Nette benadering bij aankomst, prima wachtruimte en vriendelijke mensen. Het product wat men levert is prima in orde en de wachttijd is korter dan ik dacht. Het alarm werkt goed, 1 opmerking: Ik vind dat het led lampje wat geplaatst wordt op het dasboard gezien moet kunnen worden vanaf de buitenzijde van de auto, nu zie je alleen als je in de auto kijkt een piepklein lampje. Dit vind ik een nadeel. Dit is een punt wat voor verbetering vatbaar is. Misschien kunnen ze er nog iets aan doen. Verder een goed bedrijf en aan te raden om je alarm in te laten bouwen.

Snel geregeld!

Binnen 2 weken een afspraak kunnen plannen, waar inbijt anderen minimaal 2 maanden moest wachten….

Prima en snel geholpen

Op vrijdag 28 oktober langs geweest bij de vestiging in Nuenen voor advies over het plaatsen van een alarm. Prima geadviseerd. Doordat er een afspraak was uitgevallen kon ik meteen 's maandags terecht. Het inbouwen van het alarm liep wat uit, waardoor ik pas halverwege de middag weer weg kon, maar door de prima wifi in de wachtruimte gewoon kunnen werken. Alarm prima ingebouwd en werkt goed, ook prima uitleg e.d. na het inbouwen. Ook prettig geholpen door vriendelijke mensen, zowel bij het advies als bij en na het inbouwen.

Professioneel, deskundig en vriendelijk personeel.

Een professioneel bedrijf die zijn beloftes nakomt. Een goede kwaliteit- prijsverhouding met deskundig en vriendelijk personeel.

Hele fijn club om mee te werken..!

Nu meerdere malen zaken laten installeren, zoals Blue Eyes, Alarmsystemen en Sportuitlaten.. Alle naar complete tevredenheid...!

Ze doen wat ze beloven

Telefonisch werden onze vragen goed en vakkundig beantwoord. Vervolgens was de afspraak snel gemaakt. Ook de uitvoering verliep volledig naar verwachting.

Beste CS, Dank voor de mooie en positieve review. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Heel goed geholpen

Op tijd en heel goed werk geleverd

Duidelijke uitleg aan de telefoon. Vriendelijke en kundige monteur. Goede service en inbouw gewoon thuis in onze eigen garage!

snel en goed geholpen.

Prima service geboden. Mijn 1e telefonisch contact gaf mij een prima gevoel. Meteen een afspraak gemaakt voor de inbouw van klasse 3 alarm. Inbouw tot grote tevredenheid verlopen. Prima wachtruimte met heerlijke koffie !

Vakkundig en heldere communicatie

Zeer goede ervaring, vakmensen met juiste kennis & kunde en duidelijke communicatie.

Van offerte tot aflevering vriendelijk en top geregeld.

Duidelijk snel en vriendelijk.

Goede service nu nog lunch

Mijn verblijf van 8.30 tot 14.00 uur was lang, maar men werkte keihard aan mijn auto. De koffie was goed. Maar enige wat ik miste was een lunch aanbod (tegen betaling) de plaatselijke bakker bleek juist op dinsdagmiddag gesloten. Zo gaat dat in een DURP blijkbaar ;-) Verder niets dan lof en mooie locatie. Broodje zou het afmaken een een vijfde ster verdienen.

Beste John, Dank voor jouw mooie review! We begrijpen dat dit een lange zit is geweest bij ons en de honger op een gegeven moment toe slaat ;). Wij staan open voor alle feedback. Dit is namelijk zeker iets om bij na te denken in het vervolg als onze klanten van ver komen en om wat voor een reden dan ook genoodzaakt zijn naar ons hoofdkantoor te komen. Mochten we je in de toekomst weer bij ons hoofdkantoor verwelkomen dan trakteren wij je graag (naast de heerlijke koffie) op een lunch. Vanzelfsprekend ben je altijd bij ons welkom en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Top geregeld

Proces was helder, inbouw perfect

Top inbouw monteur

Ik heb vandaag mijn Audi A3 Sportback voorzien van alarm klasse 3 cobra Inbouw monteur heet me goed uitgelegd hoe of wat en super netjes gewerkt. Mijn complimenten hier voor.

