Goede producten tegen scherpe prijs

Voor onze salontafels en eetkameratafel 2 flesjes Royal wood teakfix besteld. Scherp geprijsd en de volgende dag al geleverd.

niets op aan te merken

zie boven

Goede kwaliteit.

Snelle verzending Prima kwaliteit Reinigt de meubels grondig. Goed prijs/ kwaliteits verhouding

Goede werking

Kan ik goed insmeren en het werkt perfect

Goed verpakt goede communicatie snelle levering

uitstekend

die lederverf was perfect en juist dezelfde kleur , schitterend resultaat . Heb spijt dat ik niet eerst een foto had genomen

uitstekende service

Flacon was kapot aangekomen Snel ontving ik een nieuwe

De poets werkt fantastisch.

De hond was in de leren stoel gesprongen en had een kuil geprobeerd te maken. Niet gelukt wat wel gelukt was dat de hele zitting beschadigd was door de nagels van de hond. De poets aangebracht en het echt weg kunnen poetsen, nu de hond nog afleren dat de stoel niet voor hem is.

Goed!

Snel geleverd en werkt goed.

goed en snel geregeld

vlotte levering

Goede en snelle levering

De tijd zal uitwijzen of het product aan onze verwachting voldoet.

slecht

Het product doet niet wat het beloofd meerdere keren ingespoten maar zonder het beoogde resultaat kortom zonde van het geld

Goedendag, Wat vervelend om te horen dat het product niet doet wat het beloofd. Ik zie dat u de Puratex degreaser bij ons heeft besteld. De werking van het product is afhankelijk van een aantal factoren. Om wat voor vlek gaat het, wat is het soort materiaal of wordt de gebruiksaanwijzing goed opgevolgd. Wij willen u graag verder helpen. U mag contact opnemen met onze klantenservice. Dan kunnen we samen kijken naar een eventuele oplossing. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud 085 - 3032851 (maandag t/m vrijdag 09:00 / 13:00)

Snel geleverd maar waardeloos artikel

Helaas werkt het middel niet waarvoor het bedoeld is.

Beste Ruth Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat ons product niet gedaan heeft wat u er van verwacht had. U mag, als u dat wil, een foto mailen van het meubel en de beschadiging. Dan kunnen wij kijken of wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud

grandioos !

schoonmaakmiddel werkt subliem, ben er erg blij mee !

erg onvriendelijk maar goed product

goed product maar mogen wel leren wat vriendelijker te zijn als je ze een vraag stelt traag leveren maar product is goed gaan we opnieuw bestellen ben ik nog niet over uit

Beste Hilda Wat jammer om te horen dat u geen goede ervaring hebt met onze klantenservice. Wij proberen elke vraag zo goed en zo snel mogelijk te beantwoorden. U gaf aan dat het pakket nog niet geleverd was, dit hebben wij voor u proberen uit te zoeken. Helaas kon GLS ons daar geen antwoord op geven. Het pakket is, met enkele dagen vertraging, alsnog bij u geleverd. Wij hopen dat u, mocht het nodig zijn, gewoon weer bij ons besteld en dat de levering dan wel goed gaat. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud

Prima informatie en goede aflevering.

Prima informatie en goede aflevering.

leder verf besteld en de kleur … ongelofelijk exact het zelfde . Ongelofelijk blij me

barkrukken weer als nieuw

onze barkrukken hadden vlekken in het leer, open leersoort, en deze zijn met grote zorgvuldigheid behandeld. Van gevlekt bruin naar zwart en zien er weer uit als nieuw. Het is niet goedkoop maar niet zo duur als nieuwe barkrukken

het middel heeft de vlek iets verminderd

ik had een zetpil gebruikt en niet goed geplaatst door de warmte is die gaan lekken. Dde volgende oochtend zag ik het pas. Met lauw water geprobeerd, op aanraden van bekende uw middel aangebracht en heeft iets gewekrt maar niet goed genoeg

Beste Hermina Ik vind het ontzettend jammer om te lezen dat ons product niet gedaan heeft wat u er van verwacht had. Kunt u mij laten weten wat voor soort leren meubel u heeft? Dan kan ik kijken of wij u verder kunnen helpen. Heeft u hulp nodig bij het bepalen van het soort leer, kijkt u dan bij onze keuzehulp: https://www.meubelonderhoud.nl/leer-onderhoud/keuzehulp-leer-onderhoud/ Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud Mocht u nog vragen hebben, bel of mail gerust.

Goede producten

Snelle levering en de cleansing bus werkt prima! Na impregneren nog even afwachten hoe dat beschermd tegen nieuwe vlekken.

Uitstekend.

Mijn banken zien er weer mooi uit. Een aanrader.

Zeer fijn product, goede uitleg en gewoon kwaliteit.

Mijn ervaring met de leather care & colour die wij bestelden is heel erg goed. De twee lederen fauteuils zijn weer helemaal op kleur en het leer is hersteld. Daar waar kleine scheurtjes zichtbaar geworden waren, zijn die in zijn geheel verdwenen. Ze kunnen er weer jaren tegen! Ik beveel dit product aan en ben tevreden over de snelle levering en de heldere uitleg

Komen afspraken snel na

Zeer behulpzaam en scherpe prijzen

Uitstekend!

Snelle reactie op mijn vraag. Informatie en advies gekregen en snelle bezorging!

Super snelle levering