Redelijk

Heb de cleaner gebruikt voor mijn relax stoel en hoekbank leer , daarna de wax , wat vind ik van de kwaliteit, ik zie weinig tot geen verschil, de tijd zal het zeggen, maakt het een beetje doffer geen glans wat ik eerder had verwacht, maar goed beter iets dan niets, zou ik volgende keer dit nog een keer gebruiken ik denk het niet

Snel geleverd goede prijs

Goed verpakt, op tijd geleverd en goede prijs

Prima levering

Prima en snelle levering prima product

Alles naar wens.

Mooie en gebruiksvriendelijke website waar ik snel had gevonden wat ik zocht. Veel keus in goede producten. Het verzenden en bezorgen ging supersnel. Het lag de volgende werkdag al bij ons in de bus. Hier kom ik graag terug.

Netjes en optijd geleverd

Zeer fijne olie om je leren bankstel mee in te vetten

Makkelijk te bestellen, snel geleverd, super produkt.....

Leather Clean & Care zwart besteld. Lekker snel in huis. Makkelijk te gebruiken en een geweldig resultaat...., super!!

De bestelling was makkelijk te plaatsen. Duidelijke berichtgeving Zeer snelle levering. Waar anderen zeggen dat ze de volgende dag leveren en het niet doen kwam dit netjes de volgende dag binnen

Nette en snelle levering

Keurig verpakt.

goed product en vlotte service

Snel ontvangen

Snel ontvangen en kwaliteit

snelle correcte levering

zie boven , prima !

Percect

Fijne stiften

votte afhandeling!

Goed product, goede website en vlotte levering

Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Gemakkelijk te bestellen. Komt goed verpakt en snel aan. De prijs is goed in vergelijking met andere sites.

voor de 3e keer iets besteld bij Meubelonderhoud. Zeer tevreden!

voor de 3e keer iets besteld bij Meubelonderhoud. Zeer tevreden! Snelle levering en goed verpakt. Vriendelijke dame aan de telefoon.

Klantgericht

Vraag om advies werd snel en adequaat beantwoord. Snelle levering

Vriendelijk, goed verzorgd

Zie hierboven

Snel, duidelijk

Snelle verzending, ruime kleukeuze, netjes verpakt en hele goede produkten. Leather care en verfstift roodbruin besteld voor kasteelbankje, kleur was perfect bank is als nieuw! Super kwaliteit! Makkelijk in gebruik.

Al jarenlang top.

Ik gebruik dit product al jaren voor mijn leren banken. Eén bank staat al jaren in de volle zon en dat is door het goede onderhoud met deze producten niet te zien. Prima investering.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Ontzettend vervelend dat het pakket niet op de juiste plek was bezorgd door GLS maar fijn dat het uiteindelijk toch goed gekomen is. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Vriendelijk, geduldig personeel ze nemen echt de tijd voor je, ik raad het iedereen aan

Erg goed!

Bestelling geplaatst van 2 stuks. Nadat de bestelling binnen kwam bleek er maar 1 geleverd te zijn. Gebeld hierover en keurig te woord gestaan. De dag erop had ik de 2e al in huis! Super netjes!

Prettig, mooie aanbieding, snelle levering!

Nvt, gewoon in het kort, snelle levering, goed geprijsd.

Goede service en top product

Bedrijfsgegevens

Weerdhuisweg 1

8152 AW Lemelerveld

085-3032851

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.