Bij de montage helaas iets niet goed gemonteerd maar daarna top opgelost.

Na montage liep helaas de autogordel niet goed meer. Er wordt dan door Fleetaccess zo snel mogelijk een afspraak gemaakt om het probleem te verhelpen. Het bleek dat een plastic onderdeel niet goed bevestigd was. De reparatie wordt dan als service bij het huisadres uitgevoerd. Mvrgr Bert

Beste Bert, Dank voor jouw mooie review. Hier baalden we natuurlijk ook van. Het is aan ons om het dan zo snel mogelijk voor je op te lossen. Fijn om te horen dat, dat naar tevredenheid snel is gedaan. We zien je graag weer bij ons terug! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Prima geregeld en netjes weggewerkt

Prima geregeld en goed weg gewerkt

super tevreden zoals altijd

altijs goed geregeld vooral super dat ze op locatie komen

Goede werkzaamheden

Bijzonder tevreden!

Op fijne locatie (waar ik rustig kon doorwerken achter mijn laptop) in Amersfoort werd ik prettig ontvangen, goed voorzien van koffie, etc. Belangrijker echter is dat ik met respect heb gezien hoe de monteur zijn werk deed, heel netjes, mij goed informerend en ik zou bijna zeggen "met passie". Ook het traject van eerste contact naar offerte tot het ontvangen van de factuur is prima verlopen. Dankuwel!

Beste Wim, Goed om te horen dat alles van a tot z naar tevredenheid is bevallen. Zo zien we het graag! We zien je natuurlijk graag weer bij ons terug. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Alles klopte

Uiterst prettig goed geholpen

Ben er goed geholpen en er is zeker mee gedaan dan nodig was en dat noem ik nou professioneel top bedrijf zeker een aanrader.

Beste Thomas, Dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Professionele club met hoogwaardige apparatuur

Tijdens de oplevering van onze nieuwe Stelvio gaf Fleetacces in no-time een prima offerte af. Binnen een week werd de apparatuur er thuis in gemonteerd! Perfecte service!

Super goed geregeld

Op zeer korte termijn geholpen. Zeer overzichtelijk en duidelijk

Voortreffelijk

Het inbouwen van mijn autoalarm ging voorspoedig volgens de afspraak die er gemaakt was op het adres in Amersfoort. Het is vakkundig ingebouwd en kan het iedereen aanraden om door Fleetaccess te laten inbouwen. Jan Bohmer Nieuwegein

Beste Jan, Fijn dat alles goed is verlopen! Dank voor de mooie review en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Er kunnen nog wel wat stipjes op de i bij.

Snelle bestelling, snelle afspraak voor inbouw. Mooi dichtbij. Echter bij het brengen van de auto was de monteur er (nog) niet. Bij ophalen geen uitleg over de werking. Achter camera maakte opname van de achterbak ipv de weg achter. GPS werkte niet. Allemaal wel weer te herstellen (dat van de GPS moet nog) maar is een tikje slordig allemaal. Gewoon alles voor de klant even netjes instellen, controleren en even uit eigen beweging even een korte uitleg zouden de stippen op de i zijn geweest. De installatie zelf is technisch heel netjes gedaan. De aftersales service is uitstekend. Werd binnen een uur gemeld na een probleem melding over de GPS per mail. Dat is keurig.

Beste Anton, Natuurlijk betreuren we deze gang van zaken en dit past zeker niet bij onze normale werkwijze. Wij gaan alsnog ons best doen om deze puntjes op te lossen voor jou, zoals het vanaf het eerste moment al de bedoeling was. Dank voor de review, ook wij kunnen nog dingen leren. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

goed,volgens afspraak

netjes gemaakt en volgens afspraak

Uitstekend service

deskundig bedrijf

Wegens eerdere inbraak in mijn bedrijfsbus heb ik begin november een alarm inclusief inbouw besteld. Wegens een foutje in de communicatie heb ik daar een aantal dagen daarna nog even achteraan moeten bellen voor de planning. Door overmacht (monteur met corona) is de inbouw 2 keer uitgesteld waarbij ik wel de optie had om het alarm op korte termijn in een andere vestiging in te laten bouwen. Het inbouwen is heel professioneel gedaan, inclusief een duidelijke uitleg over de werking van het alarm en wat ik moet doen als de batterij van de afstandbediening leeg is. Ondanks het eerdere communicatiefoutje ben ik zeer tevreden over Fleetaccess.

Beste Perry, Dank voor de mooie review en jouw begrip voor de situatie! Goed om te horen! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Zeker een aanrader

Goede voorlichting gekregen vooraf aan de telefoon. Maken van de afspraak ging ook soepel. Monteur had van te voren nog gekeken of mijn garage voldeed. Ik dacht van wel maar dat was toch niet het geval dus op locatie nog plek voor de inbouw van klasse 5 systeem. Super vriendelijk geholpen!

Beste Henk, Dank voor de positieve review! Hier doen wij het voor. Graag tot een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Van eerste contact tm complete inbouw, alles volgend verwachting

Eerste contact met klantenservice; vriendelijk en heel duidelijk. Afspraak maken op huis adres erg gemakkelijk. Inbouw; vlot en ook vriendelijke uitleg aan het einde van de wewrkzaamheden.

Beste Yuri, Goed om te horen! Dank voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Snelle en goede service

Duidelijk afspraken en voorlichting , zeer vriendelijk .

Werkt snel, netjes, vriendelijk en goede uitleg.

Aardige installateur / monteur. van de werkzaamheden niets te zien, alles goed weggewerkt. Duidelijke toelichting en instructie.

Voortreffelijk geholpen door Nico

Nico heeft het keurig geplaatst in mijn auto. Werkt 100%.

Beste Gerard, Dank voor de mooie review! Wij zullen onze collega Nico op de hoogte brengen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Nette en snelle service

Vorige week contact gehad met vriendelijke medewerker en week erna al perfect alarm geplaatst. Zeer kundig en vriendelijk geholpen door Fleetaccess!! Zeker een aanrader

uitstekend geholpen

Snel geholpen met een SCM3 alarm, montage ging sneller dan vooraf aangeven (2,5 ipv 4u), daarna duidelijk uitleg door erg vriendelijke medewerker.

Product werkt naar behoren en uitgevoerd volgens afspraak.

Vanaf het eerste contact was de communicatie zeer goed. Afspraak en planning verliepen soepel. De locatie werd afgesproken en de monteur was keurig op tijd en begon direct na het voorstellen aan de werkzaamheden. De installatie en het oplossen van een storing die optrad is naar mening zeer goed afgehandeld. In overleg met de specialisten werd het probleem goed opgelost en werkt het alarm nog steeds naar behoren. Wij zijn er zeer tevreden over het product en montage.

Beste Wim, Dank voor de mooie uitgebreide review, hier doen we het voor! We zien je uiteraard graag weer bij ons terug. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Goed geholpen en nette inbouw

Goed geholpen in het eerste contact door Chris. Afspraak gemaakt en alles bij Fleetaccess netjes ingebouwd. Niks op aan te merken!

Dank voor de mooie review Patrick. We zien je graag weer bij ons terug! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Goede service,

Eenvoudig afspraak gemaakt en goede faciliteiten. Duidelijke uitleg betreffende de verleende services

Dank voor de review Hans! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Alles perfect geregeld

Alles na wens kon er op wachten.