Filters

9

Goed en snel geleverd

Mooie mok voor mijn kleindochter voor het behalen van haar A zwemdiploma besteld met de goed gespelde naam. Ze is er heel blij mee.

  • Aanbevelen? Ja
9

TOP

Had wat problemen met de levering van een cadeau. Dit heb ik gemeld via deze site. Zelfs op zondag kreeg ik gelijk antwoord. Naar wat heen en weer gemail probleem snel opgelost. Dankjewel voor de uitstekende service.

  • Aanbevelen? Ja
10

Correcte afhandeling!

Correcte afhandeling!

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel mooi product

Het artikel viel goed in de smaak bij mijn kleindochter. Alleen de levering viel wat tegen qua tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtige knuffel!

Hele mooie kwalitatief goeie en zachte knuffel! Daarbij een prachtige bedrukking wat ons cadeautje aan onze kinderen compleet maakte. Ze waren geheel ontroerd toen ze ze zagen. (Opa is recent overleden; foto toen hij ze knuffelde met de tekst: een knuffel van opa)

  • Aanbevelen? Ja
10

Erge leuke dingen

Leuk cadeau en goed ingepakt

  • Aanbevelen? Ja
3

Niet ok, duurde lang pakket geleverd werd en was dan beschadigd en stuk, niet tevreden !.

Niet tevreden !. Pakket beschadigd en stuk, jammer de jarige teleur stellen zonder kado. Heel jammer !

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Yentl, Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling. Zodra wij van u te horen hebben gekregen dat de bestelling kapot is geleverd hebben wij direct contact met u opgenomen met de optie om de bestelling gratis opnieuw te bedrukken en te versturen. Helaas bent u van mening dat het onze schuld is dat de bestelling kapot is geleverd. Wij vinden het erg jammer dat u niet begrijpt dat wij afhankelijk zijn van de bezorgers. Helaas wilde u niet de volgende dag de bestelling gratis opnieuw ontvangen. Wij hebben uw bestelling geannuleerd en het geld naar u terug overgemaakt. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

10

Super

Ik heb al vaker ‘n mok hier besteld super service en niet duur

  • Aanbevelen? Ja
8

De koektrommel was snel klaar en was mooi

Goede service!

  • Aanbevelen? Ja
8

Prijs kwaliteit en service is prima.

Vlotte afhhandeling

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima

Snelle levering en super mooie zachte knuffels

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Snelle levering en koekdoos naar wens uitgevoerd. Erg leuk.

  • Aanbevelen? Ja
5

Levering niet op tijd

Ondanks dat ik extra heb betaald om het cadeau binnen 1 à 2 werkdagen te ontvangen, is het te laat binnen gekomen op het leveringsadres.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Mario, Wij vinden het vervelend om te lezen dat u de bestelling niet op tijd heeft ontvangen. Ik zie alleen wel dat u onze verzendmethodes verkeerd heeft begrepen. U heeft namelijk gekozen voor VERZONDEN in 1-2 werkdagen. Dit betekend dat het in 1-2 dagen bij ons de deur gaat. Wij melden bewust niet bezorgd in 1-2 werkdagen omdat wij afhankelijk zijn van de bezorgers van PostNL en DHL. Wij kunnen bezorging in 1-2 dagen niet waarmaken, daarom adverteren wij hier niet mee. Verzonden in 1-2 werkdagen kunnen wij wel waarmaken. Vandaar dat wij ook hier mee adverteren. Ik heb ook contact met u opgenomen via e-mail. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

8

Prima

Zondag besteld, dinsdag in huis, keurig verpakt. Wel jammer maar 1 afmeting mok , had m liever kleiner gehad. Nogal zwaar zo en met Senseo koffie halfvol!!

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekend

mooi verpakt, leverbaar volgens afspraak,

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima product, prima geleverd.

Geen lastige opdracht, lijkt mij, deze door mij bestelde handdoek met opdruk. Niet razend snel geleverd, maar gewoon goed op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima,produkt voldoet aan de verwachting, vlotte levering

Zie bovenstaande

  • Aanbevelen? Ja
10

conform onze verwachtingen.

perfect afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfectie dienstverlening

Mijn bestelling is heel goed in behandeling genomen en afgerond. De mail wisseling verliep makkelijk en snel. De bestelling was op tijd binnen. Vriendelijke en behulpzame medewerkers.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer behulpzaam

Goed klantcontact. Correcte levering. Artikel voldoet aan de verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top geregeld!

Unieke cadeau, netjes geleverd

  • Aanbevelen? Ja
6

Niet op tijd

Ik heb 8,95 verzendkosten betaald, met spoed. Deze het weekend besteld, dan mocht ik hem toch woensdag verwachtten? Mijn zoon was die dag jarig, helaas kwam de beker vandaag, donderdag. Dat voldeed niet aan mijn verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Esther, Bedankt voor uw e-mail. Het is helaas altijd vervelend als een bestelling langer onderweg is. Helaas heeft u alleen de spoedmethode verkeerd begrepen. Op onze website staat duidelijk vermeld dat de bestelling in 1-2 dagen bij ons de deur uit gaat. Wij zeggen bewust niet dat de bestelling in 1-2 dagen wordt bezorgd. Wij zijn namelijk volledig afhankelijk van PostNL en DHL. Hierdoor kunnen wij nooit garanderen wanneer een bestelling wordt bezorgd. Wij kunnen wel garanderen dat de zending in 1-2 dagen bij ons de deur uit gaat. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

2

TOT NU TOE PUUR SLECHT!!!

SLECHT TOT NU TOE,IK MOET MIJN BESTELLING-(WAT GELIJK BETAALD IS)-NOG ONTVANGEN,DUS MIJN BEOORDELING IS SLECHT!!!!-

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Theo, Wij zijn gelijk voor u gaan kijken wat er aan de hand was. Uw bestelling is op vrijdag verzonden en vervolgens is deze door DHL helaas niet gelijk verwerkt. De bestelling is een aantal dagen later wel bij u bezorgd. Helaas krijgen wij vervolgens alleen geen reactie meer van u. Wij hadden graag nog even van u gehoord of het inderdaad allemaal is opgelost zoals DHL aangeeft. Met vriendelijke groet, Jean-Paul Watzalikkopen.nl

10

Heel erg tevreden!

Geleverd product voldoet geheel aan de verwachting, snel geleverd en betaling via After Pay verliep naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
9

Heel goed

Prima service ..heel snel

  • Aanbevelen? Ja

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd