Slechte verpakking

(2 stukkende deksels) van 2 van de 3 spuitbussen waren de 'deksels' stuk!

Goedendag, Hartelijk dank voor uw review. Ik heb inmiddels ook uw mail met foto ontvangen. Wat vervelend dat uw bestelling beschadigd is aangekomen. Mocht u dit willen dan kunnen wij u nieuwe doppen toesturen. Ik hoor graag van u. Mocht u nog vragen hebben, bel of mail gerust. Met vriendelijke groet, Marjan Bouwhuis info@meubelonderhoud.nl 085 – 3032851 (maandag t/m vrijdag 09.00 – 13.00 uur)

Zeer goede service

Top steeds direct reageren op de mails een zeer goed ervaring met het bedrijf

Goedendag, Hartelijk dank voor uw review. Met uw bestelling gingen inderdaad een aantal dingen niet goed maar uiteindelijk is het pakket toch nog bezorgd, gelukkig. En met zo'n mooi cijfer zijn wij ontzettend blij, dank u wel. Met vriendelijke groet, Marjan Bouwhuis info@meubelonderhoud.nl 085 – 3032851 (maandag t/m vrijdag 09.00 – 13.00 uur)

Korrekte en snelle levering.

uitstekende afhandeling van geplaatste order!

Niet volledig

Spijt dat ik de lederbalsum niet rechtstreeks bij www.Icknederland.nl heb besteld. Het product wordt daar met DOEKJE(S)geleverd voor de prijs van € 24.50 bij u € 28.95 zonder doekjes. Ik zou het erg op op prijs stellen, als u mij de doekjes alsnog doet toekomen. Met vriendelijke groet, G.J.Wolven-Hansen

Goedendag, Hartelijk dank voor uw review. Ik begrijp dat het vervelend is dat u dit product ergens anders goedkoper had kunnen aanschaffen. Wij houden ons echter aan de verkoopadviesprijzen die LCK aan ons doorgeeft. Wat betreft de doekjes, deze worden niet aan ons geleverd bij de Leatherbalm, daarom kunnen wij deze helaas niet naleveren. Mocht u nog vragen hebben, bel of mail gerust. Met vriendelijke groet, Marjan Bouwhuis info@meubelonderhoud.nl 085 – 3032851 (maandag t/m vrijdag 09.00 – 13.00 uur)

Prima advies, goed geholpen snelle verzending, super

Prima advies, goed geholpen snelle verzending, super

Vlotte levering

Fijn product, de leren kussens en stoel knapten er mooi van op.

Goede producten! Kon houtschade prima herstellen

Snelle verzending

Snelle verzending!!

Perfecte informatie en hulp

Na een ietwat lastige zoekparty waarbij ik uitstekend geholpen ben heb gevonden wat ik nodig had. Een zeer goede hulp.

Goed spul voor een gunstige prijs

goed spul, snelle levering, tegen een gunstige prijs.

Prima service en snelle levering

Alles volgens verwachting

Prima winkel

Uitstekend personeel goed en kundig geholpen.

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

Makkelijk besteld en snel geleverd

Netjes afgeleverd en voorzien van duidelijke beschrijving.

Snel en probleemloos geleverd.

Perfecte service

Makkelijk te bestellen, zeer snelle verzending, goed ingepakt, super service!

Goed product, snelle levering

Onze bestelling werd snel geleverd en dat een paar dagen voor de kerst. De kit is makkelijk te gebruiken en geeft de juiste bescherming.

Beschadigd

Ik zou aanraden om een andere bezorgservice te nemen. Het product kwam beschadigd in een beschadigde doos aan..

Goedendag, Hartelijk dank voor uw review. Heel vervelend dat uw pakket beschadigd is aangekomen. Wij hebben geprobeerd om contact met u te krijgen maar dat is helaas niet gelukt. Als een bestelling beschadigd aankomt kunt u het beste zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen (via mail of telefoon), dan gaan wij vervangen wat beschadigd is. Helaas heeft het geen zin om voor een andere bezorgservice te kiezen, uit ervaring weten wij dat dit overal gebeurt, met name in de drukke decembermaand. Met vriendelijke groet, Marjan Bouwhuis Meubelonderhoud.nl info@meubelonderhoud.nl 085 – 3032851 (maandag t/m vrijdag 09.00 – 13.00 uur)

snelle service

duidelijke website en product werd snel geleverd.

Snelle levering en super goede service

Ik had zelf per per ongeluk een verkeerde kleur van een Leather Repair Pencil besteld en ik zag dat pas toen ik het in huis had. Na contact per mail werd aangegeven dat ik dit verkeerde product naar hun antwoordnummer kon retourneren en opnieuw bestellen en dan zou het goedkomen. Binnen een paar dagen had ik het nieuwe product in huis en waren de kosten voor het verkeerd bestelde, ínclusief de verzendkosten, op mijn bankrekening gestort. Écht top service!

Goede lederverf

De rood-bruine kleur had iets donkerder mogen zijn maar verder goed resultaat verkregen

Waardeloos product

Noch de cleaner noch het conserveringspruct hebben ook maar iets van resultaat. De kleur.in het conseveringspriduct heeft ook nul effect. Reactie van de klantenservice op klacht valt in de caregorie dooddoeners…. Kortom: weggegooid geld…

Beste Joop, Zoals ik in mijn mail heb aangegeven is de werking van Leather Care & Color afhankelijk van onder andere de staat van het leer. Is het meubel een aantal jaren oud en niet of nauwelijks onderhouden dan zal het meubel een ander product nodig hebben. Leather Care & Color is een verzorgingsproduct bij kleine beschadigingen en/of licht kleurverlies. Ook heb ik u gevraagd om een foto te mailen van uw meubel zodat wij met u mee kunnen kijken/denken over een eventueel ander verzorgingsproduct. Dat u deze reactie een dooddoener vindt, vind ik heel jammer. Mocht u zich nog bedenken kunt u mailen of bellen, ondanks uw negatieve reactie wil ik u nog steeds graag verder helpen. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl info@meubelonderhoud.nl 085 - 3032851 (maandag t/m vrijdag 09:00 / 13:00)

Goede ervaring

Voor herhaling vatbaar

Alles was prima, de bestelling, de bezorging. Ik ben heel teren