Super snel en professioneel

Binnen paar dagen kon ik al terecht op lokatie. Monteur stond al te wachten, na een rondleiding in de woonkamer/wachtkamer ging hij direct aan de slag. Uitstraling was perfect. Je ziet dat hier kundige mensen werken die kwaliteit hoog hebben zitten. Leek wel een kliniek voor auto’s.

Uiterst tevreden!

Keurig ingebouwd, goede en snelle service.

Alles conform afspraak!

Prima locatie om te wachten en te werken en alarm is keurig ingebouwd en duidelijk uitgelegd. En alles conform afspraak!

Zeer netjes behandeld en de afspraken super uitgevoerd.

Goede service.

Goede service zowel het bedrijf als de monteur!

Prima contact

Goede opvolging met installatie

Helemaal top !!!

Gebeld voor een afspraak ,verteld wat er nodig was daarop een super advies gekregen . Afspraken ingepland en gas erop !!! Mooi bedrijf en super installateurs ! Nogmaals thanks

Beste Erik, Dank voor deze mooie review, daar doen we het voor! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Alles volgens afspraak en keurig geïnstalleerd

Alles volgens afspraak en keurig geïnstalleerd

Aardige monteur maar foutje gemaakt bij installatie

Snel geregeld en aardige monteur, echter storing aan de auto gehad er na. Er zaten enkele schakelaars in het dashboard niet vast, auto wou daarom niet meer rijden, paar uur vast gestaan daardoor.

keurig volgens afspraak geholpen

Goede uitleg en test van ingebouwd systeem.

Alles goed en snel geregeld

Goede uitleg vooraf en snelle afspraak aan huis. De installateur aan huis hoede kennis van zaken met een goede uitleg.

Dank voor de mooie review en uiteraard graag weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Alles netjes geregeld

Ik kon redelijk snel terecht in Ridderkerk. Contact verliep soepel. De monteur was vriendelijk, afhandeling prima.

Beste Arno, Dank, daar doen we het voor! Uiteraard graag weer tot een volgende keer bij ons. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Prima, goeie afspraak en goeie sevice

TOP

Helemaal top.

Helemaal top.

Zijn nagekomen wat ze beloofde

Nete monteur die verstand van zaken heeft

Op zich prima, alleen werkt het niet 100%

Ik heb een beveiliging in mijn camper in laten bouwen en aan het einde van de inbouw constateerde de technicus dat als we in de camper zitten het alarm afgaat door de bewegingsdetector. Dan moet ik als ik het alarm inschakel 10 seconden op een knopje duwen en dan zou het werken. Tot nog toe zonder positief effect. Iedere avond gaat het alarm nog een keer af en pas bij de 2e x lukt het. Beetje irritant, na mijn vakantie kom ik hier graag op terug. Het werd in de werkplaats als bekende softwarefout afgedaan waar nog geen update voor was, en dit zou een soort bypass moeten zijn Jammer, verder meer dan tevreden, hoop dit ook opgelost te krijgen. Vriendelijke groet Ed Rhebergen

Goede service, vakmensen

Snel afspraak kunnen plannen. Duidelijke informatie zowel vooraf als achteraf na installatie verkregen.

Dank voor de mooie review Patrick! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Prima service alleen jammer dat de monteur welke de Keyless protector's heeft geïnstalleerd geen nieuwe batterijen bij zich had voor de sleutels.

Beste Maurice, Dank voor jouw review. Inderdaad, we begrepen dat desbetreffende collega niet de juiste batterijen bij zich had. Zou je ons hierover kunnen bellen? Dan maken we een afspraak met jou om dit op locatie alsnog te regelen, zodat de sleutels worden voorzien van nieuwe batterijen. Alvast dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Snel en deskundig

Telefonisch afgesproken welk systeem en deskundig geinstaleerd chapeau!

Beste Peter, Dank voor de mooie review! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

alles volgens afspraak

Bij Fleetaccess heb ik al eerder een volgsysteem laten inbouwen, ook nu is alles volgens afspraak gedaan.

Keurig werk, alles volgens afspraak

Snelle respons, en heldere offerte en heel mooi ingebouwd. Dit bedrijf begrijpt de materie en doet wat het beloofd.

Installatie op tijd gereed

Tijd tussen bestellen en uitvoering is (te) lang waardoor er ook een langere reistijd nodig is naar een installatieadres om op tijd een beveiliging in de auto te hebben

Prima geinstalleerd, maar totaal niet ingesteld.

De installatie is keurig uitgevoerd en het werkt uitstekend, maar de monteur heeft de dashcam totaal niet ingesteld. Dat heb ik achteraf zelf moeten doen. Dat is echt jammer.

Beste Hans, Dank voor jouw review. Fijn om te horen dat de installatie is bevallen. Inderdaad, het instellen van de dashcam doen onze monteurs niet. Dit heeft ermee te maken dat de instellingen voor iedere klant anders is en er dus geen standaard is voor deze instellingen. We vinden het uiteraard vervelend dat u dit zo ervaart. Uiteraard zijn wij bereikbaar voor ondersteuning met alles. En uiteraard graag weer tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Chris | Fleetaccess

Duivendijk 7

5672 AD Nuenen