votte afhandeling!

Goed product, goede website en vlotte levering

Snelle levering tegen een scherpe prijs.

Gemakkelijk te bestellen. Komt goed verpakt en snel aan. De prijs is goed in vergelijking met andere sites.

voor de 3e keer iets besteld bij Meubelonderhoud. Zeer tevreden!

voor de 3e keer iets besteld bij Meubelonderhoud. Zeer tevreden! Snelle levering en goed verpakt. Vriendelijke dame aan de telefoon.

Klantgericht

Vraag om advies werd snel en adequaat beantwoord. Snelle levering

Vriendelijk, goed verzorgd

Zie hierboven

Snel, duidelijk

Snelle verzending, ruime kleukeuze, netjes verpakt en hele goede produkten. Leather care en verfstift roodbruin besteld voor kasteelbankje, kleur was perfect bank is als nieuw! Super kwaliteit! Makkelijk in gebruik.

Al jarenlang top.

Ik gebruik dit product al jaren voor mijn leren banken. Eén bank staat al jaren in de volle zon en dat is door het goede onderhoud met deze producten niet te zien. Prima investering.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Ontzettend vervelend dat het pakket niet op de juiste plek was bezorgd door GLS maar fijn dat het uiteindelijk toch goed gekomen is. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Vriendelijk, geduldig personeel ze nemen echt de tijd voor je, ik raad het iedereen aan

Erg goed!

Bestelling geplaatst van 2 stuks. Nadat de bestelling binnen kwam bleek er maar 1 geleverd te zijn. Gebeld hierover en keurig te woord gestaan. De dag erop had ik de 2e al in huis! Super netjes!

Prettig, mooie aanbieding, snelle levering!

Nvt, gewoon in het kort, snelle levering, goed geprijsd.

Goede service en top product

Werken netjes,snel, zijn beleefd

Heel vriendelijk personeel, nemen verpakking mee wat heel fijn is,vragen of de bank evt anders gezet moet worden. Ik benverg tevreden

Gpedemorgen, Wat fijn dat u zo tevreden bent maar deze review is niet voor ons bestemd. U heeft bij ons meubelonderhoudsproducten besteld en deze hopelijk ook ontvangen. Wij horen graag van u of dit naar wens is gegaan. Met vriendelijke groet, Marjan Bouwhuis Meubelonderhoud.nl

Prima artikel, dacht dat er wat meer kleur in zou zitten krijg het niet helemaal goed

Zoals ik hierboven schreef dacht ik dat ik het verkleurde leer goed bij kon werken, en dat is niet zo

Het leer reiniging set werkt zeer goed en snel mijn autostoel is weer als nieuw, ik kreeg het met andere middelen niet goed het blauw van de kleding wou er niet af, Met dit set wel en het leer is weer nieuw.

Snelle handeling en goed geadviseerd.

Prima impregneerspray

De impregneerspray werkt prima. Het zou beter zijn als er in het pakket tevens een mondkapje wordt toegevoegd voor het aanbrengen van de spray. Deze mist helaas.

matig tevreden

bestelde spullen waren niet voorradig

Fijne meubel was zuinig in gebruik en laat zich heel goed verwerken. Werd snel geleverd

Prima resultaat

Snelle verzending

Goeie service en producten werken super

Producten zijn goed

Snelle levering goed product

Snelle levering goed product

Makkelijk aan te brengen

Alleen jammer dat de qr code het niet doet.

Hartelijk dank voor uw review. Ik zie dat u een Textile Care Kit XL heeft besteld. Vervelend dat de QR codes niet werken. U kunt op Youtube zoeken naar Cleantex gebruiksaanwijzing of Textile Protector Spray gebruiksaanwijzing. U krijgt dan het filmpje te zien wat u ook via de QR code te zien krijgt. https://www.youtube.com/watch?v=DGpWUUIAufw https://www.youtube.com/watch?v=DJtntFCQjWA Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Duidelijke website, snelle levering van goede producten.

Betrouwbare en efficiënte leverancier.