Goed service

Binnen 1dag alarm in camper ingebouwd, duidelijke instructie en gode werking.

Snelle en goede service

Fijne service, snel geholpen, goede prijzen!

i ster is 1 ster teveel

bedrijf met mooie beloftes,maar maakt het niet waar,monteur heeft haast en vergeet een draad te monteren,dus 6mnd ellende,ook de reserve moteur had alleen mooie praatjes maar loste het niet op.Wel de importeur cliffort zag na 5 mn draad vergeten,deze heeft het in orde gemaakt geen aanbeveling om met fleetacces zaken te doen,ook na telofonische meldingen van deze fout kreeg ik van de adviseur de tip gebruik dan maar de sleutel ipv cv systeem,ook dit gaf een lege accu na uren in de nacht knipperen

Beste heer Swiebel, Zoals eerder aangegeven is het vreemd dat u aangeeft ‘6 maanden ellende’ te hebben gehad. Uw voertuig is door ons ingebouwd d.d. 2 oktober 2020. Wij ontvangen van u de eerste melding juni 2021. Dit is 8 maanden na inbouw van het systeem. Vrijwel direct hebben wij daarop actie ondernomen. U gaf aan uiterlijk 2 juli een service afspraak te willen i.v.m. uw geplande vakantie. Donderdag 1 juli was voor u prima. Samen met de leverancier maken wij met u een afspraak op donderdagmiddag 1 juli. U wilde dit niet en wenste een afspraak na 28 juli, wanneer u terug zou zijn van vakantie. Erg discutabel als u al ‘6 maanden in de ellende zit’. Vervolgens maakt u ons bedrijf openbaar en bij ons intern op allerlei manieren zwart. U komt erg dreigend over. Wij hebben u aangeboden het systeem te verwijderen en u de volledige kosten te crediteren. Dit wilde u niet. We weten daarom niet hoe we u wel tevreden kunnen stellen. Al met al vinden we het een erg vreemde en vervelende manier van communiceren, gelukkig is dit voor ons vrij bijzonder te noemen en daarbij totaal niet passend bij onze werkwijze. Met vriendelijke groet, Maganement – Fleetaccess B.V.

de camera's zijn netjes ingebouwd

1 puntje ik heb een klein rammeltje in de achterklep als ik deze dicht doe, waarschijnlijk zit er een kabeltje los of een kabelschoen die tijdens montage er in is gevallen.

Beste Michiel, Dank voor jouw review. Neem even contact met ons op, dan losse we dit uiteraard snel voor je op! Met vriendelijke groet, Aftersales | Fleetaccess

Goede snelle service

Peilzender binnen 1 half uur geinstalleerd en klantvriendelijk

Goede informatie en efficiente service

Goede telefonische info en snelle service en uitleg op inbouwlocatie

Snelle nette inbouw, fijn personeel

Inbouw van klasse3 alarm in mijn BMW, afspraak snel gemaakt, kundig personeel, inbouw duurde niet te lang, alles top geregeld

Beste Alex, Dank voor jouw mooie review. We wensen jouw veel mooie en veilige kilometers in de prachtige BMW. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Prima voorbereiding, mail en bevestiging per mail. Jammer dat t week uitgesteld werd. Prima uitleg vt systeem.

Beste Marc, Dank voor uw mooie review. We zijn ons er inderdaad van bewust dat door vervelende omstandigheden een aantal afspraken verzet moesten worden. Ons excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Professionele personeel

Alarm is netjes en snel geplaatst en voldoet aan mijn wensen!

Prima geregeld en goed advies

Alles was goed geregeld en duidelijk. de monteur was netjes op tijd. In de aanvraag voor het alarm goed advies gehad, wat zelfs voor kosten besparing zorgde

Niets op aan te merken. Op tijd, alles was zoals beloofd en goede service.

Professionele en betrouwbare partner

Gaan voor kwaliteit, denken met de klant mee.

