Zeer slecht. Spullen zijn betaald alleen niet geleverd. Geen reacties op gestelde vragen

Spullen zijn besteld en betaald. Spullen zijn niet geleverd. Ik heb gemaild, echter hier komen geen reacties op. Hier geen spullen spullen!!

Juiste product, snelle levering.

Op de website snel het juiste artikel gevonden. Snelle levering!

snelheid

product , zoals beloofd.

Hi Hans, Ik denk dat u 2 dingen door elkaar haalt. Dit gaat over de bestelling die u geplaatst heeft op meubelonderhoud.nl. Betreft: Brushed Leather Protector Spray. Met vriendelijke groet, Leon Jansen

Prima onderhouds- en beschermingsmiddel.

Het onderhoudsmiddel gebruik ik al vaker, het beschermingsmiddel voor het eerst. De vloer zag er als nieuw uit, ik zal dit zeker vaker gebruiken.

Snel geleverd. Goede service

Servicegericht met professioneel advies en uitstekende producten!!

Mijn zongebleekte Chesterfield is dankzij hun vakkundig advies en de behandeling met twee kleuren Leather Color Revive weer prachtig!!

Prima ervaring alles keurig geleverd

prettig om mee te werken

m'n draaistoel is als nieuw

Het product kwam iets later aan en zat er een hand geschreven briefje in de doos met excuses voor de vertraging

Duidelijke website. Zeer snelle levering!

Boven verwachting

Ik had twee dezelfde stoeltjes gekocht. Daardoor was er natuurlijk kleurverschil. Heb dit aardig terug weten te brengen

Mijn ervaring is prima

Product doet wat het moet doen

Prima bedrijf

Ik werd bijzonder vriendelijk geholpen tijdens het telefoongesprek Zeer behulpzame medewerkers!!!.

Mijn ervaring met jullie is heel goed, alleen De bezorging met DHL verloopt erg moeizaam. Duurt te lang voor ze bezorgen bij de klant, gaven aan dat ze er wel waren geweest, maar klant was gewoon thuis op die 2 momenten. Hgr Leo Eulink interieur en Ontwerp

goede spray lekkere grote bus alleen 1dop was stuk

prima spul

heb goede ervaring voor onderhoud van mijn Leder meubels

Zeer poitief

Snelle service , goed verpakt. Ideaal om het online te kopen als het zo makkelijk en goed gaat. Ik doe het in het vervolg voortaan zo.

Fijn in gebruik

Gebruikt voor de gebleekte vlekken in mijn leren bank door aceton. De vloeistof is dun met veel pigmentatie en daardoor kan je voorzichtig te werk gaan.

Snelle service en producten die doen wat je verwacht

Snelle levering. De producten werken prima. Dit is de tweede keer dat ik ze gebruik.

Uitstekend/prima

Uitstekend/prima

Keurig verwerkte bestelling

Keurig en snel geleverd

naar verwachting

spullen voor onderhoud waren al bekend. We waren altijd zo tevreden dat we ze nu besteld hebben. De kleur bijwerken viel tegen. Dat is er weer afgepoetst....helaas.

Snel verstuurd goed verpakt

Snel verstuurd goed verpakt