Erg slechte schijf ontvangen

Na tien tegels is de hele kopse kant eraf en de zijkant zit nog wel veel op erg apart en zeker slecht voor een dure schijf.

Altijd betrouwbaar.

Een goede en snelle levering. Zeker aan te raden.

prima website

prima site, makkelijk te bestellen

Snelle en correcte levering

Het geen wat ik besteld had voldeed aan mijn verwachtingen. Het werd snel en op de afgesproken dag geleverd.

Nette prijs en snelle levering

Ik ben er tevreden met mijn nieuwe tegelsnijder.

Snelle service en voor de juiste prijs en keuze

Zeer vlugge levering.

Tevreden!

vlote levering

Minder goed kwaliteit afgeleverd op ze zacht gezegd

Voegspanen waar pennenstrepen op staan Volgende levering hopelijk geen klachten !

Geachte heer Kantelberg, We hebben u intussen meerdere keren gebeld en gemaild. Helaas ontvangen we geen tegenbericht van u. We vinden het vervelend dat u de voegspanen heeft ontvangen met pennenstrepen erop. Daar we niet begrijpen hoe dit heeft kunnen gebeuren hadden we graag een foto van u ontvangen. En hadden we u nieuwe voegspanen kunnen toesturen. Mocht u onze reactie lezen, willen we u hierbij nogmaals vragen of u contact met ons wilt opnemen daar wij u niet kunnen bereiken. Met vriendelijke groeten, Tegelzetshop

Zeer Goede kwaliteit snelle levering

Ik had polijstpads besteld om mijn terrastegels te polijsten en ze zien terug uit als nieuw bedankt!

Super en snel geleverd.

Snelle levering en net wat ik zocht

Snelle service!

Ik had dringend gereedschap van rubi nodig. Mijne vaste leverancier zat door zijn voorraad heen. Dan maar online besteld. En verassend snel in huis.

zeer snelle en correcte levering

super goed en snel geleverd

na overleg aan de telefoon goed geholpen aanrader gr Wim

Na een eerste bestelling geen klachten

Na contact zoéven alles naar wens opgelost dus ook na de tweede bestelling geen klachten van mijn kant. Prima opgelost en producten worden morgen al bezorgd ! Dus dat verdiend 100 % aanbeveling.

Goede service, snelle levering produkten.

Vaker producten besteld, altijd correct op tijd geleverd ! Goede kwaliteit, tot nu toe niets negatiefs kunnen vinden !

Correct en snel

Prijs gunstig . Snelle en correcte levering Gratis verzending bij klein bedrag

goed, in één woord

Na bestelling de tegelsnijder snel en in goede staat ontvangen, zoals het moet zijn. TOP

Netjes op tijd geleverd

bestelling snel en volledig uitgevoerd

Goede ervaring!

Tegelzetshop heeft een duidelijk website met goed assortiment. Ook de prijzen zijn marktconform.

Bestellen gaat prima, vervoerder is ruk

Wachten wachten wachten...

Geachte heer Lasonder, Onze excuses voor het ongemak. Uw bestelling is per direct door ons verwerkt en verstuurd met de opdracht deze op zaterdag bij u af te leveren. Waarom er een vertraging is opgelopen in het aflevermoment dat weten we niet. We zijn net als vele andere webshops afhankelijk van de transportbedrijven en chauffeurs op de wagens. Er is regelmatig overleg met de transporteurs aangaande de kwaliteit om bestellingen op het juiste moment af te leveren. We zullen uw bestelling/klacht daar zeker in meenemen. Nogmaals excuses voor de vertraging. Met vriendelijke groeten, Tegelzetshop

Goede service en verwerking