Slechte service

Product nooit ontvangen en meerdere malen beschuldigd dat ik het product wel ontvangen heb. Na een onderzoek door de bezorgdienst, werd mij verweten (door Saroparts) dat ik een handtekening heb gezet voor ontvangst (wat niet het geval was). Geen geld terug en geen product. Bovendien een erg beschuldigende en nare persoon gesproken via de mail. Wees gewaarschuwd!

U heeft getekend dat u het pakket ontvangen heeft toen het onderzoek van GLS plaats vond op uw verzoek. We hebben hier de documenten van. Als u het niet heeft ontvangen teken je ook niet bij een onderzoek naar een vermist pakket. Ergens klopt er dus iets niet.

Onvriendelijk en slecht retour beleid

Nadat ik een mini turbo borstel had besteld en bleek dat deze niet naar behoren zijn werk deed kon ik alleen op eigen kosten het product terug sturen en een tegoedbon krijgen. Verder vond ik het een onprettig gesprek via de email en de telefoon. Het gaat om een bedrag van niks edoch denk ik dat men dit beter kan afhandelen. Op een nare manier twijfel trekken aan het verhaal van de klant lijkt mij geen goede zaak en hun retour beleid laat zeker ook te wensen over.

Stofzuigerzak voor Philips

Goede kwaliteit alternatieve zakken. Ze passen goed en waren de volgende dag al in huis.

Koolstoffilters besteld

Snelle levering. Prima service bedankt

Slecht

StofFilter en Hepafilter besteld. Stoffilter bleek niet goed had een ander model moeten bestellen. Hepafilter paste. Wilde stoffilter retourneren en ander, passend model ontvangen. Waren dure Samsung filters z.g. origineel, maar als zodanig niet te herkennen. Bestelbedrag was 73, 45. Boven 50 Euro betaal je geen verzendkosten. Het terug te sturen filter koste 24,95, het benodigde koste 12,95. Je zou denken dan krijg ik 12 euro terug. Over de kosten van terugzenden geen woord, maar ging er van uit dat ik dat mogelijk zelf moest betalen.: " Het alternatieve filter kost 12.95 Het filter wat u nu besteld had was 24.95. De verzendkosten voor het opsturen zijn normaal 7.25. Ik kan u hier een korting op geven en het bedrag van 3.50 euro in rekening brengen. Dit is de berekening: 24.95 - 12.95 - 3.50 = 8.50 Omdat u met de 1e bestelling onder de 50 euro uitkomt betaald u voor het versturen van de eerste bestelling de verzendkosten a 3.50 (ipv 7.25) Het bedrag wat u retour krijgt is dan 8.50 euro minus 3.50 = 5 " en: " Dit zijn de stappen voor het retour sturen van uw pakket: 1. U stuurt de artikel(en) voldoende gefrankeerd binnen 7 dagen retour ovv rma 202073311. (U dient het pakket traceerbaar te versturen, dus met pakketdienst en degelijk verpakt. ) Adres: Saroparts, Dorpsstraat 577F 1723HB Noord-Scharwoude. 2. U stuurt ons de track en trace code van uw pakket zodat wij weten dat uw pakket onderweg is en wanneer wij deze verwachten kunnen. Als uw pakket niet binnen 7 dagen retour komt kunnen wij het niet meer in behandeling nemen. 3. Als wij het pakket in goede orde ontvangen hebben zullen we het pakket met het nieuwe filter versturen.

fijn bedrijf. Mijn zending was zeer snel binnen. ga zo door.

Prima afhandeling van helaas niet passende zakken

De zakken die volgens de website voor mijn type stofzuiger waren werden snel geleverd, maar bleken helaas niet te passen. Voor de telefoon was er eerst wat ongeloof, maar na opsturen foto's heeft Saroparts / stofzuigerzakken-online.nl het heel netjes afgehandeld en kort na een afsluitende e-mail had ik mijn geld al terug. Foutjes kunnen gebeuren, maar de afhandeling maakt het verschil. Dus ondanks dat ik niet de juiste zakken heb kunnen krijgen wil ik ze ze zeker aanbevelen.

