Snelle service. Goed product.

Helemaal goed

Het was precies goed

Pakketje was niet afgeleverd. Contact opgenomen met het befrijf. En alles keurig geregeld.

Ben heel tevreden snelle levering.

Ben heel tevreden ook een snelle levering bedankt.

Goedkoper dan in de winkel en snel geleverd.

In de Textile Care Kit XL krijg je 3 bussen Royal Furniture Care + een reinigingsspray. In de winkel betaal je veel meer voor een bus Royal Furniture Care. Dus zelfs inclusief bezorgkosten ben je goedkoper uit. Na bestelling ook snel bezorgd.

Goede producten

Reiniger en leder was besteld in de juiste keur. Producten snel geleverd. Ons bankstel eerst met de cleaner behandeld en daarna de leder was aangebracht. Ons bankstel is er van opgeknapt.

tafel opgeknapt

Na de reiniging met cleaner en daarna het opbrengen van de olie ziet mijn tafel er weer mooi uit.

uitstekende winkelervaring, aanrader!

het pakje kwam snel, was uitstekend ingepakt, en er zaten doekjes bij om de meubelwas te appliceren.. heel fijn! zeker voor herhaling vatbaar, ik gebruik het zelf dus ook voor de duurdere handtassen..

Snelle service en levering

Keurig verpakt en geleverd

Goed, Snel en Goede Prijs!

Snel bezorgd, kwaliteit bekend. Goedkoper dan bij een meubelzaak!

Prima contact en service

Website duidelijk

Mooi product!

De bijwerkset voor het bijwerken van de kunstleren rand van de stoel voldeed volledig aan de verwachting qua gebruiksgemak en vooral qua kleur.

Prima geleverd volgens planning

Misschien duur die meubelonderhoud spullen maar je doet er jaren mee en mijn stoelen zien er na 5 jaar nog uit als nieuw!

Snelle levering en snelle reactie op mijn vragen

Producten zijn veel goedkoper als in de meubelwinkel

Netjes geregeld en goed verpakt snel verzonden.

Goede prijzen en niets mis mee.

Product inschrijving had iets duidelijker gekund met name het gebruik in goed geventileerde ruimte ( staat in micro letters op de spuitbus ipv bijsluiter )

Het product is niet geleverd

Ik heb u een mail gestuurd, dat uw product niet geleverd is ivm pakketschade Ik heb geen reactie ontvangen Bovendien blijkt u met uitzondering van e-mail bijzonder slecht bereikbaar

top

snel, goed, efficiënt

Snel geleverd inclusief poetsdoeken bij elk geleverd flesje.

Bij ieder flesje zat een poetsdoek en poets washandje. Heel handig.

Van begin tot eind top geregeld.

Ik heb zelfs nog een last minute aanvulling kunnen doen bij mijn bestelling. Dit was ook zo geregeld.

MeubelOnderhoud.nl doet wat ze beweren!

Het was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf en het is me uitstekend bevallen! Opvallend snel werd de bestelling afgeleverd en ze hebben een heel goed en breed assortiment. Een echte aanrader!