Een ruim assortiment en een snelle levertijd.

Er is veel keus tegen een scherpe prijs. Dat je kan aangeven wanneer je de bestelling wil ontvangen is een prettige bijkomstigheid.

Prima shop!

Produkten besteld en alles was snel in huis! Top geregeld!

Goeie after sales

De bestelling verliep zoals je van een webshop mag verwachten. Snel en makkelijk besteld en betaald en geleverd op de aangegeven dag. Wat misschien nog wel belangrijker is dat je, als je telefonisch contact opneemt met een technische vraag over het product dat je gekocht hebt, snel en goed geholpen wordt. Goed werk heren! Ga zo door!

zeer duidelijke website en bestelprocedure, keurige levering en goed materiaal

een goed snel en betrouwbaar bedrijf

Goede prijzen groot assortiment

Snel verzonden

goede producten, rieele prijs en snelle levering

Alles wat je nodig hebt voor zegelzetten vind je hier. Goede producten en snelle levering. Neem echter iets meer tijd voor de site om alles ook te zien wat ze aanbieden, prijzen zijn rieel.

Scherpe prijzen en snelle levering. Prima correcte service!

Super snele levering

ik zocht een snijschijf van 200 mm voor mijn machine voor ceramiek tegels te snijden van 900mm X 900mm en op internet via Tegelzetshop, Heb ik deze besteld en tweedagen nadien thuis geleverd super snel en kwaliteit goed product snijd recht zonder afwijking de vorige schijf veel problemen . Met Vriendelijke Groeten en doen zo voort

Prima alles op tijd

Zonder een enkel probleem geleverd goed verpakt en op de gegeven datum geleverd.

Uitgebreide keuze snelle levering goedkoper als in belgie gewoon super er komen nog meer bestellingen

Ik heb de huismerk leveling systeem, pro XL eerste zak alles perfect, tweede zak niet zo goed, als een stuk kapot gaat dan is meestal 5-10min extra werk.

Netjes bevestiging emails gekregen, pakket was snel bezorgd was goed ingepakkt. Prima!

Duidelijke en overzichtelijke site , kortom een top service

Goede producten en snelle levering Goede keuze van producten en zeer snelle levering tegen prima prijzen

Tegelzetshop, prima niets op aan te merken. Post knudde!

Besteld, zou de volgende dag binnen komen. Netjes hier mail over gehad. Ook van de post. We zouden 2 parketten binnen krijgen van 2 verschillende leveranciers. Zelfde vervoerder en zelfde tijd. Dus in dezelfde bus. 1 parket wel geleverd andere na de levering plots vertraagd. Oftewel in de bus blijven liggen. De post maakt in de betreffende buurt geregeld fouten, helaas planning een dag aan moeten passen.

FANTASTISCH!

Snelle en kundige hulp en levering!

Ongekend

Zit op de grens van 2 weken voor product retourneren. Hierover 3 keer gebeld gehad. Ik zou nog een terugkoppeling hierover krijgen de volgende dag per e-mail, dit vanuit mij de volgende dag ook opnieuw op e-mail verzocht maar daar wordt niet meer op gereageerd. Voor mij nooit meer ... Voor mij is één ster nog teveel.

Snelle levering. Goed product.

Voldoet aan vrwachting.

Snel en goede prijs

Mooi assortiment dat prijs/kwaliteit goed is. Webshop is goed gebouwd om vlot artikelen te vinden. Snelle levering

zeer goede service

snelle levering en correcte prijs

Correct en snel

Snelle levering, voor een goede prijs.

Correcte afhandeling van de bestelling en zeer vlugge levering.

Een groot voorbeeld voor vele andere on line shops.

Gewoon goed.

Goede communicatie en snel geleverd.

Perfecte site, snel geleverd

En echt goed spul.

Topservice

Alles mooi en vlot geleverd!