8

snelle afhandeling van bestelde artikelen

artikel besteld, snel geleverd werd telefonisch op de hoogte gebracht van een nalevering binnen enkele dagen de nalevering ook binnen zeer goede service

  • Aanbevelen? Ja
10

Top

Op tijd volgens de afspraak

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service,

Zeer tevreden van levertijden enkel de laatste bestelling verzorgd door transmission niet tevreden over niets van info met track en trace geen leverdatum ofzo dan staan ze ineens aan de deur eigenlijk al een dag te laat (levering op 19/11 aangeklikt)dus niemand thuis want kan er moeilijk blijven op wachten dus 3 dagen na bestelling nog niks ontvangen.......

  • Aanbevelen? Ja
8

Netjes op tijd geleverd zonder fouten

Fijne site waar alles duidelijk op staat, leveranties netjes op tijd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte levering

Goed

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel

Snelle service

  • Aanbevelen? Ja
10

Goeie zaak

top

  • Aanbevelen? Ja
10

Supersnelle levering!!!

Duidelijke website en breed aanbod!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijk en snel geleverd

Mijn ervaring is , dat direct op mijn vraag antwoord is gegeven zodat het bestellen van mijn keuze duidelijk en makkelijker is geworden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Doe zo verder

Alles wat ik er al besteld heb is van goede kwaliteit.en met de nodige uitleg erbij .als je met een vraag zit word deze altijd spoedig behandeld .doe zo verder jullie hebben geen revieuws nodig bestel gewoon komt zowiezo goed !!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Duidelijke website en snelle levering.

Mijn ervaring met Tegelzetshop is uitstekend. Met Post Nl helaas minder, maar dat valt niet onder deze review.

  • Aanbevelen? Ja
10

een prima bedrijf

Dit bedrijf levert alle bestellingen correct af.

  • Aanbevelen? Ja
10

Szybko i profesjonalnie

Szybko i profesjonalnie

  • Poleciłbyś nas? Yes
4

ik geef even een onvoldoende omdat ik vrees dat jullie dit anders niet gaan lezen

Ik kon er voor kiezen het pakketje na 6 uur 's avonds te laten leveren zodat ik dan zeker thuis was dit kost 1,50 extra. maar het pakketje kon gewoon door de brievenbus dus die 1,50 extra was niet nodig geweest. Verder geen klachten levering was verder prima.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer Eerbeek, De €1,50 extra die u betaald heeft is voor avondlevering. (dit wordt ook aan ons berekend door postnl). Volgens de tracking gegevens is uw pakket s'avonds om 19:00 uur bij u afgeleverd. Als het goed is dient Postnl u een bevestigings mail te sturen dat uw pakket bij u is afgeleverd. De tegelboor was inderdaad in een kleine doos verpakt maar waarom de bezorger het pakket in de brievenbus heeft afgeleverd dat weten we niet. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Met vriendelijke groet, Tegelzetshop

7

geleverd conform verwachting

geleverd product, nivelleersysteem werkt goed.

  • Aanbevelen? Ja
9

prima

prima prijs, makkelijke betaling, snelle levering,

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed deskundig advies.

Mijn zaagtafel was defect. Kreeg meteen een nieuwe of mocht (met bijbetaling) een andere uitzoeken. Blij met deze service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Snel en goed

Fijne webshop waar je de betere tegelzet spullen kan vinden en kopen. Vlotte levering en goed verpakt!

  • Aanbevelen? Ja
8

perfect en vlug geleverd

Duidelijke site en vlug geleverd

  • Aanbevelen? Ja
9

Service top

Bestelling meteen uitgeleverd en ontvangen, top geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
10

Aanrader

Vlot geleverd met PostNL.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend

Ik heb onlanks tegelboortjes besteld op de website. Deze waren netjes op de tijd geleverd en met tevredenheid zelfs in de avond na werktijd. Ik zal ik in de toekomst nogmaals een bestelling plaatsen bij deze bedrijf. Kortom een echte aanrader.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima

Ik ben weer eens goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel goed

gewoon doen prima webshob

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd

Om half 5 besteld, volgende dag bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja

Filter op taal