Extreem veel keuze en uitermate behulpzaam.

Zoek maar niet verder! Op deze website vindt u alles voor het onderhoud van uw meubels. Zelf zocht ik een product waarmee ik lichte slijtageplekken op mijn autostoelen kon behandelen en heb het gevonden op deze website. Bij nader inzien was antraciet niet de juiste keuze en kon ik de verfstift omruilen voor een zwarte. Marja, bedankt!

Duidelijke website en goed geholpen door medewerkster die met mij mee denkt. Niets was haar teveel.

Fijn en betrouwbaar bedrijf

Had verkeerde olie besteld Snel me geld terug

goed product, trage levertijd

Doordat ik de bestelling niet afgerond had, bleef levering van het product uit. Ik ging pas na een week kijken waarom ik nog niets ontvangen had. Misschien goed om na twee of drie dagen een reminder te sturen als iemand een bestelling heeft geplaatst maar niet afgerond.

Foutieve levering meteen hersteld. Top geholpen

Snelle levering en een overzichtelijke website met een uitgebreid assortiment

Beste Mitra, Ik denk dat u het verkeerde bedrijf een beoordeling geeft. Wij repareren geen meubels. Met vriendelijke groet, Leon

Alles prima

De keuze die ik gemaakt had voor het leer te bewerken was prima. Ook het bezorgen was keurig op tijd.

Snelle levering, prachtig produkt!

Mijn bank is als nieuw dankzij de gekleurde meubelverzorging!!!

Goed spul!

Snel advies, al was helaas op basis van de foto die ik stuurde niet te bepalen welk middel ik nodig had. Zelf dus qat gekozen en is gelukkig goed uitgevallen; de tafel is weer mooi. ( moet ik wel om de 3 weken herhalen, niet 3x per jaar)

een goed product

Het bestelde en geleverde product werkt zeer goed.

Snelle en correcte levering

Overzichtelijke site met prima kwaliteit producten en een makkelijk bestel en betaal proces. Snelle en correcte levering zoals beloofd.

Lang gezocht toch gevonden, goed product snel geleverd dit bedrijf heeft mij zeer goed geholpen.

Het is een middel matig spul.

Mijn ervaring is dat het niet de lichte beschadigde plekken dekt.

Snelle levering tegen een goede prijs

Breed assortiment

Jullie zijn blijkbaar erg onzeker over de dienstverlening omdat je een beoordeling vraagt.

Zoals je zou mogen verwachten.

Prima ervaring.

wat ik wilde bestellen was goed te vinden. Ik kreeg wat ik gevraagd heb. Het was er snel en goed verpakt.

super

snelle levering van de bestelde producten

prima goed spul

gemakkelijk in gebruik en werkt goed

really works

Bought the Furniture Care Leather Care & Color/cognac. Really made our 5 year old leather sofa shine up again. No strong smell. Easy to apply. Worth the money.

Goede keus geweest!

Voor onze nieuwe bank van (semi)anilineleer zocht ik een goed product. Kleurloze ledercreme gekozen en de bank veilig mee kunnen invetten, prima product!

Vlot geleverd.

Gekozen onderhoudsmiddel voldoet volledig aan de verwachtingen

Bij het zoeken naar een onderhoudsmiddel voor pull-up leder was de keuze snel gemaakt. Dit onderhoudsmiddel werkt goed op met wax( of oil) bewerkte leders. Het resultaat is prima te benoemen.

Goed product en vlotte bezorging.

Netjes gewerkt en plezierig in de communicatie.

Uitstekende vakman

De producten zijn exact als op de site staan vermeld. Goede kwaliteit, het leer van de stoelen en banken knapt er meteen van op.