Beste Rudi, Dank voor deze mooie review en de complimenten! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Zeer nette service

Ik werd uitstekend opgevangen. Tekst en uitleg zeer duidelijk. Wachtruimte van alle gemakken voorzien. Beetje stoeien met de koffiezet apparaat. Alarm sneller ingebouwd dan verwacht. Korte demo en klaar is kees. Vak mensen met een uitstekende service en vriendelijkheid.

Beste Roy, Dank voor de mooie review. Fijn om te lezen dat alles naar wens is bevallen en u comfortabel heeft kunnen wachten. Daar worden we blij van! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Goed en netjes werk leveren ze!

Ze hadden snel tijd, hebben me goed geadviseerd en netjes werk afgeleverd.

Top, ingebouwd op onze eigen bedrijfslocatie en in 1 keer helemaal goed en probleemloos. Betrouwbaar goed bedrijf met goede uitleg en communicatie. En voor kleinere ondernemers is het veel makkelijker geregeld door het op locatie in te bouwen.

Zeer professioneel en uiterst tevreden. Vakkundig ingebouwd en netjes gewerkt.

Uitstekende service en communicatie

Duidelijke afspraken en uitleg van het systeem

Goed geholpen en snel geregeld

Het was nogal lastig om keuze te maken bij het kiezen van de type alarm. Gelukkig hebben me hier goed in geholpen om de juiste keuze te maken. Planning verliep perfect en locatie was ook goed. Ik kon rustig mobiel werken terwijl de alarm vakkundig werd gemonteerd.

top service

13-9-2022 geholpen door een zeer vriendelijke monteur, nam de tijd om e.e.a. uit teleggen

Vakmanschap en een uitstekende service

Op 25 augustus een dashcam laten inbouwen. De werkplaats maakt een schone indruk, de wachtruimte is van alle gemakken voorzien. Ik werd erg prettig ontvangen. De monteur, die de inbouw netjes heeft verzorgd, koppelde ook meteen mijn telefoon aan de cam. Omdat ik het wachtwoord wilde wijzigen, heb ik dat bij thuiskomst ook meteen gedaan. En toen was ik de verbinding met de telefoon kwijt. Wat ik ook probeerde, ik kreeg het niet voor elkaar. Uiteindelijk vanochtend naar de zaak gebeld en om hulp gevraagd. Met behulp van de medewerkers die zeer geduldig waren, is het uiteindelijk volledig opgelost. Hulde aan Floris en zijn collega. Geduld is een schone zaak. Ik beveel dit bedrijf van harte aan op basis van geleverde kwaliteit en klantvriendelijkheid.

Beste Bert, Dank voor deze prachtige review! Fijn om te horen dat alles goed is bevallen, daar doen we het voor. Graag weer tot een volgende keer bij Fleetaccess! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Snel en adequaat geholpen

Prima, deskundige en service gerichte organisatie. Een aanrader voor het inbouwen van veiligheidsklasse 3!

Nou perfect

Netjes ingebouwd met optisch 1 klein lampje

Alarm klasse 3 AUDI a4 2021

Prima service en veel uitleg mogen ontvangen van de ervaren monteur die alles wist van Audi. Prijs was aantrekkelijk om bij Fleetacces te gaan tov de audi dealer <spijkernisse> die, (lees goed) €1350,- meer vroeg voor een alarm installatie. Ik heb gekozen voor een apart kastje vanwege de prijs en de veiligheid op aanraden van Fleetacces. Helaas bij een import niet vanzelfsprekend dat er alarm op zit vandaar de installatie om latere problemen bij verzekeringswerk te voorkomen :-) Nadeel is en blijft het kleine sleutelhangertje extra, echter, gezien ik keyless heb, blijft de sleutel in mijn binnenzak ten alle tijden.

Duivendijk 7 5672 AD Nuenen