Snel verzonden

Produkten waren snel verzonden. Tijdens transport was er iets beschadigd, ik kreeg direct nieuwe thuisgestuurd. Top service!

Netjes op tijd

Netjes en op tijd geleverd

Netjes en op tijd geleverd.

Top product!

Fantastisch,met dit product krijg je alle vlekken moeiteloos weg. Een echte aanrader.

Prima bestelling en levering

Goed product, online, prettig bestellen en snelle levering.

Het product werkt goed

- Product goed - Verzending goed - Beschrijving werkwijze duidelijk

Mooie viltjes snel geleverd

Nieuwe beschermviltjes voor onder de eetkamerstoelen besteld en deze werden de volgende werkdag geleverd.

Duidelijke site, snelle verzending en goede kwaliteit.

Snel bezorgd

Binnen een dag bezorgd, duidelijke mails omtrent bestelling en bezorging.

Het ging uitstekend, vriendelijk behandeld

Wij hebben daar stoelen gekocht, en die zitten heerlijk. We zijn vriendelijk behandeld. En ze zijn de afspraken keurig nagekomen. Top

Hartelijk dank voor deze mooie review maar deze hoort niet bij ons, wij leveren geen stoelen. Ik denk dat het bedrijf dat u deze stoelen geleverd heeft heel graag deze review van u ontvangt. Mocht u nog vragen hebben, bel of mail gerust. Met vriendelijke groet, Marjan Bouwhuis 085 – 3032851 (maandag t/m vrijdag 09.00 – 13.00 uur)

Snelle service!

Producten zijn goed geprijsd. Snelle levering. Ik had de meubels ingesprayd halve dag later volle glas chocomelk erover laten vallen. De stoel is droog gebleven en geen vlekken!

De flessen zijn goed aangekomen en heel

Zeer vriendelijk en goed!

Het was een zeer rustige en vriendelijk man! Gelukkig geen praatjesmaker. Hij heeft de stoel, want daar gaat het ook om, netjes schoongemaakt. Wij zijn zeer tevreden!

Zie uit hier onder

Stoel poot dopjes waren veel te strak in maat Zelf moeten aan passen! Verder prima

Top, snelle levering

Snelle levering, niet duur

Mooi product en eenvoudig te monteren

Heel snelle levering en de textielreiniger doet zn werk goed

Werkt prima

Het artikel is prima en werkt zeer goed

Goede service. En contact met klant.

Goedemiddag service en contact met de klant .ook Waneer er geleverd word

Gewoon goede levering en goede kwaliteit. Ook het bijkleuren is zoals gewenst.

Super snel

mijn bestelling arriveerde binnen twee dagen in België. en tegen een onverslaanbare prijs!

Zeer goede ervaring

Op tijd geleverd alleen de verzendkosten viel tegen

Snelle levering en goede producten

Diverse beschermdoppen voor de stoelen besteld. Snel geleverd en snel te monteren. Nu is de vloer weer goed beschermd.

Goede producten. Snelle levering.

Verkeerde spullen

In eerste instantie zijn niet de correcte spullen geleverd maar dit is goed opgelost

Weerdhuisweg 1

8152 AW Lemelerveld