Gepersonaliseerde onderzetters

Prachtig product en snelle levering

goede service

Fijn bedrijf

Leuke artikelen; reële prijzen en snelle levering

Snel en op tijd geleverd en van goede kwaliteit!

erg goede service!

Erg goede service

Alles snel geregeld

Snel geleverd en prima product.

Snel en goed verpakt .duidelijke site

Prima bedrijf om iets leuks te bestellen en vlot geleverd.

Goede kwaliteit snelle levering!

Leuk assortiment en snel geleverd. Het cadeautje viel goed in de smaak voor het zwemdiploma!

Snelle levering goed artikel

Goed geleverd snelle levering Keurige beker . Goed verpakt

Super leuke cadeautjes snelle levering.

Betaalbaar ,origineel snel in huis

Precies wat je hoopt te krijgen

Snelle levering Leuke gepersonaliseerde mokken Mooi ingepakt

Mooi product snelle levering

Voldoet aan verwachting. Snelle levering keurigverpakt

Snelle levering , prima resultaat , makkelijke site !

Snel geleverd , prima kwaliteit , lage prijs !

Snelle levering.

Het was perfect De beker met naam is mooi. Dank je wel.

Snelle goede levering, mooi verpakt!

Snelle duidelijke communicatie en actie.

goede ervaring

veel keus, overzichtelijke site, snelle levering.

Prachtig

Knuffelkonijntjes besteld als geboortecadeau uit naam van de voetbalvereniging. Naam van de baby voorop, logo van de voetbalvereniging achterop...super. Levering duurt een paar dagen..contact verloopt soepel en snel.

Mooie kwaliteit en super snel geleverd!

Super mooie mok

Altijd alleuke producten gehad waarvoor dank 10 geef ik nooit....niet persoonlijk dus

Precies waar ik om gevraagd heb,,, top service en was ook snel geleverd!

Perfecte service!

Wad de naa m van m ijn kleindochter vergeten in te geven. Snelle en prettigr reactie!

Onderzetters zonder nut

De onderzetters maken krassen op de lak van de tafel, zo hard als ze zijn. Waarom geen kurk of vilt eronder, in plaats van snoeihard hard board?

Beste Mathis, Bedankt voor uw beoordeling. Wij vinden het vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de onderzetters. Wij hebben bewust voor hardboard onderzetters gekozen omdat deze kwaliteit mooier is. Op de product pagina staat ook duidelijk vermeld dat het om hardboard onderzetters gaat. Omdat deze onderzetters glad zijn aan de onderkant kunnen deze juist niet krassen. Wij hebben bewust een foto van de onderkant van de onderzetters op de product pagina gezet zodat dit meteen duidelijk is. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

Leuke cadeau items

heel leuk dat je de beker met naam met snoepjes en ingepakt kan laten sturen. Mijn neefje sprong een gat in de lucht na het cadeautje via de pakketdienst!

Leuke veelzijdige site

3 op naam gestelde bekers besteld die op de afgesproken dag en tijd werden afgeleverd.

Goeie website, snelle service, maar helaas niet het verwachtte resultaat

De website is helder, de online editor werkt goed, het product werd snel geleverd, echter was de foto opdruk níet conform het ingediende ontwerp! Een klacht hierover werd helaas enkel beantwoord met de opmerking dat door het handmatige proces aanpassingen doorgevoerd konden worden. Opmerkelijk, want juist bij een handmatig proces verwacht je een controle. Als een opdruk niet geleverd kan worden zoals gevraagd, informeer de klant daar dan over i.p.v. gewoon te leveren. Als je online een ontwerp indient, ga je ervan uit dat het WYSIWYG is. Beetje jammer, want op deze manier niet voor herhaling vatbaar.

Beste T. Voerendaal, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben inderdaad direct bekeken wat er aan de hand is met uw bestelling. Wij hebben het eindresultaat direct vergeleken met het door u ontworpen bestand. Het eindresultaat wijkt een paar mm af met het digitale voorbeeld. Dit valt binnen de marge die nodig is om het product te bedrukken. Omdat het bedrukken met de hand gebeurd kan de bedrukking altijd een klein beetje afwijken vergeleken met het digitale voorbeeld. Het belangrijkste is dat het product alsnog netjes bedrukt is en dat er geen tekst / foto's van afvalt. Helaas kan ik het eindresultaat van de bestelling hier niet plaatsen vanwege de privacy, maar het eindresultaat is van uw bestelling is netjes. De tekst en de foto staan er helemaal op op een nette manier. Helaas kunnen wij niet voor het wegvallen van de afdruk/werkmarge uw bestelling opnieuw gratis bedrukken en versturen. Met vriendelijke groet, Jean-Paul

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!