goed opgelost door 1 van hun medewerkers (jean - paul). Zijn inzet waardeer ik. Het product zelf is mooi

  • Aanbevelen? Ja
6

Teleurgesteld

De opener die ik besteld heb is maar aan 1 kant bedrukt met de foto. Ik ging er van uit dat het beide kanten zou zijn.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Leonda, Bedankt voor uw beoordeling. Op de pagina van het product staat vermeld dat de bedrukking aan 1 kant wordt gedaan. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

8

Goede service.

Een nette afwikkeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle, vriendelijke levering

De levering was sneller dan verwacht. Het product is zoals op de foto. Het was netjes ingepakt .

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Mooie mokken . Snelle levering. Top!!

  • Aanbevelen? Ja
10

super goed

ik had een speciale wens met een tekst op de shirt van een knuffel beer. Een mail gestuurd en dit was mogelijk. Het cadeau werd netjes ingepakt. en op tijd bezorgd. echt een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
10

We zijn zeer tevreden over jullie

hartelijk dank nog hiervoor

  • Aanbevelen? Ja
10

Tevreden

Uitstekende vriendelijke service nadat het pakketje langer onderweg was. Daar konden jullie niks aan doen. Maar is wel goed opgelost en we zijn nu heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!!!

Wat een superservice en wat een snelle levering!!

  • Aanbevelen? Ja
10

prima service

..

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden

Goede klantenservice

  • Aanbevelen? Ja
10

Vanaf aankoop tot levering in 1 woord: klasse!

Al vanaf het plaatsen van de bestelling verschijnt er een handig Youtube filmpje met extra tekst en uitleg. Daarin worden meteen alle bijkomende vragen helder beantwoord. De producten zaten netjes en veilig verpakt en werden binnen de afgesproken levertermijn afgeleverd. De producten zelf voldeden aan aan mijn verwachtingen qua kleur, print etc. Knap werk, Watzalikkopen.nl!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Makkelijk te bestellen en super snel in huis

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede ervaring.

Heel leuk cadeau en snelle en goede levering. Cadeau was ook goed ingepakt.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooie bekers, leuk om cadeau te geven.

Een verbeterpunt is dat ik niet kan controleren wat ik besteld daar u werkt met codes en de site niet toont wat ik heb besteld in mijn winkelwagen. Verder zou juist wel een kleurcode handig zijn mbt de binnenkant van de bekers. Dan kan je je kleur en tekst daarop aanpassen. Omdat dat niet kan heb ik uiteindelijk voor de witte bekers gekozen. Vlot geleverd en mooi product.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top sevice

Snelle levering en het ziet er mooi uit zeer tevreden

  • Aanbevelen? Ja
9

Echt precies wat ik wilde

Tot mijn verbazing zag het er echt top uit En ook heel snel bezorgd, de volgende werkdag zelfs

  • Aanbevelen? Ja

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd