Alles mooi gedrukt, keurig op tijd geleverd

Top bedrijf, waar je van op aan kunt!!

Het bestelde product is top! Mooi afgewerkt en snelle verzending. Aanrader!

Ik heb twee a diploma bekers gekocht ze zien er fantastisch uit

Zeer fijne ervaring met deze websop!

Ik had mijn bestelling al geplaatst en de volgende dag besefte ik dat er 1 mok tekort is besteld. Geappt met de winkel en direct werd er een extra mok geregeld, die ook nog eens op tijd kwam met mijn voorgaande bestelling! Kreeg via de app een betaallink. Vriendelijke medewerker en vlotte afhandeling. Mooie service!

De bestelde mok is snel geleverd, goed verpakt voor het vervoeren en heel leuk ingepakt als cadeau.

Volgende dag bezorging

Top,

Moest iets weten over mijn bestelling, kreeg snel antwoord via de mail. Mijn vraag over de 2x verzendkosten van het totale pakket moet helaas nog wel worden beantwoord, Maar naar ik denk zal ik daar zeker nog antwoord op krijgen, en de bestelde bekers zien er onwijs leuk uit, een pracht kado voor mijn collegae

Mooi resultaat en snelle service!

Zeer tevreden! De opdruk op de beker ziet precies zoals gehoopt uit! Fantastisch! Snelle levering. Maar de beker was gebroken door vervoer. Na een mailtje met foto van de gebroken beker, kreeg ik direct reactie en de volgende dag al een nieuwe geleverd.

Erg leuk cadeau!

Leuk cadeau!! Alleen de verpakking en het inpakken + kaartje (waar je extra voor betaalt) waren niet zo netjes. Het cadeau paste niet goed in het doosje en alles was vervrommeld. Dat was alleen jammer.

Goed? Nee. Geniaal

Exact wat ik bij het product gedacht had, keurig optijd binnen en mooi verpakt. In groep acht zou je een sticker van de docent krijgen voor perfect werk!

Perfecte kwaliteit en supersnel geleverd.de site zou iets duidelijker kunnen.

Snelle en goede service

Zeer trvrey

Makkelijke website, leuk aanbod en heel blij met mijn persoonlijke cadeau voor mijn schoonvader, rolmaat met foto.

Goed verpakt

Tekst op de mok klein,had wat groter mogen zijn

Perfect!

Doordat mijn bel het weer een keer niet deed, moest ik eigenlijk naar het afhaalpunt, maar ik heb tóch een andere bezorgafspraak kunnen maken. Dáárom duurde het zo lang voor er een reactie van mij kwam. De kwaliteit van de mok met opdruk, is weer -of eigenlijk nog steeds- als vanouds. Snelle verwerking en verzending, zodat ik binnen een week de mok binnen kreeg.

Goed.

Wat een geweldige mooie kwaliteit en ziet er top uit!

Prima ervaring bij deze aankoop

We hebben een leuke beker laten maken. Het resultaat ziet er goed uit. Ik heb ook vooraf nog even app contact gezocht omdat ik een vraag had. Hier is ook snel en duidelijke een antwoord op gekomen.

Super snel!

Super snelle levering!

Perfecte site, makkelijk te bestellen en zal zeker in de toekomst weer bestellen

Zie. Boven

Makkelijk te ontwerpen, super snel geleverd

Professioneel

Goede snelle service

Vlotte afwerking en het ziet er mooi uit!

Vlotte verwerking en het ziet er mooi uit!

Over Watzalikkopen.nl

De webshop met cadeaus voor elke gelegenheid!