Goede en snelle levering

Goede service!

vlot

vlotte levering en een vlotte afhandeling van de bestelling

super

snelle correcte service aan scherpe prijzen

Fijne webshop!

Alles voor de tegelzetter en altijd snel verzonden!

super snelle levering geen wacht in mijn job

Zeer degelijke webshop

Rubi diamant boren gekocht tegen een redelijke prijs. Dag nadien geleverd zonder problemen. De boren zijn van een uitstekende kwaliteit.

Hou op met die onzin ik betaal voor een dienst, lever die dan ook zonder gezeur

Product is geleverd, maar het gezeur over hoe ik het beoordeel. Ik betaal voor de dienst die je moet leveren, doe het dan en hou op met dat geneuzel

Geachte heer Volle, Onze excuses voor het beoordelingsmailtje. En dan ook jammer om te lezen dat u ons daar op beoordeelt. We wensen u heel plezier toe met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Tegelzetshop

Voldoende overzichtelijke keuze

Alles conform de bestelling

Slecht

De boren waren niet de kwaliteit wat ik van verwacht had. heb er geen gat mee kunnen boren ze waren zo krom

Geachte heer Peters, Vervelend om te lezen dat de boor krom is gedraaid. Jammer dat u geen contact met ons heeft gezocht dan hadden we kunnen adviseren aangaande het nat boren in keramische tegels en waren de boren waarschijnlijk niet krom gedraaid. Daar u nog geen gat heeft geboord willen we u graag tegemoet komen. Als u ons per mail kunt aangeven hoeveel gaten u nog moet boren? Met vriendelijke groet, Tegelzetshop

goede snelle levering van profi spullen.

goede ervaring als terugkerende klant. levert goed en snel kwalitatieve spullen.

Snelle levering van een mooi product

Snelle levering van een mooi product

snelle levering, en echt goed materiaal

stond verbaasd dat de boor (100mm ) zo goed werkte, en op de kortste tijd was ik door de keramische tegel door

Mooie producten, snel geleverd in een goede verpakking voor een prima prijs. Ik ben er blij met mijn tegel inwas set

Snel en correcte afhandeling

Snel en correcte afhandeling

Super snel geleverd comfor afspraak

Net bedrijf

Snelle reactie en sevice, duidelijk contact wat mogelijk is

Ik heb goede ervaringen met dit bedrijf. Ik had per ongeluk de verkeerde zak besteld en ook geopend en één clip gebruikt. Toen hebben we een oplossing gevonden. Ook after sales is de service goed. Verzending is binnen een dag en ook snelheid van email afhandeling is erg goed. Binnen een halve dag.

Snelle bezorging van topproducten

Via internet Rubi tegelboren besteld. Zeer goede producten voor een mooie prijs.

Goed product en snel geleverd

Prima vlot geleverd en goed werkend product

Netjes en op tijd geleverd

Half half

Goede spullen precies wat ik had besteld. Jammer dat ik geen reactie krijg op mijn gestelde vraag.

Geachte heer Kroger, U heeft een opmerking geplaatst bij uw bestelling vandaar u geen reactie heeft gekregen. Onze excuses daarvoor. Gebruikte onderdelen voor de tegelsnijder hebben we niet. We verkopen alleen nieuwe onderdelen. Indien u een specifiek onderdeel nodig heeft, kunt u het beste een mailtje sturen naar info@tegelzetshop.nl Met vriendelijke groet, Tegelzetshop

Alles ging supersnel van kopen tot leveren.

Eerste koop en zeer tevreden.

Uitstekende webshop, top materiaal en supersnel geleverd. Een aanrader!

Vragen van een leek worden duidelijk beantwoord

Snelle levering. Voor een doe hetzelve goede kwaliteit. Wellicht ook voor een vakman maar daar kan ik niet over oordelen.