Snelle levering goed product

Snelle levering goed product

Makkelijk aan te brengen

Alleen jammer dat de qr code het niet doet.

Hartelijk dank voor uw review. Ik zie dat u een Textile Care Kit XL heeft besteld. Vervelend dat de QR codes niet werken. U kunt op Youtube zoeken naar Cleantex gebruiksaanwijzing of Textile Protector Spray gebruiksaanwijzing. U krijgt dan het filmpje te zien wat u ook via de QR code te zien krijgt. https://www.youtube.com/watch?v=DGpWUUIAufw https://www.youtube.com/watch?v=DJtntFCQjWA Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Duidelijke website, snelle levering van goede producten.

Betrouwbare en efficiënte leverancier.

goede kwaliteit-prijs verhouding

sterk geconcentreerd kleurmiddel

Werkt prettig en goed resultaat.

Slecht

Nog niets ontvangen

Goedendag, wat jammer dat u ons een 1 geeft. Zoals wij vorige week in onze mail aan u hebben aangegeven was de Leather Repair Pencil door een fout van ons niet op voorraad. In de mail gaven wij ook aan dat de pencil besteld was en zsm naar u verstuurd zou worden. Deze is gisteren met brievenbuspost naar u verstuurd en kunt u vandaag of morgen in de brievenbus verwachten. Met vriendelijke groet, Marjan Meubelonderhoud.nl

Super snelle service

Zeer vriendelijk, meedenkend, makkelijk snel bereikbaar. En natuurlijk hele goede producten! Ik gebruik het leder onderhoud al ruim 15 jaar naar volle tevredenheid

Perfecte kwaliteit en service

Bestelling is snel geleverd en goed verpakt. Ben zeer tevreden over de kwaliteit van de producten.

zie hier onder

zeer snelle levering

Goede en snelle levering

Via de mail contact gehad welke producten ik moest hebben. Duidelijk gesprek en goed advies.

Snelle deskundige service

Ik twijfelde wat ik nodig had dus ik belde. Werd snel en deskundig te woord gestaan zodat ik even later kon bestellen wat ik nodig heb. En een paar dagen later had ik het keurig verpakt in huis!

Goede service en snelle levering. Via e-mail werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling. Geleverde producten voldoen aan de omschrijving en werken perfect. Aanrader dus.

Mijn ervaring ivm services is zeer goed.

Er wordt gelijk stappen ondernomen bij problemen bv. Transport schade was het binnen 48 uur geregelt en afgeleverd.

Hele goede ervaring mee gehad !!

Echt heel goed geholpen. En kreeg altijd fijne reacties terug. Bedankt voor jullie hulp!

Klantvriendelijk en geven uitstekend advies

prettig onderhoudsproduct

snelle levering .

goede ervaring met meubelonderhoud

wij hebben hier al vaker onderhoudsmiddel besteld voor ons lederen bankstel. snelle levering prima .

Duidelijke website, snel besteld, vlot bezorgd

Gevonden wat ik zocht voor een redelijke prijs. Tevreden met aankoopprocedure en duidelijke conmunicatie over bestelling en levering.

Goede snelle levering

Na maanden te hebben gerommeld met viltjes onder onze stoelpoten, ben ik gaan googlen voor een langdurige oplossing. Omdat onze poten schuin weglopen, staan de dopjes niet vlak op de grond. Ik kwam op de site van meubelonderhoud de Footfixx Hollow tegen. Dus besteld en binnen een paar dagen in huis, ze zitten er onder en zijn super makkelijk te monteren. Dus zo als je wel leest ben ik super tevreden!!

Prima, heel snel in huis.

Beter kan niet.

Goed maar

Bij gebruik toch nog vocht kringen van bekers op tafel

fijn product en snelle levering

Geweldige service

Bedrijfsgegevens

Weerdhuisweg 1

8152 AW Lemelerveld

085-3032851

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.