Snelle orderverwerking, goede communicatie, en op tijd geleverd.

voldoet niet aan mijn verwachtingen

Naar aanleiding van een artikel in de Telegraaf, dit product aangeschaft. Uitgeprobeerd op zwart leren bank, met UV verkleuring, gaf helemaal geen verbetering. Product is volgens mij meer voor onderhoud dan voor herstellen van kleur.

Wat vervelend om te lezen dat het product niet naar wens is. De werking van het product is afhankelijk van een aantal factoren. Als de bank al een aantal jaren oud is en nog nooit onderhoud heeft gehad dan kan het zijn dat de Leather Care & Color niet voldoende is. Dan raden wij de Leather Color Revive aan, dit herstelt de kleur van leder bij o.a. craquelé, slijtage en/of verkleuring door zonlicht. De goed hechtende lederverf geeft het leder zijn oorspronkelijke kleur terug. Het kan ook zijn dat de bank voor de behandeling met de Leather Care& Color niet goed gereinigd is. Dan vermengt het zich met het nog aanwezige vuil, waardoor Leather Care & Color niet tot z'n recht komt. U mag contact opnemen met onze klantenservice, dan kunnen wij u verder helpen.

Goed overzicht op de site en snelle afhandeling/bezorging

Goede service en snelle levering

Het bestelde product voldoet helemaal aan mijn verwachting

Prettig contact en prima levering

Ik ben vriendelijk te woord gestaan en er werd met mij mee gedacht.

Zeer snelle levering.

Fijn bedrijf met goede producten

Blij met de produkten

De bestelling en verzending verliep uitzonderlijk. Werken met de lederbalsem is supper eenvoudig en de eerste resultaten zijn zeer bevredigend!

Goeie interactie

Op tijd geleverd Juist produkt

TOPPP!

Snel geleverd, uitstekend product!

Uitstekend product om leren bankstel mee te behandelen!

Misschien goed als de meubelen nieuw zijn

Ik heb zwarte meubelen en de pasta dat ik erop wreef blijft niet , als je er met een doek overgaat is het weg

Snelle levering van producten

aantal verzorgingsproducten besteld, en zeer snel geleverd.

Snelle service maar helaas meer van het product verwacht. Helaas niet zo dekkend als ik dacht.

Gewoon bestelling gedaan en ontvangen.

Goede en snelle service. Goed product.

Uitstekend.

Goed gelukt

Heeft goed gewerkt zijn er blij mee

Mijn ervaring met deze webshop is zeer goed Mijn pakketje was zoekgeraakt bij dhl ze zijn er meteen achteraan gegaan. Nu krijg ik een nieuwe toegestuurd Dus een top service

Snelle service, zo geregeld.

Zoekende naar t product kwam ik op jullie site. Duidelijk en snel kunnen bestellen. Snel geleverd.

Goed produkt en snelle levering

Een goed product dat snel geleverd is

Een heel fijn product dat het leer goed reinigd en fijn voor het onderhoud van de meubels

Ledercreme met kleur

Dekt even maar plek wordt toch snel weer minder en kleur vervaagt. Wel goed om op te frissen, maar je moet niet verwachten dat beschadigingen verdwijnen.

Perfect, precies de goede kleur!

Mijn leren bank was behoorlijk aangetast door de tijd. Dit product aangeschaft. Was zeer eenvoudig: eerst de cleaner en daarna de crème. Dekte heel goed en zal de behandeling over enkele weken herhalen. Zeer tevreden!

Op tijd geleverd en perfect verpakt