Goed, op tijd geleverd

Ik ben tevreden over de producten van jullie, ook eigenmerkproduct is goed

Goed product, doet wat het doen moet.

Het product voor het onderhoud van mijn bank, werkt goed. Ik vind het echter te duur.

Redelijk

Levering was keurig op tijd alleen 4 deksels van de spuitbussen kapot/versplinterd. Ik denk beter vervoerder aanspreken.

Beste Rey Wat vervelend om te horen dat het pakket beschadigd is geleverd. Wij zullen hierover contact opnemen met onze vervoerder. Wilt u ons via info@meubelonderhoud.nl laten weten of de spuitbussen nog wel allemaal werken? En of u nieuwe deksels wilt ontvangen? Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Prima alles keurig verzorgd goede website

Als zeer prettig

Vlot en correct.

Vlotter kan niet.

Superrrr

Goede service en prima hersteld Aardige vakman

Beste Ronnie Wij zijn altijd blij met een tien maar deze hoort waarschijnlijk bij een ander bedrijf. Wij zijn een webshop in meubelonderhoud en hebben geen servicemonteurs in dienst. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Uitstekend !

Goede website. Product zoals omschreven. Snelle levering

Correct. In alle situaties.

Wij kopen leer conditioner, voor de 2de keer. Prima spul! In de 2de bestelling ging er bij iets mis, ik was te snel met invullen. Ik vergat de 10% korting vergeten in te vullen, toch 3,30€. Vroeg per mail om dit te crediteren, hoppa een snelle reactie, EN de snelle terug boeking!

Beste Ab, Hartelijk dank voor je prachtige review. Wij doen ons best om alles zo snel mogelijk en zo goed mogelijk af te handelen. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Duidelijke en overzichtelijke site. Correcte levering.

Zeer goed!

Kan niet beter

Zeer nette prijs voor het merkproduct, snel geleverd zonder bezorgkosten, bestel altijd voor mijn dochter erbij

Alles ok

Top product.

Na een korte toelichting over de werking van het product de verf en onderhoudslotion besteld. De bank is als nieuw.

Mijn bank is weer zo goed als nieuw.

zeer goed

zeer goed

Goede service bij het verzenden

Het gebruik van het product is goed omschreven !

Snelle levering van de goederen en een prima product voor lederonderhoud

Goede ervaring

Ervaring met webshop was prima. Goede communicatie, snelle en stevig verpakte levering. Niets op aan te merken. Had wel iets meer van het product verwacht. Het is zo dun als water en kleurt niet sterk omdat je het snel uit veegt. Ga de stoelen nu meerdere malen behandelen om hopelijk het juiste effect te behalen.

Beste Jiry Hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling. De werking van de Leather Care & Color is afhankelijk van een aantal factoren. Is het leer regelmatig onderhouden of wat is de mate van verkleuring of beschadiging bijvoorbeeld. De Leather Care & Color is een verzorgende ledercrème, geen leerverf. Het zal de kleur opfrissen en lichte beschadigingen iets bijkleuren. Is het meubel te ver verkleurd dan zal het effect iets minder zijn. In dat geval is de Leather Color Revive (leerverf) een beter product. Mocht u nog vragen hebben kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@meubelonderhoud.nl of via 085 - 3032851 (maandag t/m vrijdag 09:00 / 13:00). Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Het product deed niet wat ik ervan verwachtte

Wij hadden vlekken in leren stoelen. Na de cleaner en het verzorgingsproduct gebruikt te hebben zitten de vlekken er nog. De stoelen zien er wel wat minder droog uit.

Beste Maaike Wat vervelend om te horen dat het product niet gedaan heeft wat u er van verwacht had. De werking van een product is afhankelijk van een aantal factoren. Om wat voor vlekken gaat het, wat voor soort leer heeft u, enz. Wij willen u graag helpen. Wilt u ons, via info@meubelonderhoud.nl, laten weten om wat voor soort vlekken het gaat en wat voor soort leer u heeft? Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Professionele club

Fijne leverancier. De website is overzichtelijk en bevat veel informatie. Het retourproces is duidelijk en de creditnota werd snel betaald. Heldere en snelle communicatie bij vragen of bij vertraging in de levering. Voorbeeld voor veel andere webshops!

top materiaal

makkelijk te verwerken, goede beschrijving snelle levering. goede hulp via de telefoon om het juiste product te kunnen kiezen

een heel fijn product

Echt een wonder middel super!

Op de afgesproken tijd geleverd en de kleur van de crème komt precies overeen met het leer.

Goed product en levering volgens schema

Het product was een advies van de winkel waar ik onze montis bank gekocht heb destijds Het voldoet ruimschoots aan de verwachtingen Een echte oppepper van het leer Top product! Levering is te volgen via e-mail transport Ook dat verliep goed

Snelle levering,