kundige adequate training

We hebben gisteren een social media training gekregen van Astrid, deze was zeer zeer leerzaam, goed opgebouwd, en meteen geinplementeerd . Geen moeite te veel, goede tips etc, aanrader!

Super leuke training !

Ik vond het super leuke training!Bedankt Astrid voor uitleg,tips en tricks.Ik heb heel veel geleerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke informele training, waarbij veel tijd voor de deelnemers werd genomen

Als winkeliersvereniging hebben wij een social media training voor de winkeliers georganiseerd. De deelnemers waren erg enthousiast en hebben veel geleerd. Heldere uitleg en veel tijd om de social media kanalen van de deelnemers door te nemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Duidelijke en hands-on training!

In een paar uur tijd veel informatie ontvangen over AdWords en hoe dit in de praktijk in te zetten. Combinatie tussen theorie en praktijk was voor mij erg prettig en was mede ook waarop ik mijn keuze voor 2Bfound had gemaakt. De training sloot aan bij mijn verwachtingen! Alles was ook prima verzorgd, randvoorwaarden voor het volgen van de training waren top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Social media training was een mooi begin voor het maken van een social media strategie voor ons bedrijf! Heldere uitleg en goede tips voor het maken van een begin.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer prettig training gehad van 2Be Found. Inhoudelijk gestructureerd en doelgericht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Enorm veel geleerd! Erg prettig dat het met een klein clubje is zodat alle aandacht en focus er ook is! Erg gastvrij! Heerlijke cappuccino! En lunch ook keurig verzorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Afspraken nakomen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Een leuke, leerzame SEO training gericht op de praktijk. Ik kan na de training gelijk aan de slag!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel erg leerzaam, ik heb er ontzettend veel uit kunnen halen, helemaal naar verwachting!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wat een leuk en jong bedrijf. Goede locatie. Kennis paraat en geduldig. Alles behandeld (en meer) waar ik om gevraagd had. Fijne trainer, ik kan het bedrijf van harte aanbevelen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuke jonge mensen die echt wel oog hebben voor social media en het inzetten daarvan. Ook heel fijn was dat ik ondanks afzeggers toch mocht komen.

De presentatie duurde te lang. Teveel feiten en cijfers, die leuk zijn om te weten, maar niet waar ik voor kwam. Ondanks dat Wouter aan het begin zei dat ik mocht zeggen als ik aan de slag wilde doe je dat toch niet zo snel. Hierdoor bleef er te weinig tijd over voor het leren hoe ik social media het beste kan inzetten. Ik had graag nog wat meer willen weten over LinkedIn. Ook vond ik het jammer dat er niet was gezorgd voor iets bij de koffie of lunch, dit zat er bij de andere training wel bij.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Hartelijk ontvangen. Cursus was gericht op mijn vragen/interesses. Veel geleerd. Cursus in mail opgestuurd gekregen om af en toe weer eens op te frissen.

van 9 tot 13 uur aan 1 stuk met veel theorie en weinig praktijk. een korte pauze tussendoor en wat meer praktijk oefeningen zou voor mij beter werken om het te onthouden. Of 2 x 2 uur over 2 verschillende dagen. Zo kan je de 1e 2 uur oefenen thuis en de andere 2 uur dingen weer aangeven waar je tegen aan loopt.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

2Bfound heeft echt kennis van zaken. De trainingen zijn zeer duidelijk, transparant en leerzaam en worden heel goed overgebracht in een gezellige sfeer. Met vragen kun je altijd bij hen terecht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed georganiseerde workshop over social media. Kleine groep, waardoor de trainer ons persoonlijk goed kon adviseren en begeleiden tijdens de training. Helder uitleg en handige tips.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

kleine groep met mensen om makkelijk vragen te stellen.

had graag meer diepgang gehad voor soe en soa voor social media en website

• Kennis & Vakmanschap

Door de verbouwing was het wat rommelig. De docent was uitstekend.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Rekening houdend met kennisniveau. Onderbouwing van keuzes en relevante informatie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

persoonlijke benadering. waren maar met 2 cursisten dit was uiteraard heel fijn. Diegene die de cursus gaf had heel veel kennis over het onderwerp

We moesten laptop meenemen, daar werd echter niets mee gedaan. Dit was wel jammer, was fijn geweest als we een aantal punten in praktijk hadden kunnen brengen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super training gehad waarin ik veel punten heb geleerd mbt social media. Ben er echt op vooruit gegaan en heb weer controle en inspiratie om het strategisch voor mijn bedrijf in de zetten! Ps. dank voor de goed verzorgde lunch!

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Personeel
  • Kwaliteit
  • Communicatie
  • Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zijn afspraken meer als nagekomen. Doel was om met 6-9 maanden de omzet via mijn shop te verdubbelen, echter na 6 maanden zijn we al 300% gegroeid. Dus ben erg tevreden en groeien nog steeds.

Kan ik niet bedenken.

• Prijs
  • Snelheid/Levertijd
  • Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Mijn ervaring komt overeen met onderstaande. Ik heb een perfect resultaat behaald dankzij 2Bfound zowel op het gebied van betaald als onbetaald zoekverkeer. Ik heb geen verdere ervaring met andere partijen maar ik ga daar ook niet naar op zoek.

• Zou u ons aanbevelen? Ja
  • Prijs
  • Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd
  • Afspraken nakomen

Over 2Bfound Internet Marketing

Filter op Taal