Prima dienstverlening, kundig, vriendelijk.

Goede planning, betrouwbare afspraken en vakkundige inbouw.

Zeer tevreden over de geïnstalleerde dashcam.

De dashcam werkt uitstekend. Prima beeldkwaliteit. De werkzaamheden waren professioneel uitgevoerd en bovendien snel.

Alarm heel netjes ingebouwd en werkt goed

Prima georganiseerd en alles netjes verlopen

Na goede duidelijkheid over het installeren van het alarmsysteem werden alle afspraken vakkundig nagekomen en het alarmsysteem door een ervaren medewerker op locatie ingebouwd

Goede kwaliteit

Heel vriendelijk en kundig personeel. Tijdens het wachten kun u een heerlijk kopje koffie drinken. Dankzij het gratis internet kun u gewoon werken terwijl u wacht op de voltooiing van de installatie van het alarmsysteem. Een dikke plus

korte lijnen mbt afspraken

Afspraken worden keurig nagekomen. Korte lijnen met onze lijnmanagers om uitval monteurs door inbouw te beperken

Professioneel , Vriendelijk en efficient

Zis Boven

Keurig en correct.

Goed!

Meedenkend, snel en correct

Mooie samenwerking in oplossing. Snelle response en zeer correcte afhandeling aan huis. Top medewerker die installatie deed

Goed advies en keurige inbouw van het alarm

Een snel en goed advies, een nette prijsstelling gevolgd door een keurige inbouw van het alarmsysteem.

Nog geen 1 ster waard

29-06 bestelling geplaatst. 3-7 DHL track & trace code ontvangen, DHL kan de zending niet vinden met de ontvangen tracking code. Tot op de dag van vandaag 7-7 nog steeds geen levering. Contact met klantenservice is onmogelijk, wordt niet gereageerd op e-mails en telefonisch krijg je altijd te horen dat alle medewerkers druk zijn. Kortom, oplichting. Niet intrappen en zeker niet bestellen, zonde van de centen

Beste heer van Hesteren, dank voor uw beoordeling. Onze excuses voor het ongemak en wij hebben het direct bij DHL uitgezocht. Het lijkt erop dat DHL het pakketje is kwijtgeraakt op de lopende band of niet goed heeft gescand. Wij gaan vandaag een nieuwe poging wagen. Om u tegemoet te komen willen wij de levering kosteloos doen. U kunt hiervoor contact opnemen via de email. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Fleetaccess B.V.

Brandon, chapeau!

Uitstekend!

Prima advies, alles volgens afspraak en keurig ingebouwd

Prima advies over alarm systeem. Alle afspraken nagekomen en keurig ingebouwd. Tevreden!

top

keurig alles tot in detail geregeld. Op de hoogte houden van de routing van A tot Z. De volgende dag al het SCM alarm- certificaat per mail en aanmelding voor het volgsysteem aan de meldkamer. Super geregeld allemaal.

Beste M. de Vos, Dank voor deze mooie review. Fijn dat alles snel en goed geregeld is tijdens en na de beveiliging va jouw voertuig. Graag weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Prima nette inbouw van mijn alarm, heeft zijn nut nu al bewezen,

Mijn alarm klasse 3 werd keurig netjes ingebouwd met duidelijke uitleg en certificaat. Na een maand heeft het alarm zijn nut al bewezen, nadat inbrekers een gat in de bestuurdersportier van mijn BMW hadden gemaakt en de ruit naar beneden hadden gebracht, loeide het alarm luid en joeg de inbrekers weg. Helaas wel schade, maar mijn apparatuur zit nog in de auto!

Beste Richard, Hier doen we het voor! Zorgen dat het 'tuig' jouw mooie BMW laat staan inclusief het interieur. Dit was met een af-fabriek BMW alarm helaas niet gelukt. Dank voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Prima inbouw service

Inbouw station in de buurt, geheel volgens afspraak heeft de monteur de installatie ingebouwd. Niets van te zien en het alarm schakeld in bij het sluiten van de aut met de autosleutel. Jammer is wel dat je geen alarm signaal naar bv mijn mobiel gaat. Voorts is de aftersale ook prima.

Beste E.E.M. Pape, Dank voor jouw mooie review. Fijn om te lezen dat alles goed is bevallen. Let wel dat doormelding naar jouw mobiel zeker mogelijk is, maar dit altijd werkt i.c.m. een voertuigvolgsysteem. Hiervoor is een dataverbinding namelijk vereist. Mocht dit wenselijk zijn, kun je altijd contact opnemen met ons via 088 0123 300. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Fijn bedrijf!

Fijn bedrijf die met je meedenkt en goed communiceert. Hebben me snel geholpen en alles goed uitgelegd. Gewoon lekker down to earth. Alarm werkt naar behoren, maakt zeer veel geluid als die af gaat en op de originele sleutel aangesloten, dus ik ben blij!

Al het contact vanaf het informeren het maken van een afspraak t/m de gedane werkzaamheden zijn in een woord fantastisch

Duidelijke communicatie en kwaliteit

De communicatie was duidelijk en afspraak prima af te stemmen Werkzaamheden zijn prima netjes en snel uitgevoerd, waarna een duidelijke uitleg

Goed geholpen en netjes ingebouwd.

Nette ontvangst, kop koffie, goede wacht/werkplek en deskundig personeel.

Van eerste contact tot inbouw super geregeld.

Het advies aan de telefoon en het maken van de afspraak verliep zeer plezierig. Bevestiging en herinnering van de afspraak op locatie. Inbouw keurig uitgevoerd door zeer netjes werkende deskundige monteur die duidelijk de tijd nam voor een perfecte inbouw. Na installatie en betaling direct alle papieren keurig in de mail. Van top tot teen KLASSE !

Beste Robin, Dank voor jouw mooie review! Fijn om te horen dat alles naar wens is bevallen. We zien je uiteraard graag weer bij ons terug! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Klantvriendelijk en goede service

Geweldige service en klant gericht

Komen alles na, profesioneel, vakkundig en snel!

Slimme opzet zo op lokatie, snel en profesioneel. Aanrader!

FleetAccess heeft zijn zaakjes voor elkaar!

De inbouw van een klasse 2 alarm in mijn auto verliep goed. Zowel qua communicatie als qua uitvoering en uitleg. Weer een zorg minder!

Netjes geholpen en vakkundig gemonteerd

Netjes en vakkundig gemonteerd nette uitleg en vriendelijk personeel