geweldig!

Ik had een mok laten maken voor het afscheid van de meester van mijn dochter. Was superleuk geworden, netjes geleverd binnen 2 dagen. Bedankt

Top.

Snelle levering en keurig uitgevoerd en verpakt.

Zeer correct!

Alles wordt van begin van de bestelling t.m het pakje wordt afgeleverd aangeven!

prima product conform afspraak geleverd

Leuke keuze ut artikelen. Uiteindelijk mooie mokken uit kunnen kiezen. Uitleg over wat er op de mok gedrukt wordt vond ik wat onduidelijk. Nu zaten er zowel aan de voor- als aan de achterkant de gevraagde naam. Geen probleem, want de kleinkinderen vonden het prima, maar het was niet wat ik gevraagd had.

Alles was naar wens.

Eerste keer bij deze web site. Mijn bestelling op tijd geareveerd. Bedankt

Hele goede service

Mijn eerste ervaring was heel goed en ik zal watzalikkopen.nl zeker aanbevelen aan brieven, familie ed. Snel en goed geleverd.

Goede bezorging netjes verpakt!!

Mooie fotokwaliteit, leuk cadeautje geworden!! Echt een aanrader!!

Snelle levering en super mooie mokken.

1 e x

Goedendag Ik heb een badlaken besteld ..jammer dat er geen levertijd bij gezet wordt . Weet nu niet wanneer het komt .. This een cadeautje..

Ziet er mooi uit en snelle levering

Snelle service binnen twee dagen top

prima geregeld

prima geregeld

Perfecte service!

Mooie bedrukte mokken! Goede kwaliteit en een snelle levering. Top service. Zeker voor herhaling vatbaar.

Perfect!

Alles was netjes, snel geregeld. Er zijn veel mogelijkheden. Snelle levering.

Snelle levering Mooie product Prijs goed

Fijne site

Snelle levering. goede communicatie.

Supersnel en mooi verzorgd

Ik heb een koektrommel en mok besteld en ik was aangenaam verrast over de kwaliteit van de print. Op de mok staat zelfs aan twee kanten de tekst en de foto. Alles werd snel en stevig ingepakt geleverd. De software om je eigen foto en tekst toe te voegen werkt heel gemakkelijk.

Mooie aankoop

Leuke beker, m’n Kleindochter is er super blij mee

Precies zoals op het plaatje

Beker met naam besteld en deze kwam snel binnen. Netjes verpakt.

Uitstekend.

Zeer nette afwerking op het product.

Prima product. Snel geleverd.

Ik heb twee keer een blik gekocht met een foto er op. Een keer weg gegeven met koekjes en een keer met foto’s. Leuk om te geven en de print was prima. Wel wat duur.

Enige nadeel was dat je geen voorbeeld zag van hoe je product eruit komt te zien. Dus het eas even afwachten. Maar de foto op de rolmaat was zoals ik het had ingestuurd.

Beste Ria, Bedankt voor uw beoordeling. Hier zijn wij erg blij mee. Als u het product in de winkelwagen heeft geplaatst kunt u het ontwerp terugkijken door op "Bekijk mijn ontwerp" te klikken. U kunt dan uw eigen ontwerp nog even extra controleren. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Mooi afgewerkt!

Snel en handig programma, snel geleverd en ziet er netjes uit!

Postief

Snel geleverd en netjes gemaakt

Super snel en perfect geleverd

Binnen 2 dagen bedrukt en geleverd super snelle service perfect

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!