super bedrijg

Mijn koffiezetapparaat werkt weer als vanouds! bedankt voor de onderdelen en snelle levering

stofzuigerzak scheurt telkens kapot

ik kocht bij saroparts 20 stofzuigerzakken compatiebel met stofzuiger lidl, ik gebruikte 2 stofzuigerzakken, telkens scheurde de opening van de zak los van de witte zak, zak was nog niet eens halfvol en niet zwaar Gevolg: stofzuigerfilter vol stof en moeten proper maken met hoge druk, dit heb ik nooit voorgehad met de originele zakken van de lidl Ik mailde het bedrijf over de tekortkoming, maar volgens hen lag het aan verkeerd gebruik door mij (te vol en te zwaar: dit was nochtans NIET het geval) Ik mocht mijn niet gebruikte zakken ook niet retour sturen... volgens mij kan het probleem gemakkelijk opgelost worden door de connectie wat steviger te maken, maar hierin wil het bedrijf duidelijk niet in investeren, vandaar mijn slechte review, koop deze zakken niet, is weggesmeten geld

Wij hebben alle mail van u teruggezocht. Er is echter geen klacht van u te vinden alleen de bestelling. wij verzoeken u dan ook contact met ons op te nemen.

fijn bedrijf saroparts

ik heb stofzuigerzakken besteld. Deze werden de volgende dag al geleverd en voldoen prima. bedankt!

Bedrog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dze website verkoopt bedrog. Wat u denk te kopen is niet wat je krijgt.! Ik bestelde een vervangstuk voor een koffiezet en kreeg het verkeerde stuk geleverd. Eerst wilden ze dat ik de retourkosten betaalde, maar dat heb ik geweigerd omdat de fout bij hen lag. Dan ben ik op 5 plaatsen moeten gaan om met hun retoursticker te kunnen retourneren. Ofwel werd nier gewerkt met hun koerierdienst ofwel was de sticker niet juist. Vele emails en veel energie later lukte het dan toch om te retourneren. Bij aankomst van het pakket bij hen bleek het stuk beschadigd. Volgens mij was dit al zo want ik heb het amper aangeraakt. Ik krijg mijn geld dus niet terug en ook het zogezegde beschadigde artikel niet! Dit zijn dieven !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wij hadden een fout op de website staan. De informatie bij het artikel klopte niet. Hiervoor hebben wij onze verantwoording genomen en het artikel retour laten halen door een pakketdienst. Dit heeft u niets gekost. Wij hebben u toegezegd het complete bedrag te vergoeden. Bij aankomst van het pakket bleek het artikel gebroken te zijn terwijl wij het heel verzonden hebben. U heeft geen melding gemaakt van het feit dat het stuk zou zijn toen het bij u aankwam. Uiteraard kunnen we dit niet retour nemen op deze manier omdat wij dit niet opnieuw verkopen kunnen. In onze voorwaarden staat duidelijk dat een artikel in goede orde retour dient te komen. U kunt het artikel retour krijgen na betaling van de verzendkosten om het wederom naar u toe te sturen. Dit doen wij niet meer gratis omdat u degene bent die een defect artikel retour stuurt. (wij geven u wel een aanzienlijke korting voor het versturen naar uw land. normaal kost dan 13.95 en wij rekenen u slechts 5.95) De term dieven vinden wij hierin echt te ver gaan.

zeer slecht, onaanvaardbaar

voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Helaas wat ik bestelde paste niet in mijn stofzuiger niettegenstaande ik de goede referenties gaf. Antwoord op mijn mail: ja model was veranderd en ik moest een extra onderdeel of een compleet onderdeel bestellen. Ja wat betreft verzendingskosten niet leuk. Ben een beetje gefopt.

• Snelheid/Levertijd

Het bestelde philips filter paste niet omdat u niet het juiste model besteld had. Op de site staat vermeld dat philips dit filter verandert heeft. Wij vinden het ook vervelend dat u hierdoor een ander onderdeel extra nodig heeft. Dit is echter iets wat philips verandert heeft in de stofzuiger en waar wij als bedrijf niets aan kunnen doen.

slechter dan verwacht

voldoende, een redelijke ervaring