Producten zijn veel goedkoper als in de meubelwinkel

Netjes geregeld en goed verpakt snel verzonden.

Goede prijzen en niets mis mee.

Product inschrijving had iets duidelijker gekund met name het gebruik in goed geventileerde ruimte ( staat in micro letters op de spuitbus ipv bijsluiter )

Het product is niet geleverd

Ik heb u een mail gestuurd, dat uw product niet geleverd is ivm pakketschade Ik heb geen reactie ontvangen Bovendien blijkt u met uitzondering van e-mail bijzonder slecht bereikbaar

top

snel, goed, efficiënt

Snel geleverd inclusief poetsdoeken bij elk geleverd flesje.

Bij ieder flesje zat een poetsdoek en poets washandje. Heel handig.

Van begin tot eind top geregeld.

Ik heb zelfs nog een last minute aanvulling kunnen doen bij mijn bestelling. Dit was ook zo geregeld.

MeubelOnderhoud.nl doet wat ze beweren!

Het was mijn eerste bestelling bij dit bedrijf en het is me uitstekend bevallen! Opvallend snel werd de bestelling afgeleverd en ze hebben een heel goed en breed assortiment. Een echte aanrader!

Prima, snelle levering.

Super en snel

Duidelijke website, goede prijs-kwaliteit, snelle levering

Keurig op tijd verzonden en goed product het werkt

Zie boven

Goed en snel

Makkeljjk te bestellen. Snel geleverd.

Simpel bestelken, snel en correct geleverd.

Hele snelle en goeie service

Snel geleverd netjes verpakt

De informatie op de website is duidelijk. Bestelling en verzending verliep goed.

Trage verzending, matig product

De verzending duurde lang, vanwege backorder. Vervolgens betreft het een matig product met slechte schroeven die niet geschikt zijn voor staal. Zelfs met voorboren en de juiste bit haast niet te doen. Gelukkig zat bij de andere maat NoScratch een ander soort schroef, ietsje groter en robuuster, welke het wel goed deed.

Goed product en goede service

Goed product en goede service

Slecht

Product betaald maar nooit ontvangen. Mail gestuurd maar die wordt niet beantwoord. Geen aanrader wat bij betreft.

Goedemorgen, Wat jammer dat u ons een laag cijfer geeft. U heeft op maandag 6 november bij ons een bestelling geplaatst voor een wood repair pencil. Deze is op dinsdag 7 november met brievenbuspost verstuurd. Op zaterdag 11 november heeft u ons gemaild dat u uw bestelling niet heeft ontvangen. Heel vervelend maar dit kan gebeuren. Op maandag 13 november geeft u ons deze review, zonder ons tijd te geven om ergens op te reageren (klantenservice is aanwezig van maandag t/m vrijdag vanaf 09.00 uur). Ik heb u inmiddels laten weten dat wij uw bestelling opnieuw gaan versturen. Mocht u nog vragen hebben, bel of mail gerust. Met vriendelijke groet, Marjan Bouwhuis 085 – 3032851 (maandag t/m vrijdag 09.00 – 13.00 uur)

Snel verzonden

Produkten waren snel verzonden. Tijdens transport was er iets beschadigd, ik kreeg direct nieuwe thuisgestuurd. Top service!

Netjes op tijd

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd.

Top product!

Fantastisch,met dit product krijg je alle vlekken moeiteloos weg. Een echte aanrader.

Prima bestelling en levering

Goed product, online, prettig bestellen en snelle levering.

Weerdhuisweg 1 8152 AW Lemelerveld