Van begin tot einde een goede ervaring met fleetacces. Fijn te woord gestaan en snel en vakkundig geholpen met het inbouwen van een Bearlock versnellingsbak beveiliging.

prima snelle service.

Goed en snel geregeld

Vriendelijk en professioneel!

Al meerdere keren gebruikt gemaakt van Fleetacces. Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg en er wordt netjes gewerkt!

Net bedrijf wat goed en nauwkeurig werkt.

Mooi en net bedrijf waar zorgvuldig gewerkt wordt. Alleen jammer dat als je contant wilt betalen dat ze dan 6 euro stortingskosten berekenen. Op een bedrag van 1000 euro vind ik dat een beetje jammer.

Inbouw van het alarm ging goed. Prima locatie. Helaas jammer dat de software update niet in orde was. Hierdoor moest er een 2e afspraak gemaakt worden. Dit kon gelukkig bij mij thuis. Echter ook toen, zijn er enkele pogingen nodig geweest alvorens de update lukte. Alles bij elkaar meer dan de dubbele tijd nodig gehad, dan dat er gepland was. Compliment voor de monteur. Alles keurig ingebouwd en afgewerkt. Hij kon er niets aan doen dat de update niet goed ging.

Te duur en te waardeloos

Waardeloos systeem laten inbouwen voor teveel geld. Daarnaast meerdere keren ervoor bij de garage gestaan inclusief afslepen. Dus nog meer geld kwijt, en het mooiste is nog dat het nog meer geld kost om het er weer uit te laten halen! Ook nadat ik heb aangegeven wat het probleem is. Nooit doen, als je een alarmsysteem wilt zoek even verder. Bij mij gaat het vandaag gelukkig eruit, hopelijk een stuk minder frustratie.

Goede after sales service

De peilzender van mijn BMW was stuk. Dit werd snel en vakkundig onder garantie gerepareerd. Bart was zeer vriendelijk en hulpvaardig.

Keurig geholpen

Keurig geholpen en instructie ontvangen

Klasse 3 alarm snel in vakkundig ingebouwd.

Offerte was duidelijk en scherp. Alarm is geheel volgens afspraak ingebouwd. Monteur heeft de werking duidelijk uitgelegd en tips meegegeven. Al met al zeer tevreden over Fleetacces.

Van begin tot einde een goede ervaring.

In mijn auto moest een alarmsysteem worden ingebouwd. Via internet een bedrijf gezocht. De website info was duidelijk dus gemaild voor een prijsopgave. Snel teruggebeld en via offerte, inbouw op lokatie en toesturen van het certificaat is alles vlot en keurig verlopen.

Zoals altiid zeer tevreden

Zeer tevreden contact is snel en goed

Zeer klantgericht, deskundig en duidelijk. Na montage van mijn alarm een heldere uitleg. Prijtech interessant.

Perfect!

Mooi bedrijf met prima producten en een professionele aanpak en uitvoering!

De mannen werkt correct en netjes Ze waren goed en vakkundig

Klantvriendelijk en professioneel

Carkit is heel netjes ingebouwd, geen draadje te zien. De carkit is fijn, kreeg netjes uitleg hoe alles werkt. Zeer tevreden over het resultaat. Veilig bellen in de auto is belangrijk. Dit bedrijf is zeker aan te raden! Ze zijn Professioneel en erg klantvriendelijk.

Zeer goed behandeld, erg tevreden.

Op locatie prima geregeld.

Fijne medewerker met verstand van zaken en aandacht voor het voertuig.

Attent, zorgvuldig, vriendelijk en snel bereikbaar maken beloften waar

Heb deze jongens pas leren kennen, maar goed, betrouwbaar en nuttig! bedrijf

Supersnelle service en super kwaliteit

Praktijk 10

Alles perfect, maar afspraak maken kan veel beter. Naar mijn idee gaan er meerdere personen over een afspraak maken. Kijk eerst 100% naar de mail en verstuur hem dan. Verder alles 100%

Heel erg tevreden!

Leveren goed werk

Na het maken van een afspraak bleek ineens dat getoonde internet prijzen vanaf prijzen waren en dat het nota bedrag met 150 euro werd verhoogd, heel bijzonder.

Goede prijs kwaliteit

Na wat gezocht te hebben op internet inzake autoalarm bij Fleetacces. Duidelijke info gekregen en afspraak gemaakt. Super ingebouwd!! Ook de monteur was terzake kundig, was op tijd en klaarde de inbouw volgens afspraak.

Prima dienstverlening, kundig, vriendelijk.

Goede planning, betrouwbare afspraken en vakkundige inbouw.

Zeer tevreden over de geïnstalleerde dashcam.

De dashcam werkt uitstekend. Prima beeldkwaliteit. De werkzaamheden waren professioneel uitgevoerd en bovendien snel.