Zeer snelle levering

De producten werden keurig verpakt al de volgende dag geleverd. Daarnaast zijn ze ook van erg goede kwaliteit.

Goede site met genoeg tegel materiaal

Op deze site heb je meer als genoeg keuze aan tegel spullen en gereedschappen. Prijs kwaliteit is ook goed dus zeker een aanrader.

Na wat onderzoek op internet hier terecht gekomen. Snelle levering, goed geprijsd. Ik ben zeer tevreden.

Snel en correct

Zoals beloofd, snel en correct geleverd. Kunnen menig webshops voorbeeld van nemen..

Snel en goede service

Snelle en een goede service, en inderdaad vandaag besteld morgen in huis. Een bedrijf wat ik dan ook van harte aanbeveel.

Top winkel met steengoede service

Al meermaals aangekocht bij deze webwinkel,af en toe goede acties,en bovenal correcte service

Snelle levering !

goed en snel

goede info op website en correcte verzending en info

Altijd goed

Service perfect. Klachten wordt gelijk iets mee gedaan.

netjes geregeld

ik zeg bestel hier , alles is en wordt netjes geregeld

Snelle order afhandeling en goede verpakking besteld product.

Al een paar keer bij de tegelzetshop besteld en ben super enthousiast alleen al van de website. Zeer informatief en een snelle verwerking van de geplaatste order. Deze zeer zorgvuldig verpakt en snel bezorgd. Producten voldoen aan de voorstelling van de website.

Heel er content

Snelle levering en juist product

Goed materiaal, snel geleverd

Ok

snelle levering en goede kwaliteit

Zie voorgaand.

Snelle bezorging van een goed verpakt artikel.

Snelle bezorging van een goed verpakt artikel

Snelle levering zeer tevreden

Zal er zeker weer wat bestellen als ik wat nodig heb

Top winkel

Way ik alleen jammer vind is dat de tegel snijder niet in een kunststof koffer wordt geleverd nu moet ik hem ergens los in mijn auto vervoeren dit lijkt mij niet zo goed voor dit ding. Dus nog een vraag is er een koffer voor deze snijder?

Goede service en bestelling werdt vlug thuis bezorgd

snelle levering, netjes verpakt, super advies, goede service

je krijgt goed advies, producten worden snel geleverd. Goede service

Prijs kwaliteit uitstekend, kan het iedereen aanraden

super bediening

Klantendienst reageert snel en correct qua verstrekken van informatie. Bestelling met Betaallink en dagje later alles netjes aan huis geleverd.

Op tijd en op maat geleverd tegen een marktconforme prijsstelling

Goed bereikbare en duidelijke webshop Marktconforme prijsstelling Binnen enkele dagen geleverd conform afspraak Zeker aan te bevelen

Goede uitleg, goede producten.

snel geleverd

snel geleverd

Top service!

Correct, duidelijk en snel!