Prima bedrijf snelle levering

Prima bedrijf snelle levering

Prima item en correcte levering

Artikel is prima geschikt om (kleine) beschadigingen te camoufleren. Levering was correct.

Goed product, doet wat moet

Product voor hout- en lederonderhoud zijn makkelijk in gebruik en voldoen zeker aan de eisen

duidelijke site, snelle levering

Tevreden over keuze en levering

Goed en snel geleverd

Ben tevreden over de levering, en over het product. Prima in orde!

Alles prima

Keurig en snel bezorgd

Uitgebreid en vakkundig advies gekregen zonder mij allerlei extra producten te willen verkopen. Heb naast de houtproducten ook de textielproducten gekocht.

Snel en correct

Zelf het juiste product uit de catalogus gezocht en daarna via de mail het product gevolgd en het werd correct op de genoemde dag afgeleverd.

Snel bestellen, nog sneller in huis, binnen 24 thuis

Bestel al jaren mijn onderhoudsproducten voor leer.

Snel geleverd na bestelling met een goed werkend produkt

Zie boven

Goed product en snelle levering!

Snelle en correcte levering

Lakstiften waren er snel en bestelling compleet

prima.

Goed product ,netjes verpakt, betaling verliep normaal.

Goede service en deskundig advies

Product was bekend. Levering snel

Correct bedrijf

Dit bedrijf heeft een duidelijke website en houd je goed op de hoogte met je bestelling en de producten wordt als je op tijd besteld de dag erna geleverd. Pakketje was goed verpakt en ieder ander kan hier gerust bestellen zonder problemen.

de producten waren zoals ze beschreven waren.

alles was naar wens.

Nette services

De bestelling werd volgens afspraak geleverd en was netjes verpakt.

helemaal top

De bestelling was keurig op tijd geleverd. De producten zijn top voor mijn PVC vloer onderhoud. Volgende keer weer.

Oranje Meubel protect spray

Snelle levering. Voordelige aanbieding. Met twee bussen spray heb ik acht stoelen kunnen behandelen. Om wat voorraad te hebben en de verzendkosten te besparen heb ik meer bussen besteld. Nu kan ik even vooruit.

De kleuren zijn prima (Bordeaux rood is altijd spannend) en makkelijk aan te brengen. Nu kijken hoe lang het duurt voordat je de meubels weer moet behandelen/onderhouden.

Prima spul voor lederen bekleding bank

Meerdere keren dit product besteld. Makkelijk in gebruik, kleur blijft prima. Het leer knapt er echt van op