!

!

Kwaliteitsmaterialen voor een goede prijs en snelle levering.

Prima spullen en snelle levering

Goed materiaal en snelle levering

Topmaterialen aan een voordelige prijs en een snelle levering.

snelle levering in Corona-tijd

Goede prijs kwaliteit verhouding en zeer snel geleverd.

Compleet en snel geleverd.

Kreeg wat ik wou en snel geleverd.

Prima product en snelle levering

Prima product en snelle levering

Erg goede bedrijf.

Erg goede bedrijf met uitgebreide keuze van kwaliteits producten en snel service

overzichtelijk en snel in huis

goede service en snel in huis

De bestelling werd weken later dan beschreven verstuurd

Ik had een bestelling geplaatst naar werd 3 weken te laat verstuurd dan op de site beschreven.

Geachte heer Cetin, U heeft bij ons op donderdag 31 december een tegelsnijder besteld. Deze bestelling is maandags 4 januari bij u afgeleverd! Daarom begrijpen we deze beoordeling niet. Heeft u misschien de verkeerde beoordeling bij ons geplaatst? Daarom willen we u vragen of u uw beoordeling zou willen herzien en aan te passen? Met vriendelijke groeten, Tegelzetshop

Snel levering

Gewoon goed zo als het hoort!

zeeer goed

Prima zaak

Ik ga er weer naar toe

Kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over het materiaal dat ik al heb aan gekocht hier,

positief

snelle levering en precies het bestelde. Top

Goed advies, prima producten

Had een zaagblad voor leisteen nodig en een mortelmixer. Duidelijk advies gehad. De mixer heb ik al gebruikt en voldoet zeker aan de verwachting

Correcte levering

Mijn aankoop werd mooi geleverd op de gevraagde dag.

Snel en goed geleverd

Redelijk

Ik deed eind vorig jaar een bestelling en heb deze nog niet ontvangen of enig nieuws vernomen ?

Geachte heer Vleugels, U heeft bij ons op vrijdag 1 januari een bestelling gedaan. Uw bestelling is door ons op maandag 4 januari verwerkt en verstuurd. Volgens de gegevens van postnl is uw bestelling de volgende dag (5 januari) bij u afgeleverd. Daarom willen we vragen of u deze beoordeling zou willen herzien? Met vriendelijke groeten, Tegelzetshop

Prima vlotte levering

Vlotte levering

optijd geleverd

alles is goed overzichtelijk goede webeditie, snelle levering alles is correct afgehandeld

Tegel spullen besteld dag erna netjes afgeleverd alleen DHL bezorger nam niet de tijd om paket af te geven en heeft het bij de buren op de stoep gepleurt