goede kwaliteit-prijs verhouding

sterk geconcentreerd kleurmiddel

Werkt prettig en goed resultaat.

Slecht

Nog niets ontvangen

Goedendag, wat jammer dat u ons een 1 geeft. Zoals wij vorige week in onze mail aan u hebben aangegeven was de Leather Repair Pencil door een fout van ons niet op voorraad. In de mail gaven wij ook aan dat de pencil besteld was en zsm naar u verstuurd zou worden. Deze is gisteren met brievenbuspost naar u verstuurd en kunt u vandaag of morgen in de brievenbus verwachten. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Super snelle service

Zeer vriendelijk, meedenkend, makkelijk snel bereikbaar. En natuurlijk hele goede producten! Ik gebruik het leder onderhoud al ruim 15 jaar naar volle tevredenheid

Perfecte kwaliteit en service

Bestelling is snel geleverd en goed verpakt. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten.

zie hier onder

zeer snelle levering

Goede en snelle levering

Via de mail contact gehad welke producten ik moest hebben. Duidelijk gesprek en goed advies.

Snelle deskundige service

Ik twijfelde wat ik nodig had dus ik belde. Werd snel en deskundig te woord gestaan zodat ik even later kon bestellen wat ik nodig heb. En een paar dagen later had ik het keurig verpakt in huis!

Goede service en snelle levering. Via e-mail werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Geleverde producten voldoen aan de omschrijving en werken perfect. Aanrader dus.

Mijn ervaring ivm services is zeer goed.

Er wordt gelijk stappen ondernomen bij problemen bv. Transport schade was het binnen 48 uur geregelt en afgeleverd.

Hele goede ervaring mee gehad !!

Echt heel goed geholpen. En kreeg altijd fijne reacties terug. Bedankt voor jullie hulp!

Klantvriendelijk en geven uitstekend advies

prettig onderhoudsproduct

snelle levering .

goede ervaring met meubelonderhoud

wij hebben hier al vaker onderhoudsmiddel besteld voor ons lederen bankstel. snelle levering prima .

Duidelijke website, snel besteld, vlot bezorgd

Gevonden wat ik zocht voor een redelijke prijs. Tevreden met aankoopprocedure en duidelijke conmunicatie over bestelling en levering.

Goede snelle levering

Na maanden te hebben gerommeld met viltjes onder onze stoelpoten, ben ik gaan googlen voor een langdurige oplossing. Omdat onze poten schuin weglopen, staan de dopjes niet vlak op de grond. Ik kwam op de site van meubelonderhoud de Footfixx Hollow tegen. Dus besteld en binnen een paar dagen in huis, ze zitten er onder en zijn super makkelijk te monteren. Dus zo als je wel leest ben ik super tevreden!!

Prima, heel snel in huis.

Beter kan niet.

Goed maar

Bij gebruik toch nog vocht kringen van bekers op tafel

fijn product en snelle levering

Geweldige service

niet eerder besteld

niet eerder besteld bij dit bedrijf, maar geweldig, netjes verpakt, net laten bezorgen, daarom een 10, ga zo door

Super super

Het is gewoon super ben heel blij mee

prettig, professioneel, ronduit aangenaam en effectief

de website is enorm duidelik, heel fijn voor een klant die weig kenns heeft van het product en gewoon gericht kan zoeken naar wat ze nodig hebben voor het onderhoud van hun item. ook de kleurcharts zijn erg handig. en de site zelf mist de schreeuwerige reklames en de hysterische zelf promotie die je elders zo veel tegenkomt.. echt een verademing dus. heel fijn om daar te winkelen. ook de communicatie om de order en de leverign zijn perfect, niet te veel mails en niet te weinig. zeker een aanrader en menig grotere winkelketen zou hier iets van kunnen opsteken, of misschien kan meubelonderhoud.nl tegen betaling aan de bekende grootste winkelketens (die nu zo huilen om hun teruglopende omzet) een cursus geven in hoe ga je met klanten om? helaas zijn de mensen die het wél kunnen, vaak te bescheiden om anderen uit te leggen hoe het beter kan.