Pakket was zoek en ze waren erg behulpzaam

Slecht advies gekregen

Na heel lang twijfelen over een kleurkeuze voor een lederen bijwerkstift navraag gedaan bij de klantenservice voor de juiste kleur. Vervolgens deze kleur besteld en leek er totaal niet op. Vier tinten te licht. Lakstift kan gewoon in de prullenbak, zonde van het geld. Dat is de reden dat ik het express heb nagevraagd bij de klantenservice vooraf.. erg balen!

Super goed materiaal om te gebruiken!

Het is volgens mijn man wel goed te doen, om de meubels er mee in te spuiten. Ook ons nieuwe vloerkleed van textiel hebben wij ermee ingespoten. D.v.m huisdieren. Wel is het sterk van geur. Goede ventilatie is zeker nodig.

uitstekende producten. snelle levering. Prima service

uitstekende producten. snelle levering. Prima service

De beschermdoppen voor stoelen zijn erg makkelijk aan te brengen.

De beschermdoppen voor stoelen waren snel geleverd en makkelijk aan te brengen. Enige punt van kritiek is dat ze wel aan de prijs zijn. Verder prima.

Netjes verpakt met schoonmaak doekjes extra bij

vriendelijk en vlot.

Na telefonisch contact producten snel in huis .

Was super

Had de verkeerde kleur besteld maar zonder problemen konden we die omruilen

Impregneermiddel en vlekkenverwijderaar voor mijn bank gekocht. Duidelijke handleiding en vlotte levering.

Netjes verpakt en geleverd

Prima zeer tevreden

Haalt veel vlekken weg.

Hardnekkige vlekken zoals vettige blijven lastig

Na miszendingen correcte afhandeling

Nadat het vervoersbedrijf de zending op het niet opgegeven adres bezorgd had, is de zending door adequate actie van MeubelOnderhoud achterhaald.

Goed werkend product, snel en keurig bezorgd, voor een goede prijs

Prima product, stoel is weer schoon. Er is wel een iets lichtere vlek nu, maar gelukkig niet storend!

Mooi product voor een mooie prijs

Zwarte bak met slijtplekken, na behandeling weer als nieuw!

Snelle , correcte levering

Goede website, makkelijk bestellen.

Bij onze meubels konden we een onderhoudspakket aanschaffen van dik €270 euro. Nu zijn we voor 3 tientjes klaar en het is perfect, het water spat van de bank af en wat er op blijft liggen dat zijn parels. Heel tevreden!

Goed advies!

Goede producten tegen een goede prijs. Ze geven heel goed advies!!

Super snelle levering

Super snelle levering en duidelijke omschrijving bij de producten

Snelle levering en goed product

Snel keurig verzorgd

Heel fijn correct geholpen

Topprodukt

Doet wat het beloofd

Product spuit vlot in

Valt mij eerlijk gezegd tegen heb het 5 keer gedaan klein plekje maar nu nog niet goed

Ik had hier echt wel meer van verwacht was niet goedkoop Had veel goedkoper gekund maar goed ik dacht dus dan is het zeker goed niet dus Had zwart besteld voor een klein plekje op mijn zwarte leren stoel ,heb het nu al 5 keer gedaan en het is nog niet zwart.

Ik gebruik het al 15 jaar tot volle tevredenheid, de meubels zien er heel mooi uit,en dat is de bedoeling

Weerdhuisweg 1

8152 AW Lemelerveld