Goed geholpen

Super service, komen afspraken na en goede uitleg!

Top bedankt voor de service

Komt afspraak na, uitstekend service, vriendelijk goed kwaliteit. mvg, S. Fis

Goede installatie van alarm, prettige ervaring

Goede installatie van alarm, prettige ervaring

Goede service en vriendelijke monteur

Alles is netjes verlopen , van offerte tot inbouwen van het alarm . Alleen het alarm bij openen lijkt het net of die af en toe slecht verbinding maakt ( alarm gaat er dan niet af na het openen) misschien een extra antenne versterker of zo ?

Beste Daniel, Dank voor jouw review. Dit lossen we natuurlijk graag netjes met jou op. Neem even contact op met het hoofdkantoor via 088 0123 300 voor het maken van een afspraak. Alvast dank voor de reactie. Met vriendelijke groet, After sales | Fleetaccess

Prima, deskundig en prettige uitvoering van de werkzaamheden.

Goede en adequate service, prima monteur ter plekke met uitstekende expertise. Ook na de installatie en ingebruikname goed en prettig contact aangaande vragen en nakomen afspraken. Voor mij een 10 .

Beste Jack, Goed om te horen dat alles naar wens is bevallen. We zien u graag weer bij ons terug. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Zoals altijd goed

2e auto door Fleetaccess laten voorzien van km registratie. Werkt perfect

Beste Hans, Dank en graag tot ziens bij de 3e auto ;) Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

uitstekende service

snel en duidelijke advies/service

Beste Peter, Goed om te horen en veel veilige kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Goede vlotte inbouw!

Keurig te woord gestaan en passende oplossing geboden. Een week later volgens afspraak ingebouwd.

Beste Romano, Dank voor jouw beoordeling. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

positieve ervaring

werkzaamheden correct uitgevoerd. goede voorzieningen voor wachtende klanten. uitleg ingebouwde alarm zou iets duidelijkr mogen

Ben content met de behandeling zoals je verwacht. Maar er is toch een maar!

Kreeg problemen met snelheids regelsysteem ongeveer een 1,5 week na het inbouwen van het alarmsysteem, zoals EDC controlelampje ging oplichten op het dashboard wat resulteerde problemen met start/stop - cruis control en het starten van de auto zonder de koppeling in te trappen wat eigenlijk de veiligheid in het geding brengt. Nadat het EDC controlelampje oplichten contact opgenomen met dealer i.v.m. garantie. Afspraak dat deze uitgelezen moest worden nadat deze was uitgevoerd kwam de dealer tot de conclusie dat de storing was ontstaan na het inbouwen van het alarm. Kosten €105,= Direct afspraak gemaakt met Fleetaccess en problemen vermeld wat er aan de hand is. Naar Nuenen gereden controle uitgevoerd door monteur die ook had geïnstalleerd en die kwam tot de conclusie dat de draden waar hij ze mee had aangesloten los had gehaald en apart ernaast had gelegd, en weer aangesloten. Daarna deed de auto het zonder problemen zoals ik verwachte! Mijn vraag is hoe kan dit, wordt er wel de goede bekabeling gebruikt? Hier is toch sprake van inductie beïnvloeding wat ongewenst is. Ik mocht zo de auto meenemen hoefde geen kosten te betalen wat ik achteraf raar vond m.a.w. de dealer had dus gelijk en dus had het reëler geweest om toch de kosten die ik gemaakt hebt vergoed te krijgen.

Snel en goed geholpen

Kundige mensen die weten wat ze doen.

goed geadviseerd en snel geregeld met duidelijke voorwaarden

ik ben goed geadviseerd over de mogelijkheden. Afspraak en installatie waren snel geregeld en inbouw verliep goed.

TOP

Ivm keyless entry zijn de sleutels beveiligd en gecertificeerd. Ik kon snel terecht en ben super geholpen. Top service !