Prima website

Mooie beker, snel geleverd

Prima en snelle service

Goed geregeld

Het kwam eerder dan verwacht binnen

Het pakketje kwam eerder binnen dan ik verwacht had.

Niet helemaal tevreden.

Helaas kwam mijn pakje veel te laat. De eerste zending was spoorloos. Voor de tweede keer door jullie opgestuurd. Die kwam keurig aan, maar helaas te laat voor hetgeen het bedoeld was. Wat is er met de eerste zending gebeurd??? De service door jullie was na het appen en bellen echter prima.

Beste Jos, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas is er met uw zending inderdaad van alles bij DHL verkeerd gegaan. De eerste zending is bij DHL kwijt geraakt waardoor deze niet is bezorgd, vervolgens hebben wij een nieuwe zending voor u bedrukt en verzonden en deze zending had een sorteerfout waardoor deze 1 dag langer onderweg was. Wij hebben verschillende keren contact met u gehad via e-mail, telefoon en whatsapp. Wij hebben ons best gedaan het probleem z.s.m. voor u op te lossen. U gaf aan dat u over ons tevreden was. Jammer dat we dan toch maar een 4 krijgen :) Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Super snel geleverd.

Ik vind de bekers erg mooi en super snel geleverd ! Zeer tevreden !

Heel mooi

Heel mooi

Leuk, goede kwaliteit!

En heel snel verzonden! Top!

Happy with purchase.

Fast delivery and good quality products.

Snelle levering, product naar wens zoals op de afbeelding

Zie boven

Snelle accurate service en prima kwaliteit.

Zeer tevreden over de bestelling

Ik ben zeer tevreden over de bestelling.

Mooi kwaliteit product!

Tis altijd afwachten wat je binnenkrijgt Maar de beker is precies zoals werd aangeboden op de site en van degelijke goede kwaliteit. Dochtertje gaat een leuk ,blijvend bedank cadeautje geven aan haar juf.

Snelle levering.

Snelle levering. Niets op aan te merken.

Goed en verzorgd geleverd.

Duidelijke site . producten goed en verzorgd afgeleverd.

Top cadeautjes snelle levering

Cadeautjes zijn snel bezorgd en we zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de presentjes.

Ik had een koektrommel met foto besteld en met spoed aangevraagd. Ik had alleen niet gezien dat deze niet op voorraad was en dus niet met spoed geleverd kon worden. Ik kreeg hier netjes een mailtje over en kon een andere uitzoeken of mijn geld terug krijgen. Super fijn, want doordat zij mij erop wezen had ik toch optijd mijn cadeautje (andere uitgekozen) binnen.

prima!!

geweldige site.fantastische service!!

Snel en netjes

Bovenstaande

Nog niks ontvangen

Geen ervaring iets besteld betaald niks ontvangen

Beste Roos, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb inmiddels verschillende keren contact met u gehad. Helaas heeft uw zending vertraging opgelopen bij DHL. De zending is een week onderweg geweest. Omdat u gekozen heeft voor 4-6 werkdagen viel de bezorging gelukkig nog net hier binnen. Jammer dat u alleen de beoordeling niet wilt aanpassen en nu niet meer reageert op ons contact. Met vriendelijke groet Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Snelle levering, goede prijs en leuke spullen

Mooi afgewerkte mok binnengekregen. Ondanks dat ik voor budgetverzending had gekozen, was het pakket snel geleverd.

ziet er erg leuk uit!

Snelle aflevering mooi werk

Superblij!!!

Ik had een flink aantal mokken besteld met foto en tekst en bedanktbriefjes. Alles kwam netjes op tijd en tekstueel helemaal in orde. Wel had één van de mokken een zware tijd achter de rug en kwam het gebroken aan :-) Ik heb gelijk contact opgenomen met Watzalikkopen en dezelfde dag nog hebben ze opnieuw dezelfde beker verzonden! Al met al een TOP-bedrijf!!! zeker een aanrader...

Had bekers besteld netjes optyd Ik kom zekers weer terug bij deze watzalikkopen

Hele fijne communicatie!

Ik heb een koektrommel met foto besteld, waar ik heel blij mee ben. Het ziet er mooi uit en de kwaliteit is goed. Het ging mis bij de DHL met de bezorging en daarover was veelvuldig communicatie. Het contact was fijn en er werd meegedacht. Kortom ik zou zeker nog een keer bestellen bij deze winkel.

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!