Leuke, gepersonaliseerde beer voor een betaalbare

Ik heb beer valentijn gekocht met een gepersonaliseerd shirtje. Het is een mooi beertje, en wat het net iets specialer maakt, zijn de 2 hartjes die rond zijn nekje hangen. Het tshirt is mooi bedrukt met mijn eigen foto! De verzending was heel snel, van bestelling tot aflevering duurde maar 3 dagen.

super

Heel positief echt een aanrader bestelling snel en zonder gedoe. Gemakelijke website eind resultaat zit er rachtig uit

Problemen met de site bij bestellen tweede produkt

Bestellen van de mok ging goed, het bestellen van een koektrommel met foto lukte niet omdat bij het aankiezen van het product dit niet lukte wegens een fout op de site. Hierdoor ben ik afgehaakt. Het ene product dat ik nu wel heb gekocht werd hierdoor mede door de verzendkosten wel heel duur.

Beste A. Smilde, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas zie ik dat wij niets van u gehoord hebben. Wij hadden graag met u meegekeken waarom het niet is gelukt om de koektrommel te bestellen. Er is bij ons namelijk geen fout bekend. De trommel wordt ook gewoon door andere klanten besteld. Mocht u eventueel toch nog vragen hebben dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

prettig

Snel en produkt ziet er goed uit

slecht bereikbaar

heb gebeld maar kreeg t advies om te mailen.

Beste Hanny, Bedankt voor uw beoordeling. I.v.m. enorme drukte waren wij enkele dagen telefonisch wat slechter te bereiken dan gebruikelijk. Er was inderdaad een bandje te horen met de vraag of u via e-mail contact met ons op wilt nemen. Onze prioriteit is om alle bestellingen z.s.m. te bedrukken en te versturen. Vandaar dat wij de meeste communicatie (tijdelijk) via e-mail willen doen. Wij doen ons uiterste best om alle e-mail dezelfde dag te beantwoorden. Hopelijk waren de door u bestelde producten wel naar wens. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Niet helemaal tevreden

Logistiek ok. Twee snoeptrommels besteld met naam. Een ervan is de naam duidelijk geprint en dus ok. De andere flauw,nauwelijks zichtbaar dus niet ok.

Beste Hans, Bedankt voor uw e-mail. Ik ben direct even voor u gaan kijken wat er aan de hand is. Ik zie inderdaad dat u op 1 trommel een groene tekst heeft geplaatst op een groene ondergrond. Zoals u in de ontwerpsoftware heeft kunnen zien is dit minder goed te zien dan de andere blauwe tekst die u heeft gemaakt. Hopelijk begrijpt u dat dit uw eigen keuze is. (U heeft dit namelijk zelf gemaakt) Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Jean-Paul

Goed geregeld

Mijn pakket was niet geleverd, contact gehad en nu word er een nieuwe opgestuurd. Fijn dat het netjes opgelost word!

Fantastische mokken

Hele mooie gepersonaliseerde mokken besteld. Wordt een mooi kerstkado voor collega’s.

Foutje uitstekend hersteld!

Het shirtje van het bestelde beertje was helaas verkeerd bedrukt, kan gebeuren. Het is snel en keurig opgelost. Een winkel toont zijn service pas als er iets opgelost moet worden.

Goede service en snelle levering. Koektrommel ziet er mooi uit.

Leuke mokken, snelle levering.

Snel geleverd, prima product, zorgvuldig ingepakt.

Wij zijn heel tevreden over de website, de levering en het product. We zullen zeker vaker wat bestellen.

Hartstikke leuke knuffels

Wat een leuke knuffels zeg. Je kan er een eigen tekst op laten drukken. Dat heb ik ook gedaan. Netjes verpakt en snel geleverd! Top service! Ook leuke video’s op jullie site inzake uitleg over de knuffels. Ik zou hier zo weer bestellen :-) Ga zo door!

goede kwaliteit

leuk cadeau, origineel goede kwaliteit echt praktisch het was een succes

Superleuke trommel met eigen foto

Trommel besteld met een eigen foto erop. Snel geleverd en goede kwaliteit. De klantenservice is goed. Reageren direct en geven een goede oplossing.

Snel geleverd en ziet er top uit

Snelle levering en ziet er top uit

Beter dan verwacht!

Kwaliteit was erg goed, de knuffel is ook snel bezorgd! Ben heel tevreden.

Ik vond de mok icl verzenden redelijk prijzig. De mok is erg mooi, netjes en snel geleverd.

Prima eerste ervaring

Snelle keurige levering met goed product. Voldoet aan het getoonde op de website.

ben zeer tevreden

Het pakje was goed verpakt en zoals aangegeven kwam het pakje precies op tijd

Zeer goed.

Snelle en goede levering.

De beker was makkelijk besteld en snel bezorgd!

Leuke website, veel keus, snel geleverd. Top, ben heel tevreden

leuke winkel voor persoonlijke hebbedingetjes

makkelijke website om te bestellen, bestelling super snel geleverd. Top !

Kwaliteit, afhandeling, snelheid, zijn super!

Zeer tevreden! Kan het iedereen aanbevelen! Een kleine tip: kleuren zouden iets mooier kunnen.

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!